af en toe naar boven scrollen helpt ook..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow ja, over vanavond:
Hey lieverd...pff helemaal kapotte handen van t sjouwen bij het verhuizen!!! Het wordt nachtwerk vrees ik, dus lijkt me niet verstandig om mee te gaan! Zal je nog wel ff sms-en! Dat wordt over 2 weken afspreken!!! Heb ik tenminste wat om naar uit te kijken als ik terug kom!!!! Ik zal aan je denken in Sydney! Kuss Sebas
Tafeltje voor 3 dus
Ja, vanavondquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:31 schreef Vlarp het volgende:
Steph!? Heb je naast Sebas nog wel een keer tijd voor mij?
al moet ik zeggen dat dat naar boven scrollen niet altijd even positief uitvalt...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand mij uitleggen wat hier sexy en/of cute aan is?
Ik denk eerste dat er "iets" mis is gegaan!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg hallo, het is nog niet mijn vriendje he!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:31 schreef Vlarp het volgende:
Steph!? Heb je naast Sebas nog wel een keer tijd voor mij?
Ik kan er ook weinig aan doen dat m'n salaris pas maandag komt...quote:
Oh, niet!?!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg hallo, het is nog niet mijn vriendje he!
Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg hallo, het is nog niet mijn vriendje he!
Ik denk dat het bij sommige figuren het "daar wil ik mijn pik inrammen" triggert...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Getverdemme!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:07 schreef Jerruh het volgende:
steeph, voor de record, ik zat naast D..
zo te horen triggert het bij jou nietquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij sommige figuren het "daar wil ik mijn pik inrammen" triggert...
Denk ik.
Uhm...
AH-wijn?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:19 schreef DennisMoore het volgende:
Mijn onderonderonderonderbuurvrouw viert haar verjaardag.
Zal ik een flesje wijn gaan brengen?
Nou, nee. Ik val op mannenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:49 schreef Wexy het volgende:
[..]
zo te horen triggert het bij jou niet
de lapo van 2040 te posten... dat moest de dame doenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:37 schreef Cahir het volgende:
Wat moeten wij eigenlijk niet durven?
je meent t...... dat had ik nog heul niet aan je gemerkt..... hoe voelt dat? enne is dat ook eng??quote:
Daar moet ik even over nadenken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:55 schreef Wexy het volgende:
[..]
je meent t...... dat had ik nog heul niet aan je gemerkt..... hoe voelt dat? enne is dat ook eng??
Ik ben hardstikke geheelonthoudendquote:
Ik heb een hele leuke date gehad en we vinden elkaar erg leuk....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |