Pinkpop, U2, eerste keer, geen hond die ervan gehoord had!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En in diezelfde tijd Joe Cocker....nog met whiskey en bier....Groenoordhallen, een halve man en een paardenkop... En ook nog Formule 1 op Zandvoort......
Enne....toen was ik nog best leuk om te zien.......vonden veel meisjes toen......![]()
Ik word een ouwe lul met hangballen.....reeds...
Bij vrouwen vind ik dat heul niet erg.....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pinkpop, U2, eerste keer, geen hond die ervan gehoord had!
Ik heb ook hangballen
38.38.38.38.38.38quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je liegt! Je liegt! Je liegt! En dat blijf ik je tot in lengte ter dagen verkondigen!
De tijd dat iedereen op de kunstacademie in het zwart liep.....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was wel zo'n beetje rond die tijd. Ik ging net van de lagere naar de grote school en moest natuurlijk ook zo'n sjaal.
Ow gadver, ik weet nog de eerste keer dat het "mode"werdquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was wel zo'n beetje rond die tijd. Ik ging net van de lagere naar de grote school en moest natuurlijk ook zo'n sjaal.
Bedreig je me nu met een salvo uit je Magnum .38?quote:
De tijd dat een student z'n bek opentrok ipv alles wel best te vindenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De tijd dat iedereen op de kunstacademie in het zwart liep.....
En vakbonden nog vakbonden waren......voor werknemers in de weer waren.....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
De tijd dat een student z'n bek opentrok ipv alles wel best te vinden
De eerste Bistro, houten plank als bordquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Enne zij waren er toen ook nog.....![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=A-kKmMv32yw
Ook de eerste shoarmatenten werden links en rechts geopend, naast italiaanse restaurants...
Ik wacht nog op APK en dé uitleg over het duikerspakquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, genoeg over het verleden en al die liefdesverdriet drama's.....We leven in het hier en nu, hebben de handen vol aan DGK en aanverwanten
En die kiwi, daar ben ik op een vreemde en ietwat schaamteloze manier ook wel erg benieuwd naar.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:45 schreef yvonne het volgende:
Ik wacht nog op APK en dé uitleg over het duikerspak
Ghegheghe. En nooit meer kwijt geraakt.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
De eerste Bistro, houten plank als bord
Die was jou ook opgevallen hèquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die kiwi, daar ben ik op een vreemde en ietwat schaamteloze manier ook wel erg benieuwd naar.
APK:? Dat was Gert toch....?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wacht nog op APK en dé uitleg over het duikerspak
Vrij vertaald: now dag heur...en gien snuupies van vreemde keerls anpakk'nquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou dag hoor.....pas goed op jezelf allemaal en geen snoepjes van vreemde mannen aanpakken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |