Ik kijk. Ik ben zo benieuwd of het overwinnaar wordt of gewoon 'booooeeee no contest'quote:Op maandag 25 februari 2008 19:45 schreef beequeen het volgende:
OT: Niemand kijkt de reguliere? Die muziek als Brian opkomt, het lijkt de dodenmars wel......echt een dramatische opkomst.
Ja ik! Idd wat een overdreven gedoe! TV maken is het wel.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:45 schreef beequeen het volgende:
OT: Niemand kijkt de reguliere? Die muziek als Brian opkomt, het lijkt de dodenmars wel......echt een dramatische opkomst.
Ik ook, vooral het boegroep en de snelle escape van Brian.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:47 schreef STAP01 het volgende:
Ja ik! Idd wat een overdreven gedoe! TV maken is het wel.
Nu reclame. Ben benieuwd wat ze laten zien.
Nee, voor de Kooi, dat heeft ze zelf verteld.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:04 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoor Jaap iets zeggen over Lieke en een abortus. Heeft Lieke een abortus gehad in de kooi? Nee toch!
Afschuwelijke natrap! Dat doe je toch niet! Wel echt a la Brian!quote:Op maandag 25 februari 2008 20:04 schreef beequeen het volgende:
Reguliere is afgelopen, zelfs de voice over heeft het over een overwinning van Brain....te triest.
De trap na was goed te zien, het is een wonder dat Yuri überhaupt nog op kon staan, een walgelijke harde trap terwijl Yuri al onderuit is gegaan. Bloedhond, ik kan geen ander woord voor Brian verzinnen.![]()
![]()
![]()
Sorry, ik weet dat het OT is maar dit moest ik even kwijt.
Ja dat weet ik maar Jaap had het over een abortus in de Kooiquote:Op maandag 25 februari 2008 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, voor de Kooi, dat heeft ze zelf verteld.
Wat?quote:Op maandag 25 februari 2008 19:54 schreef SIRA het volgende:
[ afbeelding ]
Het is toch verschrikkelijk ...
Ze lezen mee dus misschien wel! Dus Lieke is zwanger geweest van Huub en heeft een abortus gepleegd!quote:Op maandag 25 februari 2008 20:12 schreef beequeen het volgende:
Waar mag Jaap het niet meer over hebben van het hokje, hij kreeg een telefoontje.
Misschien wat jij bedoelde Stap01?
Ging het niet gewoon over Jaaps jaardag? En of zijn vader al dan niet in beeld zou komen?quote:Op maandag 25 februari 2008 20:19 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ze lezen mee dus misschien wel! Dus Lieke is zwanger geweest van Huub en heeft een abortus gepleegd!
Nee joh, het kind is er al...het was een konijn...ze heeft hebben het samen opgegeten.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ging het niet gewoon over Jaaps jaardag? En of zijn vader al dan niet in beeld zou komen?
Zou goed kunnen hoor, Jaap had het daar vanmiddag ook al over en werd naar het hokje geroepen. Typisch Jaap om hierover door te gaan omdat hij boos is, schijt aan het hokje.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:20 schreef mootie het volgende:
Ging het niet gewoon over Jaaps jaardag? En of zijn vader al dan niet in beeld zou komen?
Je ziet het.... Schaapje staat al een uurtje haar vingertjes door de breiquote:Op maandag 25 februari 2008 20:27 schreef coldstar het volgende:
Is een appeltaart vanuit een pakje bakken nou zo moeilijk??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |