Welnee, om gezeik van kansloze pubertjes tegen te gaanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geaccepeteerdmaarwrom is jouw postcount eik verborgen ? Ben je Tong stiekum aan het terugpakken ?
![]()
Hmmm...dit zaakje stinkt...ik denk dat ik er binnenkort maar eens eens apart forum voor ga oprichten.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, om gezeik van kansloze pubertjes tegen te gaan
Ik word te oud om het allemaal bij te houdenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmmm...dit zaakje stinkt...ik denk dat ik er binnenkort maar eens eens apart forum voor ga oprichten.
Praat rustig verder Jap, ik zit pas aan mijn eerstequote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:22 schreef Jappie het volgende:
Oops...sorry Yvonne; ik kan nu niet verder met je praten...je begrijpt...
Dan moet je het zelf maar weten; snap je niet dat ik je met terugwerkende kracht aan het steunen was?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Praat rustig verder Jap, ik zit pas aan mijn eerste
Wat wil je dan precies weten mutseflutsjequote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:24 schreef yvonne het volgende:
Nee, ik begrijp het niet! *stampvoet*
Om 4 uur gaat ie automatisch uit als er niemand is.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:46 schreef Jappie het volgende:
HiDi..wat doe je ??? De streams staan uit ?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:46 schreef Jappie het volgende:
HiDi..wat doe je ??? De streams staan uit ?
huh..wies de keukenprins?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:50 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=BEzbkGj7EaQ
Mooi, onze keukenprins is er![]()
edit:en weer weg
Dank je...ik was heel ff bang dat we nu een toestroom van allerhande groupies en DGKvolgers in onze gezellige SC zouden krijgen....en niet om het een of ander maar ik vind 1 Yvonne wel genoeg.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Om 4 uur gaat ie automatisch uit als er niemand is.
Ik zal m ff aanzette voor je
Geen idee, ik zag net iemand in de keuken lopenquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag net iemand in de keuken lopen
Kut, lul ik toch weer tegen je![]()
Ik heb nog niet geslapen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
was je van plan dat niet meer te doen?
dus, als je woorden met iemand hebt, ga je daarna zwijgen, lekker constructiefquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb nog niet geslapen.![]()
omdat ik gister overdag heb geslapen
Contructief zal het toch niet meer worden, maar ik heb geen zin meer in die shit.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dus, als je woorden met iemand hebt, ga je daarna zwijgen, lekker constructief![]()
ik niet hoor, lul de oren gewoon weer van je kop
ook goedquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Contructief zal het toch niet meer worden, maar ik heb geen zin meer in die shit.
Dat bedoelde ik met 'Ik haal me plezier uit andere dingen'.
Heu! Ik ben streamloos! En ben in heul veul FOK!subfora te vindenquote:
Ja, jou zie ik ook wel eens ergens anders. Leuk!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heu! Ik ben streamloos! En ben in heul veul FOK!subfora te vinden.
Wel eens? Ik ben meer buiten DGK dan binnen DGK. Ik ben net Palmaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:38 schreef Lobasca het volgende:
Ja, jou zie ik ook wel eens ergens anders. Leuk!
Ik kom niet overal waar jij uithangtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wel eens? Ik ben meer buiten DGK dan binnen DGK. Ik ben net Palma.
Streamloos was voldoende..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heu! Ik ben streamloos! En ben in heul veul FOK!subfora te vinden.
Zo te lezen wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:46 schreef Lobasca het volgende:
Ik kom niet overal waar jij uithangtIs Palma al arrivé, heb de streams nog uit?
Lol..ik kan vanaf hier niet eens zien of het linkje uberhaupt wel beeld gafquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:49 schreef Copycat het volgende:
Ze verkrachten dat liedje!
We hebbuh un klupske opgericht veur mensuh mee un lillik gezicht en gij, gij heurt daarbij!
Maar ik ga toch maar voor:
Wa'n lekker ding bendegij! En ge het zun lekker kuntje!
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
.en niet om het een of ander maar ik vind 1 Yvonne wel genoeg.
Wil je daar koffie bij?!quote:
Heb je hier ook een kopje cappuccino misschien....... ik zag daarnet iig weer wrom dat jouw afdeling isquote:
ja, die zag ik ook weer voorbij komen. Die OP is echt al een miljoen jaar oud.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je hier ook een kopje cappuccino misschien....... ik zag daarnet iig weer wrom dat jouw afdeling is
[ afbeelding ]
Bijna wel jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, die zag ik ook weer voorbij komen. Die OP is echt al een miljoen jaar oud.
Moest zelf al twee keer kijken.quote:
Hij is inmiddels al weer op, maar een kopje koffie sla ik in de ochtend nooit af!quote:
Hij doet het nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Goed nummer..![]()
"Some people call me the space cowboy...." [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |