Thx heatseeker.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:56 schreef Heatseeker het volgende:
Bij de keuring moet je een aantal toeren blijven fietsen, maar de weerstand wordt steeds zwaarder, als je boven de 10 min zit dan zit je wel goed volgens mij. Ik zou rusten, ontspannen en een lekker biertje pakken. Als je nog meer vragen erover hebt mag je me ook pm-en.
Alvast welkom collega.
Ja, want dan hebben andere mensen er ook nog wat aan hè..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:58 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Thx heatseeker.
En aan de anderen, ik begrijp dat anderen boven de 250 watt halen, maar dat was ook niet mijn doel( was ook niet de bedoeling volgens mij betreft het programma fit naar de keuring )
Je moet inderdaad tussen de 70 en 80 toeren blijven.
Maar wat is nu je startgewicht? En wordt er nu elke minuut 25% van je lichaamsgewicht toegevoegd of?..
Ik PM je wel, stukkie makkelijkerbedankt!
500 lijkt me zeer sterk. Laatst kwam Robert Gesink, één van de grootste wielertalenten, bij tests uit op 502 watt en dat was al enorm uitzonderlijk. Maar het zou kunnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:53 schreef filmfreek het volgende:
Nee, 250 watt is volgens mij ook niet zo veel.
Ik heb een keer voor een sportkeuring zo'n fietstest gedaan die telkens zwaarder werd. Daarbij hield ik het 15 minuten vol, maar volgens mij was dat 500 watt. Zal het thuis even voor je opzoeken, so don't bash me if I'm wrong.
Gaaf, wat wil je er precies doen? Ook Wachtmeester?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:41 schreef Dutch_Nelson het volgende:
heey leuk, ik wil ook cavalerie gaan doen
Toekomstige collega misschien![]()
Nee, klopte inderdaad ook niet. Ben een complete n00b wat al die leuke getalletjes betreft. Heb het even opgezocht, was belast tot 398 watt, 5 watt/kg. Heb waarschijnlijk die 5 onthouden, en daar 500 watt van gemaakt.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
500 lijkt me zeer sterk. Laatst kwam Robert Gesink, één van de grootste wielertalenten, bij tests uit op 502 watt en dat was al enorm uitzonderlijk. Maar het zou kunnen natuurlijk.
Laat me even weten hoe het gegaan is ok?quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:00 schreef Pumatje het volgende:
als ik nog enkele weken had gehad had ik dat ook gehaald, ik denk dat ik de 398 wel ff aantippen kan, maar geen 10 minuten lang nu .. komt goed
vrijdag de keuring
morgenavond vertrekken naar adam! Rete spannend,ben beetje ziek door de zenuwen.. tis vooral koppijn en beetje duizeligheid. duidelijke symptonen
Enigste topic met een beetje militair gebeuren dus ik post hem ff hier,quote:Op zondag 2 maart 2008 22:05 schreef Pumatje het volgende:
erg goed geplaatst in een keuring voor de AFB en PO topic....![]()
Geen idee, nooit geprobeerd. Wij maken altijd tostie's.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:14 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Heatseeker als je dit nog zou lezen ( of andere militairen )
morgen bivak, yeah, kregen we ineens en tip om uit ons noodrantsoen een cake te maken?!
Heb jij hier ervaring mee?
Dit recept leverde google op,
Men neme de mok die om je veldvles heen zit. Verkruimel al je kaakies, en gooi dit in die mok. Flikker al je zakjes chocolademelk/cacauopoeder erbij. Gooi je zakjes suiker erbij. En gooi je koffiezakjes erbij. Daarna een beetje water erin om het wat vloeibaarder te maken. Op je brandertje zetten, goed warm maken en zorgen dat de hitte er aan de bovenkant niet uit kan door bijvoorbeeld een rantsoen blik op je mok te doen zodat het afsluit. En tada, men heeft een maaltijd waarvan je na 3 happen vol zit. En geluk![]()
Klopt het een beetje?
quote:Op zondag 2 maart 2008 22:12 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Enigste topic met een beetje militair gebeuren dus ik post hem ff hier,
ook mooie tip voor jou toch?![]()
Heb nog wel meer kook tips gevonden maar daarvoor moet je je mars en mentos op offeren dus das zonde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |