Volgens mij hadden ze in dat filmpje waarin alle 79 winnaars van Best Picture voorbij kwamen wel een blunder gemaakt: daarin kwam The Departed voorbij als winnaar in 2006. Maar dat was toch vorig jaar? en voor 2007 hadden ze geen winnaarquote:Op maandag 25 februari 2008 15:11 schreef JelleS het volgende:
Vond het wel mooi om alle best-picture winnaars voorbij zien te komen, je zag ook precies wat de hoogtijdagen van Hollywood was (eind '60, begin '70 met name' )
Niet als het als terugblik gezien wordt. Voor het jaar 2007 is NCFOM de winnaar, etc.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze in dat filmpje waarin alle 79 winnaars van Best Picture voorbij kwamen wel een blunder gemaakt: daarin kwam The Departed voorbij als winnaar in 2006. Maar dat was toch vorig jaar? en voor 2007 hadden ze geen winnaar
Die eer gaat bij mij toch naar Tilda Swinton en voornamelijk Ratatouille.quote:Op maandag 25 februari 2008 08:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ook jammer dat Golden Compass won voor SFX, dat vond ik de meest onterechte winnaar van de avond.
Goede vraag.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:29 schreef Dos37 het volgende:
Waarom was "the Simpsons movie" eigenlijk niet genomineerd voor beste animatie?
De "grap" is dat Joel en Ethan de film gewoon zelf gemonteerd hebben. Ik vind het niet bijster grappig, maar goed ik ben dan ook geen fan van Coen-humor.quote:
De animatie is in de jaren niet veel veranderd volgensmij..quote:Op maandag 25 februari 2008 16:29 schreef Dos37 het volgende:
Waarom was "the Simpsons movie" eigenlijk niet genomineerd voor beste animatie?
The Departed was voor 2006, de winnaar van dit jaar is voor 2007. De beste film van 2008 word in 2009 bekend gemaakt. Snap je?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze in dat filmpje waarin alle 79 winnaars van Best Picture voorbij kwamen wel een blunder gemaakt: daarin kwam The Departed voorbij als winnaar in 2006. Maar dat was toch vorig jaar? en voor 2007 hadden ze geen winnaar
quote:Op maandag 25 februari 2008 19:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind overigens dat Nicole Kidman de komende 5 jaar elk jaar de oscar voor beste actrice moet winnen, want dat ze met die botox-kop uberhaupt nog emoties kan tonen, is een bovenmenselijke prestatie.
Maar dan wel voor een terechte rol. En niet als troostprijsje voor een iets mindere rol, zoals je wel eens ziet.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
Ondanks dat ik de Oscar voor Daniel Day-Lewis ontzettend terecht vind, zou het ook wel fijn zijn als Johnny Depp een keer wint.
Die heeft het imo ontzettend verdiend!
Ja dat zag je vorig jaar nog met Alan Arkin. Was ook meer voor z'n gehele oeuvre. Net als bij Al Pacino met Scent of a Woman.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Maar dan wel voor een terechte rol. En niet als troostprijsje voor een iets mindere rol, zoals je wel eens ziet.
Erg goed inderdaad. Leuk dat ze haar nog lieten terugkomenquote:Op maandag 25 februari 2008 15:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[ afbeelding ]
Het mooiste moment (of toch bijna).
Het gaat niet de animatietechnieken maar om de beste geanimeerde filmquote:Op maandag 25 februari 2008 19:07 schreef Sk00p het volgende:
[..]
De animatie is in de jaren niet veel veranderd volgensmij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |