Aandelen terugkopen kost gewoon geld.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:49 schreef kevin6188 het volgende:
En Toma, dat artikel van die marketing-goeroe op Sportweek.nl vind ik dus echt zo nietszeggend. Zou me er niet te druk om maken.
Dat zegt hij en ik nietquote:
Die 38 milj. (ofzoiets) die ze kregen toen ze de beurs op gingen zijn toch ook allemaal in een putje gegooid?quote:Op maandag 25 februari 2008 17:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Aandelen terugkopen kost gewoon geld.
Maar goed, Marco van Basten kennende zal hij eerst drieënhalf jaar proberen koste wat het kost 4-3-3 te spelen, met buitenspelers die eigenlijk geen buitenspelers zijn.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:49 schreef toma het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me een betere optie omdat er in Nederland sowiezo weinig vleugel spelers meer te vinden zijn.
Ach, bij het Nederlands elftal is hij ook helemaal om en speelt ie nu ook ala PSV. Misschien dat ie die wijsheid ook mee kan nemen naar Ajax.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar goed, Marco van Basten kennende zal hij eerst drieënhalf jaar proberen koste wat het kost 4-3-3 te spelen, met buitenspelers die eigenlijk geen buitenspelers zijn.
Zoals ik zeg, bij Oranje duurde het drieënhalf jaar. Daarbij heeft hij aangegeven bij Ajax weer voor 4-3-3 te gaan.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:54 schreef toma het volgende:
[..]
Ach, bij het Nederlands elftal is hij ook helemaal om en speelt ie nu ook ala PSV.
Eerst zien, dan geloven.quote:Misschien dat ie die wijsheid ook mee kan nemen naar Ajax.
Klopt, maar er heeft al een artikel in het NRC gestaan met een interview met zo'n beursmeneer en er zijn allerlei manieren om dat een stuk goedkoper te doen. En Ajax zal echt niet even snel veertig miljoen euro op tafel leggen om al die aandelen terug te kopen. Dan maar een x-jarenplan. Ik denk niet dat de selectie eronder komt te lijden. Van Basten heeft het budget voor aankopen ook al rond.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Aandelen terugkopen kost gewoon geld.
Sammy Kuffour niet, die vertrekt in mei zonder een wedstrijd in het eerste gespeeld te hebben.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Stekelenburg
Silva - Kuffour - Vermaelen - Vertonghen?
Gabri - Lindgren- Perez - Urby
Huntelaar - Suarez
Dit is een elftal wat er volgend jaar kan staan. Ook niet heel slecht hoor, hoewel ik liever wat aankopen zie.
Denk dat hij bij jullie meer dan welkom zou zijn, als ik die Bahia telkens zie blunderen.quote:
Maatje van me verliest dus EU-uitkaart, omdat hij niet meeging naar Zagreb.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:49 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Is laatst gepubliceerd, staat vast ergens op de Ajax-site. Mensen die vorig jaar een aantal wedstrijden zijn gegaan behouden hun kaart. Ik ben dit seizoen naar Praag geweest, maar heb dus geen voorrang...
Zeker waar, ik verwacht ook defensieve versterkingen in de zomer + terugkeer van Vlaar.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk dat hij bij jullie meer dan welkom zou zijn, als ik die Bahia telkens zie blunderen.
Daar werden gaten meegevuld.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Klapmongool DAM vergeet even de inkomsten van de andere transfers.
Ajax moet 4-3-3 of 3-4-3 spelen zeker nu Bassie en JC bij Ajax zijnquote:Op maandag 25 februari 2008 17:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Stekelenburg
Silva - Kuffour - Vermaelen - Vertonghen?
Gabri - Lindgren- Perez - Urby
Huntelaar - Suarez
Dit is een elftal wat er volgend jaar kan staan. Ook niet heel slecht hoor, hoewel ik liever wat aankopen zie.
Nee, ik heb wel gezond boerenverstand en kan een resultaatrekening en een balans lezen.quote:
Gabri komt tekort voor het niveau dat Bassie wil hebben. Urby is redelijk als linkshalf en Huntelaar zit voorlopig nog steeds bij Ajax terwijl andere spelers wel een transfer makenquote:Op maandag 25 februari 2008 17:42 schreef toma het volgende:
Gabri en Perez tekort. Huntelaar slecht
En Urby goed!![]()
![]()
Nu een objectieve analyse.
Ajax moet niks. Bassie is ook zo reëel dat dat niet altijd meer kan, en JC denk ik ook wel. Die geeft ook toe dat er weinig buitenspelers rondlopen.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ajax moet 4-3-3 of 3-4-3 spelen zeker nu Bassie en JC bij Ajax zijn
Heb je de VI van vorige week gelezen?quote:Op maandag 25 februari 2008 18:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel gezond boerenverstand en kan een resultaatrekening en een balans lezen.
Maar van mij mag je best denken dat Ajax een oorlogskas heeft van 60 miljoen
hohoho.. dat is ook voor het eerst sinds een paar jaar he.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:26 schreef Asics het volgende:
weer geen beker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |