Jawel hoor, Lieke deed het regelmatig, er staan enorme lichtmasten dus donker is het er nooit.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:37 schreef Lobasca het volgende:
Ze mogen ook niet in het donker rijden....
Dat is een onderdeel van het dansje, dat rooie vodje uitgooien.....saxay.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:52 schreef Desii het volgende:
Amanda danst in der b.h.![]()
heeft die miljonaire geen sportkleding ??
quote:Op maandag 25 februari 2008 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jawel hoor, Lieke deed het regelmatig, er staan enorme lichtmasten dus donker is het er nooit.
Of neem je me in de maling?![]()
* Vilstrop alvast aan plafond hang met emmer eronder *quote:Op maandag 25 februari 2008 17:14 schreef noekje het volgende:
* noekje maakt een stervende zwaan beweging
tvp
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
* Vilstrop alvast aan plafond hang met emmer eronder *
* Vil- en slacht-messen alvast slijp *
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:30 schreef T-lex het volgende:
Niemand wat opgevallen met de streamlock?
Dacht eerst dat ze ff een wippie gemaakt hadden, maar dat lijkt me sterk dat ze dan tijdens d'r dansles er ff tussenuit kan.Vermoed dat B&A even iets over moesten doen....dus even kleding aan zoals bijvoorbeeld gisteren en dan ff stukje "naspelen".
Niet nodig. Vers zwanevlees daar ga je als boter doorheen !!!quote:
Zegt wie?quote:Op maandag 25 februari 2008 19:07 schreef mootie het volgende:
Claire mag niet meer drinken.
Allebei niet, ze mogen zelfs het glas dat er staat niet meer leeg drinken.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:07 schreef mootie het volgende:
Eric zegt het net zelf ook, 'ik ben nog niet eens tips'.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Allebei niet, ze mogen zelfs het glas dat er staat niet meer leeg drinken.
Zo dronken komen ze niet op mij over?
Nee, anders is ze helemaal niet meer te houden natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:07 schreef mootie het volgende:
Het zou eens focking tijd worden!quote:Op maandag 25 februari 2008 19:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Achter, Eric mag ook niet meer drinken.
Eric vermoedt dat er dan wel iets te gebeuren staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |