abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56960671
Hoi, nog even een vraagje voordat ik mijn bed induik.

Ik wil graag op de deur van mijn kledingkamer een passpiegel, zelf zat ik te denken aan hemnes van ikea, da's deze:

maar die is wat te breed voor mijn deur, als ik tenminste de deurklink nog wil gebruiken en dat leek mij wel zo praktisch. Dus zat ik te denken om gewoon alleen het spiegelglas te kopen en hier rondom verstek gezaagde en geverfde profiellijstjes aan te brengen.

Alleen: hoe is dat nou het handigst te bevestigen. Ik wil hier nog een paar jaar wonen, en ik hoef als het me niet veel kost niet perse mee te verhuizen oid. Maar het is wel een woningbouwhuisje, kan me voorstellen dat als ik de spiegel en lijst lekker vast op de deur monteer met kit, dat de woningbouw not amused is als ik wegga.

Voor zo'n grote spiegel lijkt dubbelzijdig plakband (heb ik ooit weleens gedaan bij kleine spiegel) me niet genoeg. Of wel?

En schroeven en pluggen plaatsen in een holle boarddeur lijkt me ook niet ideaal. Of kan dat wel met die speciale ehm verschrompelpluggen (weet mijn god niet hoe dat officieel heet) en zijn die board platen dan wel dik genoeg en stevig genoeg bevestigd om het gewicht te houden

Hebben jullie verder nog andere ideeen of tips hiervoor? Alvast muchos grazias (zal wel fout zijn... maar moet echt )
jesus saves, i spend
pi_56960726
vette kiet woon je... nergens geen plek meer over voor een spiegel? ik zou 'm igg nooit aan de deur hangen... is zo kapot
pi_56960751
Als je zo'n grote spiegel koopt bij bijvoorbeeld de Xenos krijg je er volgens mij van die stevige dubbelzijdige plakkers bij. Die dingen zijn verbazingwekkend sterk en als je je spiegel er vol mee plakt moet het wel goedkomen denk ik.
pi_56960817
woningbouw let niet echt op details en anders zeg je gewoon dat het er al zat:p k had ook gaatjes geboord en dingen gedaan mjah ze kijken meer of tegels nog heel zijn of dat je deuren dr in zitten wc pot zeeeeer oppervlakkig (tenminste hier) wat je kan doen is gewoon gaatjes boren en als je gaat verhuizen bij de gamma ofzo een potje opvul shit voor hout halen dan zie je er niets meer van
pi_56960846
Gewoon kitten. Hoe dat later losmoet zie je dan wel weer, kan heus wel.
pi_56961760
quote:
Op maandag 25 februari 2008 02:18 schreef Repeat het volgende:
Gewoon kitten. Hoe dat later losmoet zie je dan wel weer, kan heus wel.
Klopt, het kost je zo goed als gegarandeerd wel je spiegel. Maar dat is niet zo erg.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_56961802
quote:
Op maandag 25 februari 2008 01:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Als je zo'n grote spiegel koopt bij bijvoorbeeld de Xenos krijg je er volgens mij van die stevige dubbelzijdige plakkers bij. Die dingen zijn verbazingwekkend sterk en als je je spiegel er vol mee plakt moet het wel goedkomen denk ik.
Je krijgt er dan 2 pluggen en schroeven bij.
Ik heb een paar maanden terug toevallig zn spiegel (incl. lijst) gekocht daar.

Wij hebben hem dan ook aan de muur hangen, wat goed staat
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')