abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 maart 2008 @ 23:23:12 #101
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57139830
quote:
Op maandag 3 maart 2008 21:25 schreef Fha het volgende:
Bah zulke lieve mooie dieren moeten niet ziek worden of dood gaan, ik word er helemaal verdrietigjes van. Heel veel sterkte!!
Wtf, had je reactie niet gezien? Eens in ieder geval En dankje

Qwea, had vanavond mn telefoon meegenomen omdat de camera op vakantie is maar mijn lampje leek niet opgewassen te zijn tegen het donker Zal het straks op de laptop even bekijken.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 3 maart 2008 @ 23:54:04 #102
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_57140628
Ooh wat een zielig topic, ik heb echt de tranen in mijn ogen staan! Ik heb zelf ook een hond die langzamerhand ouderdomskwalen begint te vertonen. Heel veel sterkte in ieder geval

Dit topic doet me trouwens heel erg denken aan 'Het complete Rekelboek' van Koos van Zomeren, dat heb ik ook met tranen uitgelezen.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 09:57:36 #103
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57144615
quote:
Op maandag 3 maart 2008 23:23 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wtf, had je reactie niet gezien? Eens in ieder geval En dankje

Qwea, had vanavond mn telefoon meegenomen omdat de camera op vakantie is maar mijn lampje leek niet opgewassen te zijn tegen het donker Zal het straks op de laptop even bekijken.
!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 4 maart 2008 @ 10:07:10 #104
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57144762
Vannacht bijna geen oog dicht gedaan. Om 8 uur naar beneden, beesten voeren, uitlaten en weer naar mn nest was de planning. Maar neeeee. Max zijn kussen had smerige plekken en het stonk. Ik neig naar poep. Hij had dan sinds gister wel een grassprietje eruit hangen, maar leek er niet echt last van hebben dus ik besloot het hemd e volgende dag uit te laten poepen. Nou, niet dus. Kussen past niet in de wasmachine dus onder de douche geflikkerd, mijn deken gepakt en die in de kamer gelegd, hij had immers mijn laken toch al Max mee, en hem ook onder de douche gezet.

So far so good, maar aan de was actie doet hij niet meer mee. Ik zag een zielig hoopje voormalig hund, en dat wil ik niet weer zien. Wat is de datum voor die actie trouwens? Jazz mag wel mee doen. Maar voor jullie heb ik t wel kinda gefilmd btw.

Oh ja, onder t douchen die grasspriet er dus ook nog uitgetrokken. I love my job.

Nu ligt ie hier zielig te zijn. Heb dus fik aangemaakt en zit hier nu nog omdat ik eerst wil dat ie even goed brandt, en Max verwarmt dus ik zit hier nog wel even ipv slapen

Zal zo filmpjes fotos and all eens op de laptop zetten.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 10:37:47 #105
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57145222
Dan krijg je onder de douche idd een heel zielig hoopje hond dat is met baloe ook zo . Hij is heel dik (zn vacht is haske dik) zonder de douche, en onder de douche zou je bijna denken dat hij nooit eten krijgt

Ik fohn Baloe altijd, is dat geen optie hara?
  dinsdag 4 maart 2008 @ 10:46:33 #106
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57145347
Hij zit nog wel af en toe te trillen. Maar dalijk denkt ie van WTF WTF WTF als ik met een fohn aankom

Mja, dat Baloe dus en dan nog een keer zo erg omdat Max al zo mager is. Echt geen prettig gezicht. gelukkig heb ik het met mn telefoon gedaan, dus geen geweldig beeld.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 10:49:27 #107
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57145387

De eerste lange plas. Ook enige foto waar je wat op ziet De rest laat ik maar zitten dus.

Omdat ik nog een handdoek voor mezelf moest bewaren, het merendeel op vakantie is, en buiten de badkamer al 4 handdoeken liggen kreeg hij uiteindelijk deze

Arm ding.

Bollocks, de titels kloppen niet. Max Douche 1 was buiten dus niets klopt meer. Oh well. Jullie weten zelf het verschil tussen buiten en de badkamer wel hè?

http://nl.youtube.com/watch?v=A-vTFTxCcpE
http://nl.youtube.com/watch?v=mvxljQXhjGk
http://nl.youtube.com/watch?v=5IOySplYThY
http://nl.youtube.com/watch?v=gp6laGnxvMk
http://nl.youtube.com/watch?v=yfmYGvHIx0Q

[ Bericht 44% gewijzigd door Harajuku. op 04-03-2008 10:55:40 ]
  dinsdag 4 maart 2008 @ 10:59:03 #108
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57145526
Poging 3 is geloof ik geslaagd. Het wordt al warmer

En Max trilt minder dus het zal inderdaad daaraan gelegen hebben, gelukkig. Zijn halve dentastick laat ie liggen tho, maar heeft wel een paar stukjes van een bolletje gehad.

Edit; Realiseer me net dat ik net de droger gestopt had waar een, weliswaar nieuwe , handdoek in zat. Dus Max ligt nu onder een mooie roze nog warme handdoek

[ Bericht 38% gewijzigd door Harajuku. op 04-03-2008 11:22:38 ]
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 4 maart 2008 @ 11:00:31 #109
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_57145543
Mijn oom en tante hebben ook altijd van die honden
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  dinsdag 4 maart 2008 @ 11:15:28 #110
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57145848
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 11:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Mijn oom en tante hebben ook altijd van die honden
Golden Retrievers?
pi_57146316
Max is idd mager zeg..

Wat is dat toch met honden dat ze eig niet onder de douche willen, maar wel zo braaf zijn dat ze wel komen, en dan gauw weer weglopen?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  dinsdag 4 maart 2008 @ 11:47:22 #112
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57146463
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 11:38 schreef Morretje het volgende:
Max is idd mager zeg..

Wat is dat toch met honden dat ze eig niet onder de douche willen, maar wel zo braaf zijn dat ze wel komen, en dan gauw weer weglopen?
Haa, hij vindt het net eronder gaan vervelend, meestal blijft ie wel staan als ik eenmaal bezig ben Maar de vijver is weer wel geweldig hè

Net als dat hij buiten gewoon water van wherever drinkt, maar thuis moet hij zien dat zijn bak ververst wordt anders drinkt ie mooi niet

Trillen zon beetje opgehouden geloof ik, en de roze handdoek is nog niet afgeschopt. Kachel brandt ook op volle toeren

Heb Jazz trouwens even in de kamer bij de badkamer gedaan. Max was zo zielig en Jazz zit dan altijd gelijk in zijn face. Maar ik zag hem net al voor de schuifpui prinsheerlijk in het zonnetje liggen
  dinsdag 4 maart 2008 @ 13:13:31 #113
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57148059

Wilde hem eerst nog even lekker laten liggen, maar nu moet ie toch opstaan om te plassen
  dinsdag 4 maart 2008 @ 13:22:13 #114
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_57148230
Wat een schatje
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  dinsdag 4 maart 2008 @ 13:51:12 #115
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57148820
die roze handdoek
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:10:14 #116
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57149258
Max ging op stap.
Youtube verneukt ze tho

http://nl.youtube.com/watch?v=oX4ifhIFy2U
http://nl.youtube.com/watch?v=BBkMNId5iZc

En nee, mn schaduw is niet zo breed omdat ik zo vet ben maar omdat ik n keigreut Twinlife vest van paps aan heb

En dat is weer even genoeg spam Telefooncamera
pi_57150504
Max gebruikt dezelfde shampoo als ik.

Zo duidelijk had ik zijn ribben nog niet eerder gezien, damn. Maar hij eet tenminste een beetje. En buiten ziet het eruit alsof hij er best zin in heeft, ook al rent hij niet constant, hij beweegt wel redelijk wat.

Gelukkig is dat trillen ook over, je hebt hem lekker warm ingepakt.

Een aai voor Max, en één voor Kay. En lief doen, Jazz, dan ook een aai voor jou. En voor PCB en Bijoux.
full stops and exclamation marks
  dinsdag 4 maart 2008 @ 15:15:25 #118
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57150611
liep max nou zo uit de douche zeiknat de kamer in ?
  dinsdag 4 maart 2008 @ 15:36:13 #119
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57151063
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 15:10 schreef krioro het volgende:
Max gebruikt dezelfde shampoo als ik.

Zo duidelijk had ik zijn ribben nog niet eerder gezien, damn. Maar hij eet tenminste een beetje. En buiten ziet het eruit alsof hij er best zin in heeft, ook al rent hij niet constant, hij beweegt wel redelijk wat.

Gelukkig is dat trillen ook over, je hebt hem lekker warm ingepakt.

Een aai voor Max, en één voor Kay. En lief doen, Jazz, dan ook een aai voor jou. En voor PCB en Bijoux.
Ja, paar geleden viel het me ineens op. 1, 2, 3, 4 rib.

Hahahah al die handdoeken, de kachel, zo schattig
  dinsdag 4 maart 2008 @ 15:36:43 #120
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57151071
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 15:15 schreef Qwea het volgende:
liep max nou zo uit de douche zeiknat de kamer in ?
Een keer of 4
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:54:11 #121
142371 Noisekick
Kitty coke
pi_57159713
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 13:13 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wilde hem eerst nog even lekker laten liggen, maar nu moet ie toch opstaan om te plassen
Ahhhhh, kijk hem liggen dan onder z'n handdoekjes
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:55:09 #122
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57159752
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 15:36 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Een keer of 4
geniaal beest
  woensdag 5 maart 2008 @ 10:13:21 #123
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57168114
Gister weer een stuk of 5 extra hartverzakkingen.

's Ochtends at ie wel, maar deze keer niet helemaal leeg. Oh well, iets minder honger een keertje, moet kunnen. Alleen wilde hij verder de hele dag niets en ik heb hem echt van alles aangeboden.
1900 wilde ik met m uit, maar hij begon te kotsen en daarna nog een keer. Daarna maar tot aan de foto bult gelopen, mocht ie daar wat rond struinen en weer terug.

Hij was nog best opgewekt tho. Alleen later werd het wat raar. Hij werd onrustig en wilde steeds naar mij toe. En maar heen en weer lopen ed hè. Als ie dan eindelijk lag had ie in 5 min 10 keer van positie veranderd.

Mja, ik had liever dat ie even rustig ging slapen dan dat ie door mij telkens zo bezig was, dus ging toch maar naar boven. Nog wat hout erop gegooid en Jazz in zusje slaapkamer gezet.

Maar toen moest ik elke 10min kijken of de woonkamer en dus Max niet in de fik stonden totdat de kachel bijna uit was Maar toch eindelijk even wat uurtjes kunnen slapen, allebei

Hij kotst nu iig niet gelijk al, nog opgewekt, wílde wel eten volgens mij, maar toen bedacht hij zich steeds. mwwhehehewhhwwfdopqjrihrwidjk0ipoqwrahkfna

On a lighter note, van mij mogen ze in Limburg blijven want mn downloads gaan geeeeiilhard
pi_57168398
Krijgt ie al iets tegen de misselijkheid?
  woensdag 5 maart 2008 @ 10:31:55 #125
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57168451
Nee, de vorige keer toen het zo erg was heeft ie wel iets gehad. Maar ik kan nu ook nog niet zeggen dat het weer die kant op gaat. Hell, misschien heeft ie wel shampoo binnen gekregen ofzo? En is het iets onschuldigs?
  woensdag 5 maart 2008 @ 10:33:13 #126
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57168476
Oh ahahahah. Max kauwde net op een stukje dentastick, en Jazz liep langs en zat bij zijn bot. De eerste keer dat ik Max tegen Jazz hoorde grommen En Jazz keek verschrikt op en liep gauw weg
pi_57168533
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:31 schreef Harajuku. het volgende:
Nee, de vorige keer toen het zo erg was heeft ie wel iets gehad. Maar ik kan nu ook nog niet zeggen dat het weer die kant op gaat. Hell, misschien heeft ie wel shampoo binnen gekregen ofzo? En is het iets onschuldigs?
Mwah, dikke kans dat het toch wel door de nieren komt.. Beschadiging aan organen veroorzaakt ook misselijkheid. Maar goed, ik ben nog maar in opleiding dus anders bel je even naar je DA . Wat medicijnen tegen misselijkheid wordtie misschien wat rustiger van en eet en drinkt hij hopelijk wat beter.
  woensdag 5 maart 2008 @ 10:44:32 #128
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57168647
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:37 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Mwah, dikke kans dat het toch wel door de nieren komt.. Beschadiging aan organen veroorzaakt ook misselijkheid. Maar goed, ik ben nog maar in opleiding dus anders bel je even naar je DA [afbeelding]. Wat medicijnen tegen misselijkheid wordtie misschien wat rustiger van en eet en drinkt hij hopelijk wat beter.
Maar hij gedraagt zich niet echt ziek. Hij huppelt buiten nog blji rond enzo, poept zelfs zonder problemen en verder is hij gewoon nog echt opgewekt.
Voorgaande keren lag ie er elke voor dood, en niet eens een poging tot eten doen hè. Nu wel. Dus ik wilde het eigenlijk vandaag nog even aankijken en anders vanavond naar de DA. Vrees alleen dat zij gelijk aankomen met dood.
pi_57168752
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:44 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Maar hij gedraagt zich niet echt ziek. Hij huppelt buiten nog blji rond enzo, poept zelfs zonder problemen en verder is hij gewoon nog echt opgewekt.
Voorgaande keren lag ie er elke voor dood, en niet eens een poging tot eten doen hè. Nu wel. Dus ik wilde het eigenlijk vandaag nog even aankijken en anders vanavond naar de DA. Vrees alleen dat zij gelijk aankomen met dood.
Nee ok, maar omdat je zei dat Max opzich wel wilde eten maar dan toch weer niet deed enzo.

Ik zou het gewoon even aankijken inderdaad en als je dan gewoon vraagt om iets tegen de misselijkheid dan zal de DA dat vast wel geven. DA bepaalt natuurlijk niet ofie meteen dood moet .
  woensdag 5 maart 2008 @ 10:55:11 #130
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57168891
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:49 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Nee ok, maar omdat je zei dat Max opzich wel wilde eten maar dan toch weer niet deed enzo.

Ik zou het gewoon even aankijken inderdaad en als je dan gewoon vraagt om iets tegen de misselijkheid dan zal de DA dat vast wel geven. DA bepaalt natuurlijk niet ofie meteen dood moet [afbeelding].
Vanaf het begin heb ik moet janken en zeiken om er iets anders uit te krijgen Eerste keer belde ik de DA ook omdat ik moeder niet kon bereiken, die DA vertelde mij andere dingen dan dat ze mijn moeder verteld hadden. Ik moet elke keer alles 10 keer vragen en dan heb ik zo een 5 verschillende antwoorden op één vraag.

Maar goed, ik geloof wel dat ze het beste voor hebben met de dieren hoor, en met Max in zijn condition ga ik ook niet steeds langer reizen naar een andere DA. Check ups ed worden ook altijd goed gedaan met andere dieren, dus ik ga er maar vanuit dat ze goed met dieren zijn en minder met mensen

Trouwens, ik heb nog een vraag waar jij misschien wel antwoord op hebt. Eiwitten mag hij maar weinig van hebben. Vlees/brokken zou hij één keer per week mogen. Maar, het vlees wat wij hebben is 5 gram eiwitten oid, waarom zou hij dat dan maar één keer per week mogen hebben? In het speciale dieetvoer zit zelfs meer
  woensdag 5 maart 2008 @ 10:57:21 #131
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57168944
En nog even voor de duidelijkheid dus;

Het is nu heel anders dan de keren dat het echt niet goed was. Daarom wil ik het nog even aankijken voordat ik hem weer naar de DA sleep enzo.

Had dus na het kotsen mijn ouders ook gebeld en gezegd dat als het morgen echt te erg wordt, dan ga ik hem niet laten creperen. Als het nog goed genoeg gaat, wacht ik heus tot jullie terug zijn maar mocht het echt erg worden dan eh Ik ben niet voor niets thuis gebleven.
pi_57169154
Dat heeft ook weer te maken met wat voor eiwitten erin zitten. In dat dieet voer zitten speciale eiwitten met de juiste samenstelling en patroon (iets met essentiele aminozuren ) hzodat de nier minder overbodige eiwitten hoeft te verwerken. Dat andere voer kan wel minder eiwitten bezitten maar als het niet de zogenaamde ideale eiwitten zijn dan kan ie toch eiwitten gaan uitscheiden via de nieren, that's not good voor Max.

Dus dat dieetvoer is speciaal voor nierpatienten gemaakt met daarin alleen eiwitten die Max echt nodig heeft. Maar hij zal wel de brokken en vlees lekkerder vinden zeker en dat de DA dan denkt datie iig genoeg eet.
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:15:27 #133
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57169438
Eten is altijd drama. Paar maand voordat we erachter kwamen gingen we over op rauw vlees. Vond ie heeerlijk. Maar dat was blijkbaar te zwaar on zijn nieren
Dieetvoer eet hij inderdaad niet. Dat vlees is ook heel plakkerig en moeilijk weg te krijgen dus ik kan het hem niet kwalijk nemen. En brokken vond ie sowieso nooit echt tof. En als je het gewoon laat staan met de woorden "hij krijgt wel honger" Hij vertikt het hoor

Daarom krijgt ie de laatste twee? weken nu gewoon dat vlees. Niet ideaal, maar dat eet hij tenminste. Net als dat hij de laatste twee? weken ook gewoon lekker dentastix krijgt
Dood gaat toch niet heel lang meer duren dus laat hem nog maar een beetje genieten.

Viel me de laatste paar dagen wel op dat hij echt nog magerder geworden is. En dan toch even slikken dat dat door mij komt. Omdat ik dus nog even de laatste weken fijn lang met hem ging lopen omdat het toen nog kon en dat voor hem hemel op aarde is. Ik h eb de beslissing toen ook gemaakt met in mijn achterhoofd houdend dat dat hem veel energie kost, maar toch gun ik hem dat meer dan dat wij hem een paar dagen langer hier kunnen houden.
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:17:47 #134
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57169494
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:55 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Vanaf het begin heb ik moet janken en zeiken om er iets anders uit te krijgen Eerste keer belde ik de DA ook omdat ik moeder niet kon bereiken, die DA vertelde mij andere dingen dan dat ze mijn moeder verteld hadden. Ik moet elke keer alles 10 keer vragen en dan heb ik zo een 5 verschillende antwoorden op één vraag.

Maar goed, ik geloof wel dat ze het beste voor hebben met de dieren hoor, en met Max in zijn condition ga ik ook niet steeds langer reizen naar een andere DA. Check ups ed worden ook altijd goed gedaan met andere dieren, dus ik ga er maar vanuit dat ze goed met dieren zijn en minder met mensen

Trouwens, ik heb nog een vraag waar jij misschien wel antwoord op hebt. Eiwitten mag hij maar weinig van hebben. Vlees/brokken zou hij één keer per week mogen. Maar, het vlees wat wij hebben is 5 gram eiwitten oid, waarom zou hij dat dan maar één keer per week mogen hebben? In het speciale dieetvoer zit zelfs meer
Ik zou wél een andere DA nemen
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:19:26 #135
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57169540
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik zou wél een andere DA nemen [afbeelding]
Max heeft er 3 keer doodziek bij gelegen, dan ga ik niet zo ver met hem reizen, hoor. Zeker niet als zij verder wel goed werk verrichten. Dat er niets aan te doen is kunnen zij ook niets aan doen, aan hun omgang met mensen wel
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:21:58 #136
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57169594
Oh, nu vergeet ik het weer. Qua eten gisteren, hij heeft wel een paar stukjes brood gegeten, en daarna telkens aanstalten maken wel weer wat te pakken, maar op het laatste moment toch niet. Wanneer het zo erg was draaide hij gewoon zn hoofd weg.

Ik heb hem rond 2200 ong denk ik ook nog 10 stukjes penne gegeven wat hij gelijk opat. Maar dit vond ik vanmorgen dus weer terug

Maar hij wil dus wel degelijk eten en doet het ook.

Bij de erge keren kwam het er gelijk weer uit, nu uren later. Any ideas, anyone?
pi_57169740
Hij zal zich toen wel veel beroerder hebben gevoeld en nu wat minder. Maar das allemaal speculeren. Als je merkt datie bijna niks meer binnenhoudt en ook weinig drinkt zal ik even aan de bel trekken want dan moet je uitkijken datie niet uitdroogt.

Waarom kan een hond ook niet gewoon praten he .
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:29:53 #138
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57169784
Hij drinkt wel Met dat erbij vind ik dat is dus best nog een paar kan aankijken

Ffs, ik heb gejankt wn geblerd dat ie moet leren praten
pi_57169847
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:29 schreef Harajuku. het volgende:
Hij drinkt wel Met dat erbij vind ik dat is dus best nog een paar kan aankijken

Ffs, ik heb gejankt wn geblerd dat ie moet leren praten
Blijven oefenen .
  woensdag 5 maart 2008 @ 12:13:38 #140
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57170893
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hij zal zich toen wel veel beroerder hebben gevoeld en nu wat minder. Maar das allemaal speculeren. Als je merkt datie bijna niks meer binnenhoudt en ook weinig drinkt zal ik even aan de bel trekken want dan moet je uitkijken datie niet uitdroogt.

Waarom kan een hond ook niet gewoon praten he .
Ze kunnen wel praten, op hun eigen manier

Lichaamstaal ftw.
  woensdag 5 maart 2008 @ 12:15:26 #141
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57170932
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 12:13 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ze kunnen wel praten, op hun eigen manier [afbeelding]

Lichaamstaal ftw. [afbeelding]
Ja, maar dat only gets you so far. Door zijn lichaamstaal wist ik altijd dat hij naar de DA moest, maar hoe of wat verder?
  woensdag 5 maart 2008 @ 12:16:08 #142
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57170951
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 12:15 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, maar dat only gets you so far. Door zijn lichaamstaal wist ik altijd dat hij naar de DA moest, maar hoe of wat verder?
True.
  woensdag 5 maart 2008 @ 12:22:26 #143
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_57171101
Wat is hij mager.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_57172533
Deels gelezen, maar enige wat in mij opkomt is: Hoeveel plezier heeft Max er zelf nog in en wanneer zal het genoeg zijn? Begrijp dat je hem koste wat kost bij je wilt houden...
  woensdag 5 maart 2008 @ 13:45:14 #145
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57172928
Beter lees je het helemaal want ik zeg steeds dat ie voor de laatste keer naar de DA gaat voor het te erg wordt, dankje.
  woensdag 5 maart 2008 @ 14:03:08 #146
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_57173332
Hara
Bij onze kat was het destijds het teken dat ze zich echt niet goed voelde; dat overgeven.
Op zo'n moment zit het lichaam zo vol afvalstoffen die ze niet kwijt kon via de nieren, dat ze ze er maar uitkotste.

Sterkte
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  woensdag 5 maart 2008 @ 14:06:53 #147
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57173444
Dat weet ik
  woensdag 5 maart 2008 @ 14:20:49 #148
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57173768
*kusje geeft aan max.

*wacht op kusje terug

Als hij niet eet har, spuugt hij dan ook "gal" op? of dat nie?
  woensdag 5 maart 2008 @ 14:29:21 #149
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57174016
Als ie niet eet wel, nu kwam er eten uit.
  woensdag 5 maart 2008 @ 14:36:56 #150
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57174236
iig zorgen dat hij goed blijft drinken.

Ik hoop dat je laminaat hebt? Kots uit de vloerbedekking krabben =
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')