dus, als je woorden met iemand hebt, ga je daarna zwijgen, lekker constructiefquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb nog niet geslapen.![]()
omdat ik gister overdag heb geslapen
Contructief zal het toch niet meer worden, maar ik heb geen zin meer in die shit.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dus, als je woorden met iemand hebt, ga je daarna zwijgen, lekker constructief![]()
ik niet hoor, lul de oren gewoon weer van je kop
ook goedquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Contructief zal het toch niet meer worden, maar ik heb geen zin meer in die shit.
Dat bedoelde ik met 'Ik haal me plezier uit andere dingen'.
Heu! Ik ben streamloos! En ben in heul veul FOK!subfora te vindenquote:
Ja, jou zie ik ook wel eens ergens anders. Leuk!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heu! Ik ben streamloos! En ben in heul veul FOK!subfora te vinden.
Wel eens? Ik ben meer buiten DGK dan binnen DGK. Ik ben net Palmaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:38 schreef Lobasca het volgende:
Ja, jou zie ik ook wel eens ergens anders. Leuk!
Ik kom niet overal waar jij uithangtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wel eens? Ik ben meer buiten DGK dan binnen DGK. Ik ben net Palma.
Streamloos was voldoende..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heu! Ik ben streamloos! En ben in heul veul FOK!subfora te vinden.
Zo te lezen wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:46 schreef Lobasca het volgende:
Ik kom niet overal waar jij uithangtIs Palma al arrivé, heb de streams nog uit?
Lol..ik kan vanaf hier niet eens zien of het linkje uberhaupt wel beeld gafquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:49 schreef Copycat het volgende:
Ze verkrachten dat liedje!
We hebbuh un klupske opgericht veur mensuh mee un lillik gezicht en gij, gij heurt daarbij!
Maar ik ga toch maar voor:
Wa'n lekker ding bendegij! En ge het zun lekker kuntje!
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
.en niet om het een of ander maar ik vind 1 Yvonne wel genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |