Ben geen begin 20...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:36 schreef jehovaguerilla het volgende:
Als je begin 20 bent kun je het echt wel downplayen.
don't worry man
Bedankt voor de tip!!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:03 schreef hilliebillie het volgende:
ik zou er in ieder geval iets van maken dat je halverwege de studie zelfs wist dat je naar de luchtmacht wilde. En dan evt iets zeggen dat de studie je niet ligt maar hem toch wel af wil maken voor je aan iets anders begint.. Is weer positief voor motivatie..
Downplayen?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:36 schreef jehovaguerilla het volgende:
Als je begin 20 bent kun je het echt wel downplayen.
don't worry man
Afmaken waar je aan begint, niet studiehoppen enzo, dat heb ik ook eens gezegd, vonden ze een goed antwoord op het gesprekquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:03 schreef hilliebillie het volgende:
ik zou er in ieder geval iets van maken dat je halverwege de studie zelfs wist dat je naar de luchtmacht wilde. En dan evt iets zeggen dat de studie je niet ligt maar hem toch wel af wil maken voor je aan iets anders begint.. Is weer positief voor motivatie..
Dan moet TS haast makenquote:Op zondag 24 februari 2008 12:44 schreef erasmusman het volgende:
27 is toch de maximumleeftijd om aan de opleiding te beginnen?
Dat is tegenwoordig 29.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:44 schreef erasmusman het volgende:
27 is toch de maximumleeftijd om aan de opleiding te beginnen?
Piloot zijn is ook niet alles hoor. Alles is in het begin leuk maar begint denk ik ook te vervelen na een tijdje, zelfs als je F16-piloot bent.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:49 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
En het is echt een stenge selectie, ze willen allemaal piloot woren, maar 1 procent haalt het
Sprak laatst ook iemand van het leger die zei dat ze de max leeftijd omhoog zouden gooien, want er zou een tekort aan vliegers zijn.. Lijkt mij persoonlijk sterk, genoeg jongentjes die gewoon piloot willen worden... Maar ja, wat weet ik ervanquote:
Dan kan je niet meer solliciteren voor jachtvlieger. De maximum leeftijd op het moment van solliciteren is 25.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:40 schreef Rubber_Johnny het volgende:
9 jaar (staat 5 voor) Ben nu 26 dus wordt aanpoten om op tijd te zijn..
Ik heb het even nagekeken, en er zij idd geen mogelijkheden meer voor vliegen bij de luchtmacht. Dat is balen zeg. Dan blijft de burgerluchtvaart nog over..quote:Op zondag 24 februari 2008 15:13 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Dan kan je niet meer solliciteren voor jachtvlieger. De maximum leeftijd op het moment van solliciteren is 25.
Althans dat werd mij uitgelegd toen ik najaar 2007 de sollicitatieformulieren ging ophalen. Misschien is het nu veranderd?
Sorry, ik dacht dat dat over het starten aan een opleiding in het algemeen ging...quote:Op zondag 24 februari 2008 15:12 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Sprak laatst ook iemand van het leger die zei dat ze de max leeftijd omhoog zouden gooien, want er zou een tekort aan vliegers zijn.. Lijkt mij persoonlijk sterk, genoeg jongentjes die gewoon piloot willen worden... Maar ja, wat weet ik ervan
Maar voorals nog is het gewoon 26.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |