quote:
Op zondag 24 februari 2008 18:01 schreef Arnold_fan het volgende:Dit slaat natuurlijk als een tang op een varken
Er is niemand die roodharige mannen die op Ron Paul stemmen en in Groningen wonen verplicht om zich aan bepaalde regels te houden. Wat betreft (ex)moslima's zitten de blijf van mijn lijf huizen er vol mee
Maar er zijn er wel die de boerka willen verbieden, en een argument was -en ik weet dat speknek het niet willen verbieden, maar...- dat het toch nauwelijks iemand treft. Zoals Floripas al zegt en met dit voorbeeld duidelijk maakt, het gaat niet over de impact van een regel, in dit geval, het gaat om de kwaliteit van de regel, van de wet, van het verbod. Is het goed of slecht? En dus niet: och, ik heb er geen last van.
quote:
Los daarvan is het zo dat iedereen in het zwembad zich deels moet ontkleden, je kunt ook niet in een winterjas naar de sauna gaan tussen de naakte mensen. Hierdoor voelen anderen zich bekeken.
Ik ben zo lelijk, ik word altijd bekeken, maar heus niet dat ik nu geld krijg om er wat aan te doen.