Nee klopt ik zette op NIKS in, dus dan ook geen centjes aftrekken. regelen svp.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:26 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat het onduidelijk is. In ieder geval zette je niet in op een 2.....
Zoiets was ik wel van plan ja. Maar veel deelnemers zal dat niet trekken denk ik, want het 'geld' raakt bij de meesten al aardig op. En we moeten nog t/m het EK.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:34 schreef borisz het volgende:
Beschouw kom je nog met speciale gokdingen zoals wie degeradeerd er (met hoeveel punten) of wie wint de CL ?
Je krijgt je punten wel terug als je belooft dergelijke fratsen voortaan achterwege te laten en normaal in te zetten zonder loltoevoegingen of zo. Dit is een serieus topicquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:40 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Nee klopt ik zette op NIKS in, dus dan ook geen centjes aftrekken. regelen svp.
beloofd en geen loltoevoegingen meerquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:59 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Je krijgt je punten wel terug als je belooft dergelijke fratsen voortaan achterwege te laten en normaal in te zetten zonder loltoevoegingen of zo. Dit is een serieus topic
Mooi, volgende keer staan je 50 punten er weer bij.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:02 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
beloofd en geen loltoevoegingen meer
Ik ookquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:09 schreef Beschouw het volgende:
Die Hork moet voorkennis hebben. Kan niet anders. Heeft-ie weer twee goede inzetten gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |