Pas als papa met dr klaar is heeft ze weer tijd of tiet zoals ze dat zeggen.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:06 schreef rgras het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker?
De halve mannelijke bevolking van dat inteeltdorp staat morgenochtend voor haar deur.
Moahh.. zo lelijk was ze niet, zal wel meevallen dusquote:Op zondag 24 februari 2008 00:02 schreef SeLang het volgende:
Best zielig eigenlijk.
Niemand wil zo'n wijf meer hebben.
heet hij wanhopige willem dan??quote:Op zondag 24 februari 2008 00:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Zou die ex vriend haar nu terug willen
En dit is zeer waarschijnlijk nog zo ookquote:Op zondag 24 februari 2008 00:06 schreef rgras het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker?
De halve mannelijke bevolking van dat inteeltdorp staat morgenochtend voor haar deur.
inderdaad, als een of andere FOK!snol zich weer laat omlullen om naaktfoto's te posten als papa en mama niet kijken wordt ze ook helemaal aanbeden ipv afgezeken dat haar ouders haar slecht hebben opgevoedquote:Op zondag 24 februari 2008 00:06 schreef rgras het volgende:
Weet je dat heel zeker?
ach, volgens jou zou elke zichzelf respecterende kerel al geen meid moeten nemen die al ontmaagd isquote:Op zondag 24 februari 2008 00:47 schreef SeLang het volgende:
Okee, een paar zielige kansloze nerds die verder niemand kunnen krijgen.
Maar een zichzelf respecterende kerel moet echt geen meid die op internet een toevallige voorbijganger pijpt.
Nationalistische vlag China?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:47 schreef SeLang het volgende:
Okee, een paar zielige kansloze nerds die verder niemand kunnen krijgen.
Maar een zichzelf respecterende kerel moet echt geen meid die op internet een toevallige voorbijganger pijpt.
Dat is ook met een jaar of 20 weg. En dan wil je niet dit soort acties op je geweten hebben denk ik.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moahh.. zo lelijk was ze niet, zal wel meevallen dus
libertarisch gedachtengoed staat jou wel aan dan!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:17 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Zolang je niet tegen geldende wetten/regels ingaat (en zelfs dit vind ik een lastige...zie ook dit voorbeeld) of mensen lichamelijk of geestelijk kwetst, zie ik niet echt problemen in wat anderen doen, nee. Hun leven, hun vrijheid.
Ja.. dat zal die jongen een rotzorg zijn!quote:Op zondag 24 februari 2008 01:45 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
valt me op hoeveel jongens er hier zitten te letten op de grote van het desbetreffende geslachtsdeel
het is "volop" in beeld, wat wil je dat ik doe? net doen of het er niet is? (scheelt niet veel btw)quote:Op zondag 24 februari 2008 01:45 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
valt me op hoeveel jongens er hier zitten te letten op de grote van het desbetreffende geslachtsdeel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |