quote:
op 10-29-1999 om 08:30 PM schreef pamela het volgende:
NOU IK VOND ER GEEN BAL AAN,bart zag er best lekker uit maar hij krijgt wel een buikje .de weekopdracht is weeeeeeeeer geslaagt,bartje deed wel stoer om achter uit te lopen .soms denk ik wel ees dat die jongen bi is.
Ja daarom twee relnichten erin dan hebben we in ieder geval een paar weken lekkere TV
Doei
quote:
op 10-29-1999 om 08:58 PM schreef Zak het volgende:
Karin "one of the guys"Wat krijgen we nu pijpt maurice karin dadelijk, of zo?
*LOL*
Over de uitzending. Bart was stikjaloers dat hij er niet uitmocht, dat zag je zo. Nu moet hij wel blijven. Van mij maggie, en de 250.000 piek winnen ooknog.
Grx, Maarten
Toedeloe
quote:
Heeft iemand anders ook gehoord dat Ruud tot 2 x toe Karin aansprak als Karien ?
rijmt wel erg op Sabien...
Ja.. die overdosis heeft nog steeds z'n bijwerkingen... En dat Carlsberg hebben ze natuurlijk gewoon van VOO gekregen.. Als plijster op de wond omdat Bianca en Mona weg zijn gegaan... Bianca was trouwens wel heel erg blij met die kist.. Sjezus.. dat wijf die heeft zeker nog nooit een kist gezien... Zo mooi was ie nou ook weer niet.. Ben blij dat ze weg is.. dat pseudo intelectuele gedoe (hoe schrijf je dat?) was ik helemaal zat.. "Normaliter blablabla" *zucht*
quote:
op 10-30-1999 om 03:57 AM schreef Moor het volgende:
Heeft iemand anders ook gehoord dat Ruud tot 2 x toe Karin aansprak als Karien ?
rijmt wel erg op Sabien...
Ja ook gehoord..misschien vond hij Sabien wel iets bijzonders om het zo uit te drukken.
Bart begint steeds losser te worden.
Maar inderdaad het wordt steeds minder leuk, omdat er weinig gebeurt. Daarom is te hopen dat de nieuwe bewoners wat te melden hebben. Beetje relschoppers zo wel leuk zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |