Ik heb nog steeds m'n eigen nummer niet terugquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mocht ik echt in de knel komen........ik bel je terstond....
Ja dat zat ik ook te bedenken, maar ik voel me nu echt een beetje brak beginnen te worden dus maar even een paar uurtjes liggen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan kan je nu beter niet slapen en dat voor 's nachts bewaren...
Als je XP hebt, de beveiliging niet op WPA2 zetten, dat werkt niet.....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou hij doet ut zit nog ff te kloten met de internetverbinding.. Draadloos
Thnxquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Redelijk algemeen:
Layout (bagger) valt heel regelmatig weg
Als ik in de knoei zit, jij belt mij terstond.....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds m'n eigen nummer niet terug
Edit: oh fuck... jij hebt m'n "tijdelijke" nummer ook
Jij van Blondie, ik van Fish, what was I thinking!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Droomde ooit van d'r.......![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=qW6OrdLkCLU
Zo rond 1980 begon ik van d'r wakker te liggen.......quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij van Blondie, ik van Fish, what was I thinking!
Rond die tijd wilde ik heel erg op Debbie Harry lijken. Dus deed ik een lange lok van achter over mijn korte kinderpony heenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zo rond 1980 begon ik van d'r wakker te liggen.......![]()
En in diezelfde tijd Joe Cocker....nog met whiskey en bier....Groenoordhallen, een halve man en een paardenkop... En ook nog Formule 1 op Zandvoort......quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo rond 1980 begon ik van d'r wakker te liggen.......![]()
[weemoed]
Een beetje de tijd van "Toen was geluk nog heel gewoon"
[/weemoed]
Je liegt! Je liegt! Je liegt! En dat blijf ik je tot in lengte ter dagen verkondigen!quote:
Jups....had je toen ook niet die Arafat sjaaltjes? of kwamen die weer net iets later.....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rond die tijd wilde ik heel erg op Debbie Harry lijken. Dus deed ik een lange lok van achter over mijn korte kinderpony heen.
Haske punk!
Ze is veel jonger volgens mij...ze ziet er nog zo goed uit......quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je liegt! Je liegt! Je liegt! En dat blijf ik je tot in lengte ter dagen verkondigen!
Dat was wel zo'n beetje rond die tijd. Ik ging net van de lagere naar de grote school en moest natuurlijk ook zo'n sjaal.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jups....had je toen ook niet die Arafat sjaaltjes? of kwamen die weer net iets later.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |