quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Een goede spits doet meer dan scoren, Maar ik wil je niet nog meer verwarren dus ik laat het maar daarbij. Dan heb je dadelijk weer een terugslag bij je behandeling
Goede spitsen worden kampioenquote:Op maandag 10 maart 2008 23:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Je beweert dat hij de koning van de kleine wedstrijd is, en dat is dus zeker niet meer dan bij andere zeer goede spitsen.
Daaruit blijkt hooguit dat jij niet kan tellenquote:Op maandag 10 maart 2008 23:04 schreef Doc het volgende:
En lees jij nou maar wat ik WEL schrijf, want ik zeg niet dat hij even vaak scoort tegen die ploegen. Dat gebeurt namelijk logischerwijs in het algemeen niet omdat die ploegen over alle wedstrijden heen ook twee keer zoveel doelpunten tegen krijgen. Lees maar eens na ...
Zeg maar waar de telfout zit in de onderstaande berekening.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daaruit blijkt hooguit dat jij niet kan tellen
Welke 6 goals?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Zeg maar waar de telfout zit in de onderstaande berekening.
6 doelpunten in 770 minuten tegen een team uit het linkerrijte: 0.70 doelpunt per 90 minuten
13 doelpunten in 1244 minuten tegen een team uit het rechterrijtje; 0.92 doelpunt per 90 minuten.
Conclusie
Dat is dus niet twee keer zoveel doelpunten tegen teams uit het rechterrijtje, terwijl die teams wel ongeveer twee keer zo veel doelpunten tegen hebben. Relatief gezien dus een goede score tegen teams uit het linkerrijtje
Je hebt zelf een heel mooi lijstje gepost. Dan zoek je de teams op die in het linkerrijtje staan (hint; dat zijn de teams in de bovenste helft van de competitie) en dan tel je de goals bij elkaar op. Dan weet je welke goals. Als het je niet lukt staat in de post hierboven de zes doelpunten. Dat lijkt mij goed geteld, nietwaar? Of zie jij ergens een telfout?quote:
Vandaar dat ik het ook relateer aan het aantal minuten dat Torres speelt tegen de teams in de onderste en tegen teams in de bovenste helft van de competitie.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:53 schreef RayMania het volgende:
Torres speelt natuurlijk ook twee wedstrijden minder tegen clubs die in het linkerrijtje staan, want Liverpool staat daar zelf in.
Geef jij eens antwoord op de vraag die ik je stelde.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft ie de bal geraakt in het eerste kwatier?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een hond mag je zo aanspreken, mij niet
Oh, je kijkt toch de wedstrijd? Waarom vraag je dan zoiets onbenulligs?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Knappe goal, weliswaar tegen 2 verdedigers die niet kunnen verdedigen en niet weten welke kant ze op moeten draaien, maar het blijft een goal in de 2e ronde van de CL
Weer lekker aan het zuigen, DAM? Begint hier trouwens vrij eentonig te worden, jammer van zo'n topic.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft ie de bal geraakt in het eerste kwatier?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Knappe goal, weliswaar tegen 2 verdedigers die niet kunnen verdedigen en niet weten welke kant ze op moeten draaien, maar het blijft een goal in de 2e ronde van de CL
Was te verwachten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:18 schreef Doc het volgende:
[..]Nog een goal in een grote wedstrijd erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |