Lekker appelgebraad!quote:Op maandag 25 februari 2008 20:36 schreef mootie het volgende:
Zoooooo Brian vet de vorm even in met Croma, lekker hoor! Gooit er suiker overheen om de smaak weg te werken, nadat Eric en Mike hem keihard uitlachen.
Meer dan een jaar doen ze helemaal niets en nu het misschien richting een finale loopt moeten die anderen zich profileren en moet Huub maar een boek gaan lezen? Absurd en natuurlijk trapt Huub dar weer in.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:44 schreef Margo37 het volgende:
Het is een beetje vreemd allemaal, Huub kreeg een telefoontje en ging weer achter de piano zitten, net zit hij te praten in de slaapkamer "wat zou Huub nou zoeken" en pakt vervolgens een boek uit zijn kast en zegt ondertussen "ik weet het, spannende streams"
Denk dat de anderen meer tv moeten maken....
Nou dat 'het' taart wordt moeten we nog maar zien hequote:Op maandag 25 februari 2008 20:55 schreef Katewalker het volgende:
Claire en Brian maken samen een appeltaart....
Tuurlijk weet Huub er van, ik walg er alleen van dat hij zich laat gebruiken, dan heb ik nog liever Jaap die door een paar waarschuwingen via de plasma gewoon doorgaat.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Meer dan een jaar doen ze helemaal niets en nu het misschien richting een finale loopt moeten die anderen zich profileren en moet Huub maar een boek gaan lezen? Absurd en natuurlijk trapt Huub dar weer in.
Is een opgezet plan van B en A, Brian wil zgn een beetje bonden met Claire en liever tegen haar zijn.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:55 schreef Katewalker het volgende:
Met croma, dus ze moeten er wel even bij blijven voor het beste resultaatquote:Op maandag 25 februari 2008 20:55 schreef Katewalker het volgende:
Wie weet hoe lekker die appeltaart zal smaken, zelfs met croma. Ik koop hem toch maar liever....een stuk makkelijkerquote:Op maandag 25 februari 2008 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met croma, dus ze moeten er wel even bij blijven voor het beste resultaat
Ik heb het liefst mijn eigen appeltaart en anders die van Dudok.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:02 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wie weet hoe lekker die appeltaart zal smaken, zelfs met croma. Ik koop hem toch maar liever....een stuk makkelijker
DGK-Redactie is wel in de buurt...quote:Op maandag 25 februari 2008 20:19 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ze lezen mee dus misschien wel! Dus Lieke is zwanger geweest van Huub en heeft een abortus gepleegd!
Da's nou ook toevallig, aan het eind van de reguliere dus.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:13 schreef Marieke_B het volgende:
DGK-Redactie is wel in de buurt...
Statistieken
Laatste bezoek: 52 minuten, 43 seconden geleden.
Aantal posts: 791 (gemiddeld 2 per dag)
Het is geforceerde gezelligheid waar maar geen eind aan komt. Doet me denken aan die bloemenman lang geleden; op 't laatst stond ie zelf de bloemen in het gazon te steken omdat de miljonairs er geen bal aan vonden. Het is dat ze die taart af moeten maken, maar ik wed dat iedereen liever iets anders doet.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:22 schreef Marieke_B het volgende:
Hijgende Mike en hyena lachende Brian...
echt..
ik snap waarom er niemand meer overblijft hier..
niet in de kooi, wel ooit eens...quote:Op maandag 25 februari 2008 20:04 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoor Jaap iets zeggen over Lieke en een abortus. Heeft Lieke een abortus gehad in de kooi? Nee toch!
quote:Op maandag 25 februari 2008 21:28 schreef Marieke_B het volgende:
[ afbeelding ]
de ene helft is versierd dor Claire. de andere door Brian?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |