quote:hmmm, was me niet opgevallen. Ik vond zijn karakter wel leuk
Op zaterdag 02 maart 2002 03:06 schreef Gboy27 het volgende:[..]
The Talented Mr Damon...
Lekkere billen heeft hij!
quote:Welk karakter, hij heeft er zoveel gespeeld
Op zaterdag 02 maart 2002 03:15 schreef error het volgende:[..]
hmmm, was me niet opgevallen. Ik vond zijn karakter wel leuk
quote:Ik probeerde mijn site op te komen om alsnog de foto van Matt Damon hier neer te zetten maar de server waar de site staat is down... Sorry!
Op zaterdag 02 maart 2002 03:14 schreef APK het volgende:Dat had ik net met een foto van The Talented Mr. Beckham. Stond alleen maar op Tripod.
quote:Maar je hebt wel met CarO geneust, toch?
Op zaterdag 02 maart 2002 03:18 schreef Roache_ het volgende:
Wow, ik rook snel zeg!
Maar het is dan ook stervenskoud buiten.
Er lopen op dit tijdstip nog NS-meneren over de spoordijk. Ik zag ze. Ze floten naar me. Ik riep "rot op". M'n basstem deed ze snel verdergaan met hun NS-werkzaamheden. Tja, je maakt nog wat mee zo 's nachts. I have no life.
quote:NS en werkzaamheden. En dat ook nog eens koppelen tot 1 woord.... Wat zat er in die 'sigaret'?
Op zaterdag 02 maart 2002 03:18 schreef Roache_ het volgende:
Wow, ik rook snel zeg!
Maar het is dan ook stervenskoud buiten.
Er lopen op dit tijdstip nog NS-meneren over de spoordijk. Ik zag ze. Ze floten naar me. Ik riep "rot op". M'n basstem deed ze snel verdergaan met hun NS-werkzaamheden. Tja, je maakt nog wat mee zo 's nachts. I have no life.
* error rookt lekker warm binnen
en ja, ik ga binnenkort weer stoppen
God, die CarO neust echt onwijs lekker, dat zou ik nog weleens willen doen APK. Waarom was jij niet bij de meeting overigens? En Karn? Te druk met roken? Of neuzen?
quote:Wil je het eerlijke antwoord of het excuus?
Op zaterdag 02 maart 2002 03:27 schreef Roache_ het volgende:
God, die CarO neust echt onwijs lekker, dat zou ik nog weleens willen doen APK. Waarom was jij niet bij de meeting overigens? En Karn? Te druk met roken? Of neuzen?
het was me weer een waar genoegen, maar ik ga nu lekker slapen.
En hopen dat GBoy morgenochtend het fotootje van MD op Fok heeft staan
Truste
quote:right back at ya
Op zaterdag 02 maart 2002 03:33 schreef error het volgende:
Truste
APK: geen excuses, echte redenen graag....
quote:Ik had de schoonmoeder aller katers. Zo eentje dat je je eigen moeder niet eens kunt zien zonder een paniekaanval te krijgen.
Op zaterdag 02 maart 2002 03:37 schreef Roache_ het volgende:APK: geen excuses, echte redenen graag....
Waarom staat dit topic eigenlijk in onzin?
quote:Slaap lekker mijn foutje!
Op zaterdag 02 maart 2002 03:33 schreef error het volgende:
Dames en heren,het was me weer een waar genoegen, maar ik ga nu lekker slapen.
En hopen dat GBoy morgenochtend het fotootje van MD op Fok heeft staan
Truste
quote:Toch een beetje bi APK?
Op zaterdag 02 maart 2002 03:46 schreef APK het volgende:
Ook namens mij trouwens.
Het was mij een genoegen.![]()
Ik duik er ook maar eens in. Mede homo's- en aanverwanten, het was me een waar genoegen. Manlief is door al mijn geklik en gemuis geïrriteerd naar de huiskamer verkast; ik gooi het maar op de griep, hij, niet ik, en hoop op betere tijden. Zodat ik weer eens ongestoord kan fokken en 'ie niet chagerijnig wakker wordt en me m'n sigaretje ontzegt...
Slaap zacht allen, jij ook NathaN met je harige borst. Ohlala Zeker niet single in Arnhem e.o?
edit: Wat zeg ik nu?!?!?!?! Ik ben wel getrouwd jah?!!!
Lees het nu pas, alsof er iets in me gevaren is, zoiets schrijf je toch niet als eerbaar echtgenoot? Toch?!! Of toch?
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 02-03-2002 04:00]
quote:Net zoals Beckham denk ik, de meningen zijn verdeeld.
Op zaterdag 02 maart 2002 03:51 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Toch een beetje bi APK?
La'ah!
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 03:59 schreef APK het volgende:Net zoals Beckham denk ik, de meningen zijn verdeeld.
La'ah!
Mijn wekker ging net , want ik ga zo voor het eerst onder Magna Turbo. Maar dat heb ik al 300 keer verteld volgens mij.
Hey, it's a big step!
quote:*hier druk*
Op zaterdag 02 maart 2002 10:56 schreef Gellarboy het volgende:
En terug. Als neger. Druk hier.
quote:Geen idee. You tell me.
Op zaterdag 02 maart 2002 11:37 schreef NathaN het volgende:
*hier druk*
En nu?
quote:Ehm... dan ga ik nu een bakje vanillevla eten.
Op zaterdag 02 maart 2002 11:38 schreef Gellarboy het volgende:Geen idee. You tell me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |