O jaaa.. die gaat harder trillen bij heftige muziek, en bij een lang uitgesponnen ambient house-track kun je klaarkomen wel op je buik schrijven, toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zit voortaan zelfs muziek in!
[ afbeelding ]
Eigenlijk vind ik dat jij nog wel ff door de zure appel heen moetquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:41 schreef APK het volgende:
Weet je zeker dat je inbox niet geshared staat dan?
Anyways, genoeg over dat gedoe.
Alle ramptoeristen hebben allemaal mee kunnen lezen en weten nu hoe een aantal betrokkenen handelt en over elkaar denkt.
Niets meer te zien, doorlopen.
Nu wel, Lacrimosaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:27 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Oeh! thanks![]()
Die heeft Yvonne vast niet aangeklikt![]()
bijgelezen en weg![]()
Laat me raden.... lachgas van de tandarts?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:40 schreef APK het volgende:Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk.
Nope, allemaal zonder verdoving laten doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:44 schreef PC eend het volgende:
Laat me raden.... lachgas van de tandarts?
Waarom ben je dan vrolijkquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:57 schreef APK het volgende:
[..]
Nope, allemaal zonder verdoving laten doen.
Ik heb een klantnummer gekregen van Wehkamp.quote:
Bikkel!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:57 schreef APK het volgende:
[..]
Nope, allemaal zonder verdoving laten doen.
Die adrenaline-rush ben ik allang voorbijquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb een klantnummer gekregen van Wehkamp.
Valt wel mee hoor, het was allemaal aan de voortanden.quote:
Is daar iets aan te doen dan, dat terugtrekkend tandvlees?quote:Ik ben een watje in de tandartsstoel. Mede dankzij de schooltandarts van weleer (maar vooral omdat ik gewoon een wijf ben). Dus vind ik het heel leuk dat ik er gemiddeld vier keer per jaar in mag zitten, met dank aan mijn paradontitus. Ofwel: mijn tandvlees is net zo laf als ik ben en trekt zich het liefst terug.
Great...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:09 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze doet het wel, die andere is voor een zelfopgericht forum![]()
Voor hier staan ze in linkje sigJappert
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:15 schreef APK het volgende:
Is daar iets aan te doen dan, dat terugtrekkend tandvlees?
Zelfs het kleinste boordingetje laat ik verdovenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:15 schreef APK het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, het was allemaal aan de voortanden.
Daar voel je weinig van, alleen een teringherrie in je hoofd als ze gaat boren.
En in dit geval had ik liever een klein beetje pijn dan de halve dag met zo'n verlamde bovenlip te lopen...
[..]
Is daar iets aan te doen dan, dat terugtrekkend tandvlees?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |