Wtf, had je reactie niet gezien? Eens in ieder gevalquote:Op maandag 3 maart 2008 21:25 schreef Fha het volgende:
Bah zulke lieve mooie dieren moeten niet ziek worden of dood gaan, ik word er helemaal verdrietigjes van. Heel veel sterkte!!
quote:Op maandag 3 maart 2008 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wtf, had je reactie niet gezien? Eens in ieder gevalEn dankje
Qwea, had vanavond mn telefoon meegenomen omdat de camera op vakantie is maar mijn lampje leek niet opgewassen te zijn tegen het donkerZal het straks op de laptop even bekijken.
Golden Retrievers?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Mijn oom en tante hebben ook altijd van die honden
Haa, hij vindt het net eronder gaan vervelend, meestal blijft ie wel staan als ik eenmaal bezig benquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:38 schreef Morretje het volgende:Max is idd mager zeg..
Wat is dat toch met honden dat ze eig niet onder de douche willen, maar wel zo braaf zijn dat ze wel komen, en dan gauw weer weglopen?
Ja, paar geleden viel het me ineens op. 1, 2, 3, 4 rib.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:10 schreef krioro het volgende:
Max gebruikt dezelfde shampoo als ik.![]()
Zo duidelijk had ik zijn ribben nog niet eerder gezien, damn.Maar hij eet tenminste een beetje. En buiten ziet het eruit alsof hij er best zin in heeft, ook al rent hij niet constant, hij beweegt wel redelijk wat.
![]()
Gelukkig is dat trillen ook over, je hebt hem lekker warm ingepakt.![]()
Een aai voor Max, en één voor Kay. En lief doen, Jazz, dan ook een aai voor jou. En voor PCB en Bijoux.
Een keer of 4quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:15 schreef Qwea het volgende:
liep max nou zo uit de douche zeiknat de kamer in ?![]()
Ahhhhh, kijk hem liggen dan onder z'n handdoekjesquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:13 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wilde hem eerst nog even lekker laten liggen, maar nu moet ie toch opstaan om te plassen
Mwah, dikke kans dat het toch wel door de nieren komt.. Beschadiging aan organen veroorzaakt ook misselijkheid. Maar goed, ik ben nog maar in opleiding dus anders bel je even naar je DAquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:31 schreef Harajuku. het volgende:
Nee, de vorige keer toen het zo erg was heeft ie wel iets gehad. Maar ik kan nu ook nog niet zeggen dat het weer die kant op gaat. Hell, misschien heeft ie wel shampoo binnen gekregen ofzo? En is het iets onschuldigs?![]()
Maar hij gedraagt zich niet echt ziek. Hij huppelt buiten nog blji rond enzo, poept zelfs zonder problemen en verder is hij gewoon nog echt opgewekt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:37 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Mwah, dikke kans dat het toch wel door de nieren komt.. Beschadiging aan organen veroorzaakt ook misselijkheid. Maar goed, ik ben nog maar in opleiding dus anders bel je even naar je DA [afbeelding]. Wat medicijnen tegen misselijkheid wordtie misschien wat rustiger van en eet en drinkt hij hopelijk wat beter.
Nee ok, maar omdat je zei dat Max opzich wel wilde eten maar dan toch weer niet deed enzo.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar hij gedraagt zich niet echt ziek. Hij huppelt buiten nog blji rond enzo, poept zelfs zonder problemen en verder is hij gewoon nog echt opgewekt.
Voorgaande keren lag ie er elke voor dood, en niet eens een poging tot eten doen hè. Nu wel. Dus ik wilde het eigenlijk vandaag nog even aankijken en anders vanavond naar de DA. Vrees alleen dat zij gelijk aankomen met dood.
Vanaf het begin heb ik moet janken en zeiken om er iets anders uit te krijgenquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:49 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Nee ok, maar omdat je zei dat Max opzich wel wilde eten maar dan toch weer niet deed enzo.
Ik zou het gewoon even aankijken inderdaad en als je dan gewoon vraagt om iets tegen de misselijkheid dan zal de DA dat vast wel geven. DA bepaalt natuurlijk niet ofie meteen dood moet [afbeelding].
Ik zou wél een andere DA nemenquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vanaf het begin heb ik moet janken en zeiken om er iets anders uit te krijgenEerste keer belde ik de DA ook omdat ik moeder niet kon bereiken, die DA vertelde mij andere dingen dan dat ze mijn moeder verteld hadden. Ik moet elke keer alles 10 keer vragen en dan heb ik zo een 5 verschillende antwoorden op één vraag.
Maar goed, ik geloof wel dat ze het beste voor hebben met de dieren hoor, en met Max in zijn condition ga ik ook niet steeds langer reizen naar een andere DA. Check ups ed worden ook altijd goed gedaan met andere dieren, dus ik ga er maar vanuit dat ze goed met dieren zijn en minder met mensen
Trouwens, ik heb nog een vraag waar jij misschien wel antwoord op hebt. Eiwitten mag hij maar weinig van hebben. Vlees/brokken zou hij één keer per week mogen. Maar, het vlees wat wij hebben is 5 gram eiwitten oid, waarom zou hij dat dan maar één keer per week mogen hebben? In het speciale dieetvoer zit zelfs meer
Max heeft er 3 keer doodziek bij gelegen, dan ga ik niet zo ver met hem reizen, hoor. Zeker niet als zij verder wel goed werk verrichten. Dat er niets aan te doen is kunnen zij ook niets aan doen, aan hun omgang met mensen welquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou wél een andere DA nemen [afbeelding]
Blijven oefenenquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:29 schreef Harajuku. het volgende:
Hij drinkt welMet dat erbij vind ik dat is dus best nog een paar kan aankijken
Ffs, ik heb gejankt wn geblerd dat ie moet leren praten
Ze kunnen wel praten, op hun eigen manierquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hij zal zich toen wel veel beroerder hebben gevoeld en nu wat minder. Maar das allemaal speculeren. Als je merkt datie bijna niks meer binnenhoudt en ook weinig drinkt zal ik even aan de bel trekken want dan moet je uitkijken datie niet uitdroogt.
Waarom kan een hond ook niet gewoon praten he.
Ja, maar dat only gets you so far. Door zijn lichaamstaal wist ik altijd dat hij naar de DA moest, maar hoe of wat verder?quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze kunnen wel praten, op hun eigen manier [afbeelding]
Lichaamstaal ftw. [afbeelding]
True.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar dat only gets you so far. Door zijn lichaamstaal wist ik altijd dat hij naar de DA moest, maar hoe of wat verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |