Nee ze willen Amanda erop zetten maar net doen alsof het Claire wordt, denk niet dat A en B daar in trappen.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:34 schreef petraa het volgende:
Gaan ze nu weer Claire op de bank zetten?
Dan verstond ik het toch goed. Brian zei dat het wel leuk was als Amanda weer eens een uitje heeft.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:31 schreef Lobasca het volgende:
Slettie mag zaterdag mee, met de danseressen, naar een optreden van Brrr in Haaksbergen
Huub, Erik zaten te praten over Claire op de bank zetten, hoe dat nu weer in elkaar steekt weet ik nie, kon de helft niet verstaan. TV staat beetje hard hier (kids vakantie)quote:Op maandag 25 februari 2008 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie is ze? Ik dacht dat het plan van Huub en consorten was Amanda op de bank te zetten? Of mag dat weer niet vanwege ontploffingsgevaar?
Kan ik me voorstellen, alleen verder gebeurt er ook niet veel of wel?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan verstond ik het toch goed. Brian zei dat het wel leuk was als Amanda weer eens een uitje heeft.
Ik maak me er niet meer druk om en bekijk het net als 2Live en Liess, "heerlijk als B en A niet op de streams zijn".
Bij de weg, dit uitje stond al op de agenda.
Ik zou zeggen, oordeel zelf. Amanda danst op Dirty Diana, wel toepasselijk natuurlijk. Ze gaat zelfs uit de kleren.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:52 schreef kahaarin het volgende:
Het is hier weer akelig uitgestorven.
Dit zat ik net te lezen op Nowlive:quote:Op maandag 25 februari 2008 16:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub, Erik zaten te praten over Claire op de bank zetten, hoe dat nu weer in elkaar steekt weet ik nie, kon de helft niet verstaan. TV staat beetje hard hier (kids vakantie)
Zie mijn post van 16.38quote:Op maandag 25 februari 2008 16:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub, Erik zaten te praten over Claire op de bank zetten, hoe dat nu weer in elkaar steekt weet ik nie, kon de helft niet verstaan. TV staat beetje hard hier (kids vakantie)
Pics or it didn't happen!quote:Op maandag 25 februari 2008 17:14 schreef noekje het volgende:
* noekje maakt een stervende zwaan beweging
Waarom doet ze dat knellende vodje ook niet af?quote:Op maandag 25 februari 2008 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, oordeel zelf. Amanda danst op Dirty Diana, wel toepasselijk natuurlijk. Ze gaat zelfs uit de kleren.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mikey zei tegen Huub dat ze het hok niet in mogen, don't ask me why of waar het trailer trash is.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:31 schreef Desii het volgende:
Huub is de paarden aan het verzorgen en SL ???
ja voor de RAT, niet voor zijn SILICONESNOLquote:Op maandag 25 februari 2008 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan verstond ik het toch goed. Brian zei dat het wel leuk was als Amanda weer eens een uitje heeft.
Ik maak me er niet meer druk om en bekijk het net als 2Live en Liess, "heerlijk als B en A niet op de streams zijn".
Bij de weg, dit uitje stond al op de agenda.
jawel..... 1x met het pruikendramaquote:Op maandag 25 februari 2008 17:34 schreef beequeen het volgende:
Huub verzorgt Tanner en Fries, waarom doet Amanda, onze dierenvriendin dit nu nooit. Ze rijdt haar verplichte rondje op Fries als Ellen er is en vertelt dat dan ze het liefst 's avonds rijdt. Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb haar nog nooit 's avonds zien rijden.
[ afbeelding ]
Naar kantoor of in de jacuzzi blijven.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:31 schreef Desii het volgende:
Huub is de paarden aan het verzorgen en SL ???
Ze mogen ook niet in het donker rijden....quote:Op maandag 25 februari 2008 17:34 schreef beequeen het volgende:
Huub verzorgt Tanner en Fries, waarom doet Amanda, onze dierenvriendin dit nu nooit. Ze rijdt haar verplichte rondje op Fries als Ellen er is en vertelt dat dan ze het liefst 's avonds rijdt. Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb haar nog nooit 's avonds zien rijden.
[ afbeelding ]
slotje erop danquote:Op maandag 25 februari 2008 17:14 schreef noekje het volgende:
DGK is doohoood!
tvp
Jawel hoor, Lieke deed het regelmatig, er staan enorme lichtmasten dus donker is het er nooit.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:37 schreef Lobasca het volgende:
Ze mogen ook niet in het donker rijden....
Dat is een onderdeel van het dansje, dat rooie vodje uitgooien.....saxay.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:52 schreef Desii het volgende:
Amanda danst in der b.h.![]()
heeft die miljonaire geen sportkleding ??
quote:Op maandag 25 februari 2008 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jawel hoor, Lieke deed het regelmatig, er staan enorme lichtmasten dus donker is het er nooit.
Of neem je me in de maling?![]()
* Vilstrop alvast aan plafond hang met emmer eronder *quote:Op maandag 25 februari 2008 17:14 schreef noekje het volgende:
tvp
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
* Vilstrop alvast aan plafond hang met emmer eronder *
* Vil- en slacht-messen alvast slijp *
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:30 schreef T-lex het volgende:
Niemand wat opgevallen met de streamlock?
Dacht eerst dat ze ff een wippie gemaakt hadden, maar dat lijkt me sterk dat ze dan tijdens d'r dansles er ff tussenuit kan.Vermoed dat B&A even iets over moesten doen....dus even kleding aan zoals bijvoorbeeld gisteren en dan ff stukje "naspelen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |