Klopt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:42 schreef Hork het volgende:
Volgens mij heb ik de laatste ronde afgesloten met 20 winst .....
En dan nog dit, ook via PM:quote:Tue 11 March 2008 20:14u door Colplay
Deportivo - Real 20 op 2
AS Roma - AC Milan 30 op 1
Ik vind dat je dan maar duidelijker moet zijn. Je had bij PSV-Spurs een X ingevuld. Dat telt, ongeacht je toevoegingen. Dus helaas pindakaas, die 50 punten ben je kwijt.quote:Thu 13 March 2008 00:30u door PrincePolly
hey beschouw!
jij hebt een telfout gemaakt bij mij.
ik heb enkel ingezet op cottbus en AZ
bij psv heb ik een grapje gemaakt zoals je ziet. overigens had ik de weddenschap dus eigenlijk nog goed ook. sorry voor de onduidelijkheid, maar maakt nogal wat uit in de stand!
Wil jij even aanwijzen waar mijn X staat? Ik heb 50 op PSV to qualify neergezet. Echt Wossers weten wel wat dat betekent. Mijn 50 terug aub.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Klopt.Die 20 punten tel ik de volgende keer alsnog bij.
PM Van Colplay:
[..]
En dan nog dit, ook via PM:
[..]
Ik vind dat je dan maar duidelijker moet zijn. Je had bij PSV-Spurs een X ingevuld. Dat telt, ongeacht je toevoegingen. Dus helaas pindakaas, die 50 punten ben je kwijt.
Zie je nou wel dat het onduidelijk isquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:22 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Wil jij even aanwijzen waar mijn X staat? Ik heb 50 op PSV to qualify neergezet. Echt Wossers weten wel wat dat betekent. Mijn 50 terug aub.
Dat wordt m'n alles of niets inzet, als Real me in de steek laatquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Je wilt nog 12.50 overhouden?
Nee klopt ik zette op NIKS in, dus dan ook geen centjes aftrekken. regelen svp.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:26 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat het onduidelijk is. In ieder geval zette je niet in op een 2.....
Zoiets was ik wel van plan ja. Maar veel deelnemers zal dat niet trekken denk ik, want het 'geld' raakt bij de meesten al aardig op. En we moeten nog t/m het EK.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:34 schreef borisz het volgende:
Beschouw kom je nog met speciale gokdingen zoals wie degeradeerd er (met hoeveel punten) of wie wint de CL ?
Je krijgt je punten wel terug als je belooft dergelijke fratsen voortaan achterwege te laten en normaal in te zetten zonder loltoevoegingen of zo. Dit is een serieus topicquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:40 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Nee klopt ik zette op NIKS in, dus dan ook geen centjes aftrekken. regelen svp.
beloofd en geen loltoevoegingen meerquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:59 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Je krijgt je punten wel terug als je belooft dergelijke fratsen voortaan achterwege te laten en normaal in te zetten zonder loltoevoegingen of zo. Dit is een serieus topic
Mooi, volgende keer staan je 50 punten er weer bij.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:02 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
beloofd en geen loltoevoegingen meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |