Dag gevat en lief Jappies Cc melkkoetje......quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:27 schreef Copycat het volgende:
Nu durf ik niet meer ...
Nou okay: Hoi Neemmijnietserieus!
Reboelje......heeft leuke nummers....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat lief...
was het nou pigmeat of reboelje?![]()
Weet ut.......maar heb ze hier op schijf....Ze zijn overigens uit elkaar.....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Reboelje geeft op joetjoep alleen maar heel slechte kwaliteit. Sorry...
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga mijzelf eens een beetje opfrissen en aankleden.
het is nu wel duidelijk dat " Chicks Rule "
ja...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zei je twee uur geleden ook al dacht ik.....
Doe es gek.....neem een vette hap....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:33 schreef Copycat het volgende:
You like me, you really, really like me!
[ afbeelding ]
Lunch time!
Ik heb ook vakantie......quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja...![]()
vakantie enzo...Maar we gaan maar ff naar de bieb denk ik. Wat vermaak regelen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb ook vakantie......![]()
![]()
Onthoud die naam......je gaat er nog veel van horen......quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil trouwens in het algemeen nog even zeggen dat het slikken van teunisbloemolie echt helpt tegen maandelijkse probleempjes als PMS enzo.
Dus....
Maar ben al twee dagen druk......gisteren carkit stuk, vandaag boekhouder, mams bezoeken, morgen werkster die mij lastig komt vallen....druk druk drukquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil trouwens in het algemeen nog even zeggen dat het slikken van teunisbloemolie echt helpt tegen maandelijkse probleempjes als PMS enzo.
Dus....
Ik had je veel eerder moeten bannenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar is Yvonne.....ik wil vriendjes met d'r worden....![]()
't Kan nooit geen kwaad om een beetje te netwerken bij het management....
Het valt allemaal niet mee hè..... red je het wel, de rest van de vakantie??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar ben al twee dagen druk......gisteren carkit stuk, vandaag boekhouder, mams bezoeken, morgen werkster die mij lastig komt vallen....druk druk druk
ik herken het...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar ben al twee dagen druk......gisteren carkit stuk, vandaag boekhouder, mams bezoeken, morgen werkster die mij lastig komt vallen....druk druk druk
het is vakantiequote:
Jij hebt mij heul niet geband.......da was Remlof......quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik had je veel eerder moeten bannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |