Hoi, nog even een vraagje voordat ik mijn bed induik.
Ik wil graag op de deur van mijn kledingkamer een passpiegel, zelf zat ik te denken aan hemnes van ikea, da's deze:
![]()
maar die is wat te breed voor mijn deur, als ik tenminste de deurklink nog wil gebruiken en dat leek mij wel zo praktisch. Dus zat ik te denken om gewoon alleen het spiegelglas te kopen en hier rondom verstek gezaagde en geverfde profiellijstjes aan te brengen.
Alleen: hoe is dat nou het handigst te bevestigen. Ik wil hier nog een paar jaar wonen, en ik hoef als het me niet veel kost niet perse mee te verhuizen oid. Maar het is wel een woningbouwhuisje, kan me voorstellen dat als ik de spiegel en lijst lekker vast op de deur monteer met kit, dat de woningbouw not amused is als ik wegga.
Voor zo'n grote spiegel lijkt dubbelzijdig plakband (heb ik ooit weleens gedaan bij kleine spiegel) me niet genoeg. Of wel?
En schroeven en pluggen plaatsen in een holle boarddeur lijkt me ook niet ideaal. Of kan dat wel met die speciale ehm verschrompelpluggen (weet mijn god niet hoe dat officieel heet) en zijn die board platen dan wel dik genoeg en stevig genoeg bevestigd om het gewicht te houden
Hebben jullie verder nog andere ideeen of tips hiervoor? Alvast muchos grazias (zal wel fout zijn... maar moet echt

)