Ik let er juist op dat ik dat niet teveel doe. Regelmatig zit ik met Jazz mn nek, hoor. Elke ochtend en avond na het eten heeft altijd zijn uurtje tho, hele huis door rennen en Max klieren ed, en vanavond was t wat erger dan normaal en normaal is al zo ergquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:29 schreef Dagonet het volgende:
Misschien mist de kat aandacht? Nu je zo gefocussed bent op Max
Lijkt me dus wel meevallen inderdaad met dat aandachtstekortquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:58 schreef Harajuku. het volgende:
Zoals verwacht was ie uitgeraasd en lag lekker te slapen. Heb m dus maar opgetild, waarna ik dood gekopt ben en allemaal liefdesbeetjeskreeg, en naar beneden gebracht. Als het goed is (
) heeft ie nu voor vandaag zn uren gehad.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:51 schreef deedeetee het volgende:
Kortom iedereen blij
Gelijk heefttie overgens die van pedigree zijn véél lekkerder.
Nog niet zo erg als de keren dat er gespoeld moest worden maar het zit eraan te komen. Tot morgen wachten tot vader er is en dan moet het gebeuren voor het wel weer zo erg wordt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:19 schreef oh-oh het volgende:
[afbeelding] Arme jullie, gaat het zo slecht weer ?
Denk je mafia te vinden krijg je ditquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:18 schreef B.ertha het volgende:
He, ik zat in je geschiedenis te kijken, maar wat naar is dit [afbeelding]
Sterkte ermee [afbeelding]
Het is wel echt een mooie (en zo ik begrijp superlieve) hond zeg [afbeelding]
Zo waar.quote:En je zonder hem naar huis toe moet,
Met de riem in je hand en een hart vol pijn,
Dan probeer je jezelf te overtuigen,
'Dit was het beste, ik mocht niet egoïstisch zijn.'
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nog niet zo erg als de keren dat er gespoeld moest worden maar het zit eraan te komen. Tot morgen wachten tot vader er is en dan moet het gebeuren voor het wel weer zo erg wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |