abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56981752
quote:
Een gokker uit North Yorkshire is de eerste winnaar van een wedwinkel in de stad Thirsk, in het Engelse graafschap North Yorkshire. De man, die een vaste klant van de winkel is, zette 50 pence in op acht paarden met een kans van één op de twee miljoen. Hij sleepte er een miljoen pond uit.

De man ontdekte dat hij een fiks bedrag had gewonnen toen hij in een andere wedwinkel weer een 50 pence op een paard wilde inzetten."Hij plaatste nog vijf weddenschappen van 50 pence voor de races van zaterdag, en vroeg het personeel of hij nog wat gewonnen had van de weddenschap die dag ervoor. Toen het personeel hem meldde dat hij één miljoen pond had gewonnen en dit in de andere wedwinkel moest innen, werd hij bleek en stamelde dat hij weg moest om zijn vrouw dit te melden", aldus Graham Sharpe van de bewuste wedwinkel

De fortuinlijke winnaar woont in de omgeving van de bewuste winkel, maar verdere details zijn nog niet bekend. Hij gokte op 8 paarden tegelijk, wat de limiet is om te mogen gokken van bookmaker William Hunt. De heer Sharpe voegde nog aan zijn betoog toe dat zelfs een scriptschrijver een dergelijk scenario niet had kunnen bedenken. De bewuste paarden die als eerste de finish haalden droegen de toch wel heel positieve namen ... Isn't That Lucky en A Dream Come True..
Bron
Het kan dus wel ..voor een dubbeltje (50 pence) op de eerste rang zitten in letterlijke/figuurlijke zin

Even een vrolijke noot tussen het zware nieuws door mensen

Die namen van die paarden

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 26-02-2008 15:18:11 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_56981851
Iemand wel eens wat gewonnen met paardenrennen..of racen..of hoe ze het ook noemen?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_56981940
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 10:51 schreef paddy het volgende:
Iemand wel eens wat gewonnen met paardenrennen..of racen..of hoe ze het ook noemen?
Bovenstaande man.
Secrets never die. Only people.
pi_56981951
quote:
Je kan beter gaan pokeren dan, dat is wat realistischer om met 0 inleg aan de moneytable te eindigen.

Dat is overigens ook 1 van de weinige top-of-the-world-plekken waar amateurs worden gewaardeerd
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 26 februari 2008 @ 10:56:34 #5
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_56981974
Deze man liep meerdere wedwinkels af... Denk niet dat dit z'n eerste inzet was, oftewel z'n hele leven brengt-ie al geld naar de paardenrennen, en nu heeft-ie een keer geluk.
censuur :O
  Boks-Chick dinsdag 26 februari 2008 @ 11:03:04 #6
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_56982086
quote:
paar keer naar de open dag op Duindigt geweest. Harddraverijen. Een keer quitte en de andere keer met minimale winst (weet niet meer precies hoeveel) weggegaan
lolwut
pi_56982475
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 10:56 schreef RemcoDelft het volgende:
Deze man liep meerdere wedwinkels af... Denk niet dat dit z'n eerste inzet was, oftewel z'n hele leven brengt-ie al geld naar de paardenrennen, en nu heeft-ie een keer geluk.
Zegt het bericht ook niet....is de eerste keer dat iemand uit die winkel met een miljoen er vandoor gaat...en zal wel de eerste keer zijn dan hioj met 50 pence 1 miljoen wint denk ik zo...wanneer ik het bericht lees.
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 11:03 schreef BrandX het volgende:

[..]

paar keer naar de open dag op Duindigt geweest. Harddraverijen. Een keer quitte en de andere keer met minimale winst (weet niet meer precies hoeveel) weggegaan
Ik heb nog nooit op een paard gewed
  dinsdag 26 februari 2008 @ 11:23:39 #8
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_56982495
Helaas hoor je wel vaak dat dit soort 'plotselinge' miljonairs hun geld ook net zo snel weer kwijt zijn. Heeft te maken met je 'mindset' (geen flauw idee wat het Nederlandse woord hiervoor is). Mensen met een arme of middeklasse mindset zullen hun geld niet lang vast kunnen houden. Mensen met een rijke mindset zijn nooit platzak: ze hebben hoogstens even geen geld.
pi_56982499
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 10:54 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Bovenstaande man.
Bedoel van de users...en ja, hij is niet bekend gemaakt...dus wie weet is het wel een user
pi_56982668
quote:
Jep, 800 rupees.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_56982722
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 11:33 schreef Skv het volgende:

[..]

Jep, 800 rupees.
Ach, wie het kleine niet eert 18 euro toch?
pi_56982751
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 11:35 schreef paddy het volgende:

[..]

Ach, wie het kleine niet eert 18 euro toch?
Nee, 14,60 Euro. In Bombay ingezet op een paard dat uit bleek te vallen voor de start. kreeg mn geld terug, vervolgens ingezet op een paard dat tweede werd. Vond het maar een schrale bedoening.
pi_56982851
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 11:36 schreef Skv het volgende:

[..]

Nee, 14,60 Euro. In Bombay ingezet op een paard dat uit bleek te vallen voor de start. kreeg mn geld terug, vervolgens ingezet op een paard dat tweede werd. Vond het maar een schrale bedoening.
Ach, denk dat jij niet alvast een jacht enz moet kopen wanneer je nog moet gaan gokken Je komt met iets ...en gaat vaak met niets ..Nou ja, die gaat voor mij dan meestal op. Alhoewel ik nog nooit naar de paardenrennen geweest ben...of überhaupt op paarden heb gewed.
pi_56982907
Ach, het was natuurlijk ook gewoon voor de lol, maar ik dacht dat het wat spannender zou zijn.
Ik vind paarden dan ook afschuwelijk suffe dieren, missschien heeft het daar mee te maken.
Gokken ga ik altijd in met het idee dat ik aan het einde alles kwijt ben: mocht ik aan het eind vd avond nog geld over hebben, beschouw ik dat altijd maar gewoon als winst. Ik heb nooit geluk met dat soort dingen.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 18:30:21 #15
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_56992468
Dat is nog eens rendement op je geld
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 26 februari 2008 @ 18:31:22 #16
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_56992494
Wat heerlijk dat ik tegenwoordig via het forum toch op de hoogte blijf van het frontpagepaupertelegraafhartvannederlandnieuws.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')