Eta hierquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:51 schreef Dolly96 het volgende:
Zijn er nog mensen die ook op Eta spelen?
Waar zit je dan?quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:11 schreef KNAK het volgende:
[..]
Eta hier
Leuk spelletje maar, nu heb ik genoeg hout en wijn , maar geen fucking marble en cristal , hoe kom ik daar aan? (wijn en hout zijn als enige op mn eiland verkrijgbaar dmv harvesten)
Ik heb nu 124k in kasquote:A foreign trade fleet from xipol has bought the following goods in Akkad :
* Marble: 1500
* at a price per unit of:Gold: 20
Dit las ik net ergens op IRCquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:27 schreef DeHovenier het volgende:
Dit tikt wel lekker aan
[..]
Ik heb nu 124k in kas
Idd, is er ergens een forum?quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:28 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dit las ik net ergens op IRC![]()
Maar over de FOK! alliance. Waar ken ik meer info vinden?
27:69 Dhakastanquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:26 schreef Dolly96 het volgende:
[..]
Waar zit je dan?Ik wil altijd wel hout hebben. Heb 150 marble in de aanbieding
quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:28 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dit las ik net ergens op IRC![]()
Maar over de FOK! alliance. Waar ken ik meer info vinden?
-edit nvm-quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:37 schreef tha_one het volgende:
we zitten op coldfront #fok-ikariam
Er is ook een forum maar daar is weinig bedrijvigheid.
om groter te groeien is een palace belangrijk. je kunt dan andere eilanden koloniseren.
ligt eraan hoever je al bent. Op dit moment is dat alliantie gebeuren nog niet zo goed uitgewerkt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:46 schreef KNAK het volgende:
Zit me af te vragen of het niet leuker is om mn useraccount op te geven en met Fok alliance te beginnen
..
sorry ben niet zo'n ster met IRC, vind het eigenlijk gewoon een K*T progje.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:10 schreef Cahir het volgende:
[..]
Zou je wat meer gegevens over coldfront kunnen posten? Want ik kan nu niet conncecten met mIRC..
Standaardprijzen voor de verkoop is 20 gp/stuk. Je kan ook als tussenhandelaar werken en zo wat geld verdienen, maar dat hangt dan af van de markt in je buurt. Bv. je koopt marble voor 7 gp/stuk, en dan verkoop je ze weer voor 15 gp/stuk ofzo.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:08 schreef KNAK het volgende:
Ik zie nu pas de trading postlekker snel
Zo kan je dus er al in knallen wat je wil verkopen, hoeveel per stuk enz.
Datgene wat je wilt verkopen, als je dat invult, gaat gelijk van je "stock" af.
Wat zijn zo'n beetje de standaard prijzen per eenheid voor alle resources? hout / wine / marble / etc ?
Jammer dat alle transacties met resources met goud betaald/afgerekend moeten worden in goud in die "automatische modus" , en niet met ander spul (wine voor marble etc)
Tis me al geluktquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:22 schreef tha_one het volgende:
[..]
sorry ben niet zo'n ster met IRC, vind het eigenlijk gewoon een K*T progje.
dank!quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Standaardprijzen voor de verkoop is 20 gp/stuk. Je kan ook als tussenhandelaar werken en zo wat geld verdienen, maar dat hangt dan af van de markt in je buurt. Bv. je koopt marble voor 7 gp/stuk, en dan verkoop je ze weer voor 15 gp/stuk ofzo.
Als je grondstoffen wil inkopen is de prijs zo ongeveer 0-10 gp/stuk, verkopen is van 10-20 gp/stuk, maar nogmaals, dat hangt af van je markt. Als je de enige ben die wijn verkoopt kan je rustig 25gp/stuk vragen, maar als er 6 mensen zijn die wijjn verkopen, en de laagste prijs die ze aanbieden is 13gp/stuk, dan kan je net daaronder zitten kwa prijs, dus 12gp/stuk
Hoe hoger het level van je tradingpost, hoe wijder je radius in de wereld wordt zegmaar. Op level 5 heb je een radius van 3 en kan je dus aan meer eilanden je handelswaar kwijt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |