Nope, een beetje voetbalkenner heeft Argentijns bloed, is fan van Argentina en PSV en kan geen fatsoenlijke discussie voeren waarbij hij de 'opponent' serieus neemt en in zijn/haar waarde laat. Laat staan dat een beetje voetbalkenner luistert naar de argumenten die de 'tegenpartij' aandraagt, want zeg nou zelf: "Een beetje voetbalkenner is toch altijd overtuigd van zijn eigen gelijk"quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vraag het een beetje voetbalkenner, maar dan moet je niet op fok zijn vermoed ik zo
Prima verdediger, zou bij Ajax zo in de basis staanquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:45 schreef RayMania het volgende:
Ik heb er willekeurig één uitgepikt, ene Hernan Pellerano. Ik heb er nog nóóit van gehoord. Even googlen en die speler blijkt nooit in Europa gespeeld te hebben.
Geniaal, gewoon een lijst droppen van allemaal Argentijnse spelers![]()
.
Hetzelfde geldt voor Rodolfo Graiebquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:45 schreef RayMania het volgende:
Ik heb er willekeurig één uitgepikt, ene Hernan Pellerano. Ik heb er nog nóóit van gehoord. Even googlen en die speler blijkt nooit in Europa gespeeld te hebben.
Ja, máár dude. Post nou eens een lijst van 200 Argentijnen die in Europa hebben gespeeld, daar werd naar gevraagd en jij zei dat iedereen dat wel kon. Nou, doe danquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Prima verdediger, zou bij Ajax zo in de basis staan
Henrico Drost speelt ook goed bij SC Heerenveen, meteen ook maar in Oranje?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedereen bij Lanus speelt goed
?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:26 schreef Radegast het volgende:
Wat is in hemelsnaam de bedoeling van dit topic?
Er spelen ook meer dan 300 Nederlanders in Europa op profniveauquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er spelen meer dan 300 Argentijnen in Europa op profniveau
Lanus speelt een klasse of 3 beter dan Heerenveenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Henrico Drost speelt ook goed bij SC Heerenveen, meteen ook maar in Oranje?
Het is dat ik me uitstekend vermaak met deze 'discussie', ik hoop ook dat jij dat doet, want zoals RayMania zegt:
Je kunt dit toch niet serieus menen?
Niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Er spelen ook meer dan 300 Nederlanders in Europa op profniveau
Dat is een klasse als 5 beter dan PSV ?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lanus speelt een klasse of 3 beter dan Heerenveen
De pot verwijt de ketel?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Niet.
Zorg effe dat je voorbereid bent
En dat jij niet terugkrabbeldquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Niet.
En dus? Dus is iemand die bij Lanus goed speelt een topspeler?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lanus speelt een klasse of 3 beter dan Heerenveen
Nee, dat is alleen in jou wereld zoquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
En dus? Dus is iemand die bij Lanus goed speelt een topspeler?
Moet ik de moeite nemen om alle Nederlandse spelers met een profcontract in Europa (dus Eredivisie, Eerste Divisie, buitenlandse competities) voor je op te zoeken en een lijstje te maken?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Niet.
Jaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Moet ik de moeite nemen om alle Nederlandse spelers met een profcontract in Europa (dus Eredivisie, Eerste Divisie, buitenlandse competities) voor je op te zoeken en een lijstje te maken?
Gelukkig maar, ik was al bang...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen in jou wereld zo
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen in jou wereld zo
quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je hebt er net zoveel kijk op als je spelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |