Vanmiddag heb ik naar de late uitzending van BB zitten kijken (mijn werkgever had mij verzocht een uur eerder te komen werken , dus kon ik jammer genoeg niet live kijken).
Dat Mona weg gegaan is eigenlijk niet vreemd, och stond ik er van te kijken. Dat ze toch gevallen is door de post van thuis, vind ik jammer. Hulde aan BB, want die had het dus goed voor elkaar en hulde aan Ernst (haar man - aan zijn kop tijdens de uitzending te zien toekomstige ex-man) die volgens mij in het complot zit. Hij zag zeker guldentekens in zijn ogen en wilde wel meewerken om de computer te kunnen bekotsigen en een aardig zakcentje te hebben na de scheiding
Dat Bianca weg is gegaan ... tja daar sta ik van te kijken... volgens mij is dat meer om de troostprijs van 10.000 gulden. Ik weet nog net zo niet of ze wel degelijk de anderen zou (kunnen) overhalen om haar te nomineren. Ik denk dat het Nederlandsch Volk dat niet gepikt zou hebben en haar juist daarom zou laten zitten in het huis.
Waar ik nou niet goed van wordt is dat Rolfie zegt dat er maandag gewoon genomineerd gaay worden en dat de nieuwe bewoner(s) niet mee doe(t/n). terwijl op de BB site het volgende staat: 'De nominaties van komende maandag worden uitgesteld tot nader te bepalen datum. De nieuwe bewoners doen dan gewoon mee met deze nominaties.'
Wat is het nou?
Dat de nieuwe bewoner(s) niet mee kan/kunnen nomineren vind ik niet gek... terecht zelfs, maar kan/kunnen die perso(o)n(en) ook genomineerd worden.
Als het dat laatste is, zullen de overblijvers dom zijn als ze dat niet doen.
Hebben ze informatie van buiten gekregen en kunnen weer doorgaan met waar ze (donderdagavond) zijn gebleven.
Zou dat niet het geval zijn vraag ik mij af wie wie gaat nomineren....
Ruud zal niet Willem en Bart nomineren.
Willem zal niet Ruud en Maurice nomineren.
Bart zal niet Ruud en Willem nomineren.
Maurice zal niet Karin en Ruud nomineren.
Karin zal niet Ruud en Maurice nomineren.
Als ze 2 personen mogen nomineren zal er volgens mij gekozen kunnen gaan worden tussen Karin en Willem (dus daaag Karin) en anders (bij 1 nominatie) zal Maurice het veld mogen ruimen, maar dan is er geen keuzemogelijkheid voor de kijkers (dus geen inkomsten).
Ik wacht in spanning af!!!
Grx, Maarten
Groetjes
------------------
ruby
[Dit bericht is gewijzigd door ruby (Datum 29 Oktober 1999).]
Kans op 250K : 0% en 0 * 250 = 0
Kans op 10K : 100% en 1 * 10K = 10K
Goh, da's een moeilijke!
"Effe kijken 10 mille, mja da's een lekker avondje stappen in Nighttown."
quote:
op 10-29-1999 om 07:43 PM schreef ruby het volgende:
Zagen jullie ook dat na de uitzending Mona en haar man te stonden discusseren? Ik vond het er wel serieus uitzien.
Eerlijk gezegd is mij dat niet opgevallen, helaas!
Wat mij wel opviel is dat Ernst (haar man dus) nogal onrustig op de tribune zet. Ik vond het vreemd dat Rolfje wel de vriendinnen aan het woord liet, maar niet hem. Ik had een gevoel dat als Mona in de studio zou zijn binnengekomen en hij erbij geroepen zou zijn, hij 'en public' bekend zou maken dat hij zou willen scheiden. Je mag gerust weten, ik vind hem een 'looser' en denk dat hij jaloers is (geweest) op Ruud (geheel onnodig overigens).
Trouwens over Ruud gesproken. Het is mij opgevallen dat Trudy, zijn vriendin, nog niet in de uitzending is geweest. Of heb ik wat gemist?
Grx, Maarten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |