SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:36 schreef Harajuku. het volgende:
één neusgat zit nu trouwens ook half dichtGister schoongemaakt maar keek net weer en is dus weer hafl dicht
Ik hield zn kop dus wat omhoog richting mij, en op t moment dat ik m weer los laat en hij zijn hoofd dus weer wat naar beneden doet valt er zo een traan van mijn oog in de zijne.
![]()
![]()
En nu blijf ik echt even weg hier
Jawel. Blijkbaar brengen ze hem morgen naar de DA terwijl het toch bijna een feit was dat het thuis zou gebeuren.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Willen je ouders hem niet in laten slapen? Of snap ik het verhaal verkeerd? [afbeelding]
Vraag anders of de DA gewoon bij jullie thuiskomt en dan aan je ouders ook uit laten leggen dat het zo niet meer kan.
Hier schiet jij alleen maar meer van in de stress.
Je stelt je er elke keer weer op in....
Weer kussie [afbeelding]
Ja, maar dat zijn exen. Dát snap ik wel. Kijk, tuulk het zou fijn zijn als ze iig iets lieten horen. Maar misschien heeft die nieuwe vriendin wel zoiets van "Als je dat flikt vermoord ik je" . Dat had ik eerst ook met MM, toen die informeerde naar de honden van zn ex. Ik had zoiets van "Ja doei, je hebt toch Baloequote:Op donderdag 13 maart 2008 21:24 schreef Harajuku. het volgende:
En ik ben ook boos over mijn exen. Twee exen waar ik geen eens ruzie mee heb, hè. Die weten van de situatie en die weten dat Max mijn wereld is, en denk je dat ik daar its van hoor?NOOOOOOEESS
Als het goed is zijn ze allebei nog of weer vrijgezelquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn exen. Dát snap ik wel. Kijk, tuulk het zou fijn zijn als ze iig iets lieten horen. Maar misschien heeft die nieuwe vriendin wel zoiets van "Als je dat flikt vermoord ik je" . Dat had ik eerst ook met MM, toen die informeerde naar de honden van zn ex. Ik had zoiets van "Ja doei, je hebt toch Baloe [afbeelding]" Maar nu zal het me aan mn reet roesten.
ooh, dan ben ik het met het laatste eensquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als het goed is zijn ze allebei nog of weer vrijgezelEn on the other hand moet ik wel weer komen opdraven als er iets aan de hand is. Teringlijers, dat ze even dood gaan.
Eens. Ik had Poekie ook beter thuis in kunnen laten slapen. Alhoewel ik niet met haar naar de DA ging van "nu moet het stoppen" ik dacht dat we haar gingen reddenquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Aaah Hara, laat de DA aub thuis komen, als je je ouders tenminste zover krijgt.
We hebben er hier nu 2 keer voor gestaan en beide keren kwam de DA hier.
Was voor onze beestjes echt heel "fijn".
Als ik hier zit te lezen voel ik gewoon die knoop in m'n maag en de wanhoop die ik destijds had
DUS MIJN OUDERS BRENGEN HEM MORGENOCHTEND NAAR DE DIERENARTS OM HEM IN TE SLAPEN EN KANKER JIJ NOU VERDOMME OPquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:33 schreef Dagonet het volgende:
Dus je ouders willen de dierenarts niet laten komen om Max in te laten slapen en uit z'n lijden te verlossen?
Al had ik een kinderwagen moeten lenen.
\quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:34 schreef Harajuku. het volgende:
Wat ben jij een smerig stuk vreten. Gadverdamme zeg
Hey, die is wel laag onder de gordel. Heb je zelf huisdieren? Zo ja, dan weet je ook hoe godverdommes moeilijk het is om een van hun in te laten slapen. Dat doe je dus niet zomaar. Ook niet als er nierfalen geconstateerd zijn. Dat zou ik ook niet doen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
\
Ja, ik ben een smerig stuk vreten omdat ik jouw hond het langzame sterven niet gun van een nierfalen. Dit topic van z'n sterfbed loopt nu al weken en vanaf post één was er geen dialyse meer.
Fijn, zo'n zichzelf vergiftigend lichaam. Dat jullie je hond aandoen.
Over smerige stukken vreten gesproken.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
\
Ja, ik ben een smerig stuk vreten omdat ik jouw hond het langzame sterven niet gun van een nierfalen. Dit topic van z'n sterfbed loopt nu al weken en vanaf post één was er geen dialyse meer.
Fijn, zo'n zichzelf vergiftigend lichaam. Dat jullie je hond aandoen.
Over smerige stukken vreten gesproken.
Nee Qwea. Je snapt het niet. Max heeft nierfalen sinds zijn geboorte dus ik had hem 8 jaar geleden al in moeten laten slapen, hihiihhi sadist die ik ben.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, die is wel laag onder de gordel. Heb je zelf huisdieren? Zo ja, dan weet je ook hoe godverdommes moeilijk het is om een van hun in te laten slapen. Dat doe je dus niet zomaar. Ook niet als er nierfalen geconstateerd zijn. Dat zou ik ook niet doen.
Alles eruit halen wat eruit te halen valt. Nu wil het dus niet meer, en nu gaan ze morgen heen. Maar dat "aandoen" vind ik te ver gaan van je. Veelste ver zelfs.
Begrijpend lezen blijft moeilijk, ik snap het wel.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:42 schreef Dagonet het volgende:
Ja, ik heb huisdieren, ja ik heb huisdieren in moeten laten slapen, ja dat is een beslissing die je neemt omdat je niet zo egoïstisch bent om het dier in pijn te laten zijn om het nog een dagje langer bij je te hebben. Zodra het een aflopende zaak is en onherstelbaar, uitzichtloos, dan plan je het en neem je mooi afscheid. Dan laat je het beest niet creperen.
Maar wanneer trek je de streep? Als je hond even een dagje niet meer eet? Ik vind het normaal dat je het even aankijkt. Als je hond inkakt, en vervolgens weer op krabbelt laat je hem toch niet op het moment van inkakken inslapen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:42 schreef Dagonet het volgende:
Ja, ik heb huisdieren, ja ik heb huisdieren in moeten laten slapen, ja dat is een beslissing die je neemt omdat je niet zo egoïstisch bent om het dier in pijn te laten zijn om het nog een dagje langer bij je te hebben. Zodra het een aflopende zaak is en onherstelbaar, uitzichtloos, dan plan je het en neem je mooi afscheid. Dan laat je het beest niet creperen.
Dat van zn geboorte heb ik dan gemistquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee Qwea. Je snapt het niet. Max heeft nierfalen sinds zijn geboorte dus ik had hem 8 jaar geleden al in moeten laten slapen, hihiihhi sadist die ik ben.
Wat Qwea zegt inderdaad. Niet gek dat de emoties wat hoog oplopen, maar laten we dat maar even laten voor wat het isquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:38 schreef Qwea het volgende:
oke, genoeg. De frustratie is erg hoog bij Hara, en zeer begrijpelijk. Maar laten we dit topic over Maxie houden. Maxie heeft niks aan gescheld.
Nee, ga maar zitten en houd je pootje op. Misschien ook nog even een stok terugbrengen en dood liggen. HAHAH DOOD NET ZOALS MAX MORGEN.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:54 schreef Litso het volgende:
Hara, ik ga er nu niet op in, dit lijkt me niet het beste moment.
Ik heb het beste met je voor in elk geval, vergeet dat niet [afbeelding]
Klotesituatie Hara, heel veel sterkte ermee.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:45 schreef Harajuku. het volgende:
Max gaat morgen dood, vóórdat hij wel pijn gaat krijgen
Hara, alsjeblieft, niet doen. Litso heeft het beste met je voor, dat weet je.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ga maar zitten en houd je pootje op. Misschien ook nog even een stok terugbrengen en dood liggen. HAHAH DOOD NET ZOALS MAX MORGEN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |