abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 17:42:00 #1
1236 python
For the time being
pi_210884
Geniaal idee van VOO om aan de telefoonlijnen te kunnen blijven verdienen (ze hebben er de hele nacht over vergaderd):

Er komen drie kandidaten (vrouwen), die a.s. maandag in een speciale uitzending om 20.30 uur worden voorgesteld en waaruit het Nederlandse publiek er 2 moet kiezen om plaats te nemen in het BB-huis.

Dit zei de coordinator van BB, Peter Biemans net in het programma RTL-live.

[Dit bericht is gewijzigd door python (Datum 29 Oktober 1999).]

pi_210885
het blijven klootzakken tot het eind............

pi_210886
Moeten we weer telefonisch inbellen? Zeker om die onvoorziene uitgave van 20.000 pieken goed te maken..
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 17:54:00 #4
1236 python
For the time being
pi_210887
Nog wat info: de terechte vraag werd gesteld of men niet alles kon doen met de bewoners wat men wilde. Neuh, zo moest je dat niet zien, zei de directeur/whatever, de bewoners hadden nou eenmaal een contract getekend en waren ervan op de hoogte dat er bepaalde middelen konden worden ingezet. Die laatste noemde hij nogal eufemistisch 'impulsen'.

A.s. zondag een bekende nederlandse artiest (yuck!), en maandag de voorstelling van de 3 nieuwe kandidaten.

vrijdag 29 oktober 1999 @ 17:55:00 #5
566 mobro
mostly reader
pi_210888
weer een slimme manier van geld verdienen
weet er ook iemand wanneer dit dan zou moeten plaats vinden
ik had begrepen dt de nieuwe bewoonsters al a.s. maandag zouden komen
pi_210889
Kijk ik een keer niet (ik had tentamens) zijn er in een keer 2 pleite!
Maar gelukkig blijf ik hier op de hoogte. Dus er worden er 2 uit 3 gekozen? Heeft iemand ze gezien? Hoe zien ze er dan uit? Weet iemand hoe ze heten?
pi_210890
jah het staat nu ook op de big brother site
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 18:01:00 #8
1236 python
For the time being
pi_210891
quote:
op 10-29-1999 om 05:55 PM schreef mobro het volgende:
weer een slimme manier van geld verdienen
weet er ook iemand wanneer dit dan zou moeten plaats vinden
ik had begrepen dt de nieuwe bewoonsters al a.s. maandag zouden komen

Maandag is er een speciale uitzending waarin de kandidaten worden voorgesteld. Weet niet meer precies of hij ook zei dat ze er maandag al in zouden komen, maar neem toch aan dat dit een paar dagen later, bv. op donderdag tijdens de live-uitzending is. Dan kunnen de lijnen wat langer open blijven.

Yippie!!!!! We mogen weer stemmen!!!!!! I love democracy!

PS: ik lees net op de VOO BB-site dat het tijdstip van de insluiting van de nieuwe bewoners op dinsdag zal zijn. (Zouden ze daar ook een tweede avond-aflevering aan besteden?)

[Dit bericht is gewijzigd door python (Datum 29 Oktober 1999).]

pi_210892
Er staat op de site dat ze er dinsdagavond inkomen
pi_210893
Waar gaat dit heen. Het blijkt steeds moeilijker te zijn de 100 dagen vol te maken. En er is dus straks al 1/3e van de bewoners vervangen tussentijds. Zou VOO al op het idee gekomen zijn van een eeuwigdurende Big Brother? Wie er de 100 dagen volmaakt krijgt f250.000,-. En wie er afhaakt wordt vervangen door iemand die op dat moment aan zijn eerste dag begint, etc. Het gemanipuleer van veronica kennende kunnen ze de kosten ook best beperkt houden...
zei ik wat?

pi_210894
Het lijkt erop dat het projekt toch echt aan het mislukken is. Karin, Ruud, Bart, Willem en Maurice hebben het veel te gezellig samen en een spectaculaire ruzie zit er onder dit gezelschap echt niet meer in. Slecht voor de kijkcijfers dus. Veronica kan bijna niet anders dan er nieuwe bewoners bij stoppen om het geheel nog een beetje nieuw leven in te blazen. Het irritatie gehalte wat op te krikken, zeg maar. Hoe oneerlijk ook t.o.v. de huidige bewoners, als de (huidige) bewoners het vredige bankzitten tot 31 december doorzetten zouden ze het net zo goed om 20.00 uit kunnen blijven zenden. Toch geen hond die ernaar kijkt. En het zou toch jammer zijn... zo'n langzame dood van de hype van het jaar.

vrijdag 29 oktober 1999 @ 19:23:00 #12
1201 tina
Fok!Member
pi_210895
;P Ik weet niet hoe die 3 vrouwen er uit zien, maar als we nu stemmen op de knapste (vrijgezel) kan Bart zijn condooms eindelijk weer eens uit de kast trekken. Zou Sabientje dan jaloers worden??
Greetz Tina

vrijdag 29 oktober 1999 @ 19:29:00 #13
521 ruby
Hell yeah!
pi_210896
Ik betwijfel dat ten zeerste. Sabientje heeft vast andere dingen aan het hoofd. Ben zeer benieuwd wat voor peopletjes er nu weer komen. Hopelijk komt er weer wat leven in de brouwerij, het zal vanavond wel een beetje saai zijn ben ik bang.

Toedeloe

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_210897
Zo raar is het toevoegen van twee nieuwe mensen niet. VOO had de afgelopen week de grootste moeite het ingekakte zootje een beetje op te poken. Toen ook dat niet lukte heeft ze er gewoon twee 'uitgekocht'. Waardoor de aflevering van afgelopen donderdag toch nog ineens spectaculair was. Door deze noodgreep is zelfs de situatie ontstaan dat er nieuwe, misschien wat minder saaie hoofdrolspelers toegevoegd worden, plus een stemronde. Dat komt de kijkcijfers en de telefoon inkomsten tengoede. En daar draait het natuurlijk allemaal om. Dat wij hier nu zitten te zeuren neemt VOO gewoon voor lief.
zei ik wat?

vrijdag 29 oktober 1999 @ 20:45:00 #15
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_210898
die nieuwe mensen kunnen GEEN 250K meer verdienen. Hummie was op Veronica vanmorgen: het gaat vanaf nu 'pro rato' en wat overblijft als een van de laatkomers wint wordt verdeeld onder de andere 2 die overblijven..........

Hmpf, voor een magere 180.000 ging ik niet eens meer......

pi_210899
Verdorie nog 'es aan toe: ik wil m'n geld terug!
Ben al drie weken telefonisch (& peperduur) aan het voorspellen wie er als winnaar overblijft (want ik wil die mooie TV winnen) en nou stopt V. twee nieuwe meiskes in de groep.
Zul je net zien dat één van Die Twee als winnares overblijft en dat tienduizenden mensen voor joker hebben gestemd.
Bah, ik ga de Moscovietjes, de broertjes Anker én Perry Mason inschakelen want hier zit juridisch een luchtje aan waar de Wet op de Kansspelen niet happy mee is.

And I am unanymous in that!

Zo, nu maar eerst weer een tabletje onder de tong...

Achter iedere grote broer staat een zusje.

vrijdag 29 oktober 1999 @ 23:06:00 #17
572 Sniper
Gull Catcher
pi_210900
Zijn de maten, leeftijden en sexuele voorkeuren van deze dames al bekend?

"Potverdikkie, da's pas lekker!"

vrijdag 29 oktober 1999 @ 23:20:00 #18
572 Sniper
Gull Catcher
pi_210901
Als de andere bewoners slim zijn zorgen ze ervoor dat een van de nieuwe dames bij de laatste 3 zit. De overige 2 kunnen dan de poet zijnde 250K * 48(ongeveer)/108 verdelen! Toch 111 mille, dus 55 mille de man...
pi_210902
Maandagavond zien we de drie nieuwe bewoners, mgen we uit kiezen.
Dinsdagavond komen ze er live in.
Dit heb ik van lieve Tonnie (bij B en v.D)
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 23:39:00 #20
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_210903
Qua nieuwe bewo(o)n(st)ers,

Uit de keuze van drie pleit ik voor de:

-handtastelijke negroïde Joodse Lesbiënne met een drankprobleem en een lichamelijke handicap.

-de 60 jarige huisvrouw met het syndroom van Gilles de la Tourette

Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 23:45:00 #21
572 Sniper
Gull Catcher
pi_210904
quote:
op 10-29-1999 om 11:39 PM schreef Roache het volgende:

snipsnip

Kutkip!

vrijdag 29 oktober 1999 @ 23:48:00 #22
572 Sniper
Gull Catcher
pi_210905
quote:
op 10-29-1999 om 11:39 PM schreef Roache het volgende:

Uit de keuze van drie pleit ik voor de:

-handtastelijke negroïde Joodse Lesbiënne met een drankprobleem en een lichamelijke handicap.

Ik pleit voor een 23-jarige blonde intelligente slanke humoristische Buffy look-a-like. Keep those Infrared images coming!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')