abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211031
Wat ik me vannavond in eenen af vroeg is hoe is het geregeld met de waskracht binnen het huis. Het is me al een aantal keren opgevallen dat mensen veel in de zelfde kleren lopen. Met name ruud met zijn zwarte bijna afgedragen 'fur' t shirt spant de kroon wat dat aan gaat. Ik las gister hier dat er commentaar was in het begin op de lichaams geurtjes van Bart, maar Ruud zou op dit moment op zijn minst ook weinig fris meer ruiken.

Het zwarte shirt wat tot nu toe ook niet goed te lezen was voor mij heeft Ruud nu in iedergeval 3 dagen continue aan.

pi_211032
Fur is worn by beautiful animals and ugly people..... iets in die trant...
Ik moet wel bekennen dat die letters wel steeds minder duidelijk worden, zou dat dan toch van het wassen komen?
Vergeet niet dat de beelden gecompileerd worden, zodat het lijkt dat iemand dagenlang in dezelfde kleding loopt... Maar Bart en Ruud kunnen er inderdaad wat van...
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_211033
ik heb er speciaal een paar dagen op gelet voor ik deze mening spuide op dit forum, ook streams proberen te bekijken en ook daar leek het er behoorlijk op dat hij het zelfde shirt aan had.

Met betrekking tot de letters, dit was vanaf het begin al onduidelijk

pi_211034
De tekst van het shirt is in ieder geval subliem! Ruud verdient met dit shirt minstens 10 bonuspunten! Van mij mag hij het dag en nacht aanhouden, ik ruik het toch niet. Dus Ruud: vooral niet wassen, we willen de tekst graag blijven lezen.

pi_211035
Ja ze hebben inderdaad vaak hetzelfde aan. met dit vochtige weer drogen die kleren nou eenmaal niet binnen 3 dagen.
Het shirt van Ruud vind ik echt te gek, maarruhh.... die ruitjesbroek van Bart, *Proest het uit van het lachen en krijgt acute maagkrampen*. Sorry hoor, maar wie koopt zijn kleding? Sjeeeeeeeeeees.

Wat betreft de uiterlijke verzorging. Mwaaaa ze zien er iedere dag een beetje meer als holbewoner uit. Waarom zou je je opknappen als je toch de deur niet uitgaat?!
Wie weet is de shampoo en zeep op. Weekbudget was te klein.

pi_211036
.... die ruitjesbroek van Bart, *Proest het uit van het lachen en krijgt acute maagkrampen*. Sorry hoor, maar wie koopt zijn kleding? Sjeeeeeeeeeees

Misschien deed Sabine z'n styling?

Toch?

zaterdag 30 oktober 1999 @ 13:45:00 #7
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_211037
Bart had een gaaf shirt: gewoon wit met daarop de text: "LEAVE ME ALONE" of iets in die trant..

weet iemand welke ik bedoel? Twas zeer geestig in ieder geval

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  zaterdag 30 oktober 1999 @ 13:59:00 #8
593 sjak
Juffie Bloem
pi_211038
Gisteren had Bart een shirt aan met:

"Quit your job"

Heb ik meteen gedaan.

Lekker douchen!
pi_211039
was het wel een leuke baan dan ???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties