De 450D zal vanaf volgende week in de winkels te vinden zijn, als het goed is.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:37 schreef SietzeJBL het volgende:
Maar ja, de 450D is nog niet te krijgen, maar zal qua vorm niet veel afwijken van de 350D/400D.
De regels m.b.t. centrale topics zijn iets versoepeld.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:01 schreef -Robbedoes- het volgende:
Toch jammer dat een mod het topic help wie helpt mij een nieuwe camera vinden niet kan vinden
Dat wisselt per winkel, geloof ik, maar ik ben benieuwd of dat inderdaad zo is.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
De 450D zal vanaf volgende week in de winkels te vinden zijn, als het goed is.
quote:Op maandag 25 februari 2008 08:12 schreef freud het volgende:
Ik heb de 40D, maar dat is ook omdat ik de extra functies gewoon gebruik. Kort gezegd zou ik ze allebei even in je handen houden. De 450D is een stuk kleiner dan de 40D. En dat MP verhaal maakt geen ruk uit. Zou in jouw geval even uitgaan van ergonomie. Ga naar de winkel, hou ze in je handen en kijk even. Als de 450D ook prima aanvoelt, zou ik dat gewoon doen. Camera's kopen op de groei is leuk, maar dan moet je een enorme leercurve hebben, wil je niet al een generatie verder zijn als je aan iets ingewikkelders toe bent.
Zou dus even kijken wat je het beste in de hand ligt.
Ik zou serieus overwegen om de 450D te nemen en dan te investeren in wat beter glas.
Wat is eigenlijk het verschil in AF-mogelijkheden? Voor zover ik nu kan nagaan, zijn de mogelijkheden gelijk, toch? Datzelfde geldt voor de flitsinstellingen: die zijn (let wel: op papier uiteraard) bijna identiek.quote:Op maandag 25 februari 2008 13:52 schreef freud het volgende:
De AF mogelijkheden, flitsinstellingen, ruisgevoeligheid, ISO instellingen, custom function tweaks en snelheid.
En de 40D kan je een hele aond vasthouden, en dat kan met het vingertopbalanceren met de 450D niet.
AF Systeem / Puntenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:16 schreef freud het volgende:
AF: de 40D heeft een cross-type AF systeem, en de 450D niet volgens mij.
Belichtingscompens.quote:ISO: de 40D kan in 1/3 stops stappen met ISO ipv 1/2
Dat kan ik idd v/d 450 niet vinden.quote:Flits: ik kan de flitser bedienen vanuit de cam, en dingen zoals flits timings en zo zitten niet op de 450D.
Ah, bedankt voor de linkquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:56 schreef freud het volgende:
Goeie link:
Vergelijking tussen de 400D - 450D - 40D
http://www.bobatkins.com/(...)i_vs_xti_vs_40D.html
Inderdaad niet zulke hele schokkende verschillen op de main features.
Niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:12 schreef Tennis-boy het volgende:
En wat is nu je mening over 450D (als je die inmiddels hebt gekocht)?
Ik heb dus de 40D gekocht.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:02 schreef Five_Horizons het volgende:
De 40D ligt in elk geval veel prettiger in de hand en voelt een tikkeltje robuuster aan.
Verstandige keuze.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:18 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Niet.Want:
[..]
Ik heb dus de 40D gekocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |