Dan verander je je email adres toch even in iets niet bestaands?? Dan heb je meteen jezelf gebanned. Iedereen blijquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ga naar die duivel van je moer!
mispunt
fok is sick !!!!!!!
erg ziek!
ik walg van dit gore forum!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:03 schreef zhe-devilll het volgende:
MIsselijk volk als ik fok lees denk ik telkens weer wat is de mensheid toch slecht en vies!
ja jullie allemaal!
Tabe!
Net gedouched hoor!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
tuig jij bent helemaal tuig!
Vuile hoer!!!!!!!!
Oplossing voor je probleemquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ga naar die duivel van je moer!
mispunt
fok is sick !!!!!!!
erg ziek!
ik walg van dit gore forum!!!!!!!!
Mijn zus>????????quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:11 schreef Onderbroek het volgende:
flikker op TS, vuile kuthoer.
Heel je familie is zeker zoals jou, geen wonder dat je zus het aan de stok heeft met een Irakees
Ja dat zou jij wel wensen he jaloers kreng?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dan verander je je email adres toch even in iets niet bestaands?? Dan heb je meteen jezelf gebanned. Iedereen blij
als jij geen msn hadquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:13 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Oplossing voor je probleem
Dag he
Waar is je dwangbuis? Ga hem maar even halen, het is weer nodigquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:14 schreef zhe-devilll het volgende:
Echt op dit soort momenten haat ik mensen ,..
misselijkmakend vind ik jullie dan!
En zo teringdom!
Zo godvergeten achterlijk!!!!!!!!
Ik hoop echt dat jullie die shit meemaken met jullie grote kutbekken!
Ik haat jullie!
Simpel!
Jullie zijn brakke zielen in life!
Meer niet! Nog veel te leren ...maar ja helaas?
Arrogantie ten top...get a life enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |