Oehquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een hele leuke date gehad en we vinden elkaar erg leuk....
Kan je niet met hem mee naar Sydney, kan je gelijk ook op kraamvisitequote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een hele leuke date gehad en we vinden elkaar erg leuk....
Mja..... maybe.quote:
Gewoon over je heen laten komenquote:
Zover zijn we nog nietquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon over je heen laten komen.
Wat zei ik nou net?!quote:Het komt zoals het komt en geniet van het ritje.
Ja we gaan zoquote:Maarre, ben je momenteel niet in de stad met dromert en co?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Al die onbedoelde dubbelzinnigheden.
al dat langharige tuig van toenquote:Op zondag 24 februari 2008 01:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
jawel mensen er is een hoop over te doen geweest
er is lang naar uitgekeken
maar het is nu zo ver op NED 3 nu!!!
DEEPTHROAT
Geen nummertjessysteem bij de garderobe?quote:Op zondag 24 februari 2008 10:27 schreef DR34M3R het volgende:
't was gezelliiiiiig!
enige nadeeltje is dat iemand anders blijkbaar ook vond dat mijn jas wel lekker warm was voor buiten.. en ik die nu dus kwijt ben. Ik vind het nog nier eens zo erg van de jas, wel van de sleutels die er nog in zaten... en de rompslomp die ik er weer mee heb.![]()
Maar toch, het was echt leuk!
quote:Op zondag 24 februari 2008 11:55 schreef MrBrightside het volgende:
Jeee, mijn feestje was leuuk. Deepthroat stond aan in de discotheek. :p Maar goed, ik zat al weken te wachten tot ik alleen was met een vriendin die lesbisch is zodat ik even kon vertellen dat ik homo was en toen bleef ze spontaan slapen, dus dat was briljant.Dus, superleuke avond!
Waarom moet ik altijd de handtas van mijn vriendinnen dragen!? Niet dat ik het erg vind, krijg er genoeg aandacht mee en het staat mij wel fantastisch eerlijk gezegd!quote:Op zondag 24 februari 2008 12:06 schreef samjustme het volgende:
[..]
![]()
Gives Dreamer a hug. Volgend keer gewoon een schoudertas ofzo meenemen en al je spullen in waarborgen.
quote:Op zondag 24 februari 2008 13:14 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waarom moet ik altijd de handtas van mijn vriendinnen dragen!? Niet dat ik het erg vind, krijg er genoeg aandacht mee en het staat mij wel fantastisch eerlijk gezegd!
Nog 1,5 week en ik loop in parijs!
quote:Op zondag 24 februari 2008 11:57 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Geen nummertjessysteem bij de garderobe?![]()
Maar leuk dat het leuk was!
Of je douwt de spullen in mijn kontzak zodat mijn broek steeds afzaktquote:Op zondag 24 februari 2008 13:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ik vind handtassen lastig bij het stappen. Daar heb je meer last dan plezier van. Meestal laat ik alles van waarde ook achter bij Ang3l op zijn flat, deze keer ben ik mijn sleutels vergeten dus.
Ik stop juist altijd mijn spulletjes in de handtas van een vriendinquote:Op zondag 24 februari 2008 13:14 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waarom moet ik altijd de handtas van mijn vriendinnen dragen!? Niet dat ik het erg vind, krijg er genoeg aandacht mee en het staat mij wel fantastisch eerlijk gezegd!
Nog 1,5 week en ik loop in parijs!
Herkenbaarquote:Op zondag 24 februari 2008 15:49 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik stop juist altijd mijn spulletjes in de handtas van een vriendin, dat is veel makkelijker dan proberen vanalles in de zak van je skinny jeans te proppen (en het er later niet meer uit krijgen
), of de hele avond met een tasje zeulen.
Ik heb dat alleen met m'n telefoon als ik zit. En da's dan ook nog eens een slide telefoon, dus als ik 'm er dan uit heb is ie ook al lang open en aan het bellenquote:
Ik ben skinny, dus bij mij zakt ie nog baggy van m'n kont afquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |