Ben nu al 25 uur op......ga zo maar es een tukkie doen denk ik.....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het valt allemaal niet mee hè..... red je het wel, de rest van de vakantie??
Ohquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij hebt mij heul niet geband.......da was Remlof......
Ik denk dat ik voortaan ook maar weer overdag komquote:
Ik had daar gister veel last van nu ff nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:52 schreef Leandra het volgende:
Even wat anders..... zijn er meer mensen waarbij een pagina soms 2x (of vaker) geF5'd moet worden omdat hij bij de eerste keer vernieuwen wit wordt en wit blijft??
Dit probleem had ik al voor de crash van gisteren (sinds eergistermiddag) en ik dacht eigenlijk dat de crash van gisteren ermee verband hield, maar het probleem is er nog steeds.
Tevens is het vervelend dat een pagina bij F5 niet altijd (lees: regelmatig niet) terugkomt bij de post waar geF5'd werd..... en dan moet je dus scrollen naar waar je was..
Algemeen probleem of beperkt tot een klein aantal?? (ik weet dat ik iig niet de enige was eergisteren)
Ben je nog steeds opquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voortaan ook maar weer overdag kom![]()
Nu eerst ff pitten![]()
same herequote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:52 schreef Leandra het volgende:
Even wat anders..... zijn er meer mensen waarbij een pagina soms 2x (of vaker) geF5'd moet worden omdat hij bij de eerste keer vernieuwen wit wordt en wit blijft??
Dit probleem had ik al voor de crash van gisteren (sinds eergistermiddag) en ik dacht eigenlijk dat de crash van gisteren ermee verband hield, maar het probleem is er nog steeds.
Tevens is het vervelend dat een pagina bij F5 niet altijd (lees: regelmatig niet) terugkomt bij de post waar geF5'd werd..... en dan moet je dus scrollen naar waar je was..
Algemeen probleem of beperkt tot een klein aantal?? (ik weet dat ik iig niet de enige was eergisteren)
Redelijk algemeen:quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:52 schreef Leandra het volgende:
dan kan je nu beter niet slapen en dat voor 's nachts bewaren...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voortaan ook maar weer overdag kom![]()
Nu eerst ff pitten![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was lief.......dat je mij mailde of ik weer terug wilde komen.....
Mocht ik echt in de knel komen........ik bel je terstond....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het valt allemaal niet mee hè..... red je het wel, de rest van de vakantie??
quote:
Ik ken volgens mij alleen maar Kayleigh (als je dat al zo schrijft) .quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:56 schreef yvonne het volgende:
Ff wat anders, wat was Marillion eigenlijk goed met Fish!
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan kan je nu beter niet slapen en dat voor 's nachts bewaren...
Nou hij doet ut zit nog ff te kloten met de internetverbinding.. Draadloosquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hee muis....las dat je nieuwe peeceetje gearriveerd was.....happy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |