0 of 1 goal voor Torresquote:Op zondag 16 maart 2008 11:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nu komt het er op aan voor LFC. Komende vijf wedstrijden ManU Away(PL), Everton Home(PL), Arsenal Away(CL), Arsenal Away(PL) en Arsenal Home(CL).
Ik ben benieuwd of Torres zijn goede vorm vast kan houden.
Wel weer een schitterende goal gisteren. Geweldige loopactie.
DAM heeft misschien wel gelijk. Hij kan er alleen niet over dat mensen een andere mening dan hem hebben.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wacht maar af
hij zat zeker niet in de tang, maar doordat er te weinig diepgang in het spel van Lfc zat, mede door het wegsturen van Masch kwamen geen ballen over de middenlijn. Kan je Torres niet kwalijk nemen en zeker geen verdiensten van Vidic of Ferdinandquote:Op zondag 23 maart 2008 18:15 schreef Dos37 het volgende:
Zat vandaag in de tang bij Vidic en Ferdinand. Heeft nog wedstrijden genoeg om wel indruk te maken tegen Arsenal 3x bijvoorbeeld.
+1 tegen een club uit het linkerrijtje. En een belangrijke; tegen de aarsrivaal en belangrijk voor plek #4.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:40 schreef Doc het volgende:
Toch weer eentje erbij.
Als ie voor Spanje speelt. Hebben ook David Villa nog. Zou een aardig duo zijn maar volgens mij spelen die vaak met maar 1 spits.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:36 schreef tha_dark het volgende:
Ben benieuwd wat DAM te zeggen heeft over deze goal, zal wel weer een gigantische blunder van de verdediging zijn geweest.
Maar wat een geweldige voetballer blijft het toch! Ben benieuwd hoe die gaat presteren in het spaanse elftal.
Dat was het toch ook? Fout van Yakubu tegen Xabi en daarna inleveren bij kuiijt die em per ongeluk bij torres in de voeten caramboleert. De makkelijkste goal die hij dit seizoen gemaakt heeft dacht ik...quote:Op zondag 30 maart 2008 20:36 schreef tha_dark het volgende:
Ben benieuwd wat DAM te zeggen heeft over deze goal, zal wel weer een gigantische blunder van de verdediging zijn geweest.
Ik heb er kijk opquote:Op woensdag 2 april 2008 20:16 schreef RayMania het volgende:
Denk zelf dat hij niet weet te scoren en dat de wedstrijd op 0-0 of 1-1 eindigt.
Het zijn er dus 2 geworden in 9+90+83+87+87 minuten, dus minder dan 4 volle wedstrijden. Dat is 1 uit 2, wat dus best netjes is.quote:
Dat wilde ik ook posten.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:03 schreef tha_dark het volgende:
DAM, kom er maar in!
Er stonden 4 Arsenal spelers op een rij te kijken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Zat er heerlijk in natuurlijk, maar Senderos liet het ook wel toe.
Die heeft inmiddels een permanente ban aan zijn broek volgens mijquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:03 schreef tha_dark het volgende:
DAM, kom er maar in!
Het zijn er al 2.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wacht maar af
Jammerquote:Op woensdag 9 april 2008 01:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die heeft inmiddels een permanente ban aan zijn broek volgens mij
quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:35 schreef Jasza het volgende:
Senderos
Tue 8 April 2008 22:34u door DiegoArmandoMaradona
Goed gedekt men
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |