Godsamme ben je nou werkelijk zo achterlijk? Iq van de kat is wrs nog hoger dan die van jou. Hoe zou jij het vinden een rotje in je ogen te krijgen? Nee joh, is niet erg, de buurman wilde alleen maar vuurwerk afsteken, dat jij daar net toevallig liep is toch niet zijn schuld?!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:07 schreef Thijster het volgende:
[..]
ik ben geen dierenbeul!!! dit klotekat deed het zelf, ik wou m alleen laten schrikken!!!
Zolang er nog mensen happenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:51 schreef ToT het volgende:
No shit, mag van mij echt wel op slot.
Reltopic.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:37 schreef Thijster het volgende:
misschien was ik het wel niet en zag ik het alleen maar gebeuren en zeg ik dit maar voor de gein.
ze kunnen me niks maken, dat beest kan toch niet praten
Ik twijfel, schopje F&F of schopje weblogquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:34 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
dit of volgende keer youtube filmpje erbij pleuren graag.
We hebben al in tijden geen katje-rel gehad.
Ach hij heeft het wel voor elkaar gekregen om ruim half fok over zich heen te krijgen, een stortvloed aan lemmings te veroorzaken, crew die zelfs loopt te happen en een kleine rel is eraan overgebleven.quote:
Whehehehequote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:36 schreef GizartFRL het volgende:
Google ads zegt:
Verzeker uw kat
Al vanaf ¤ 7,95 per maand. Sluit online uw Petplan Verzekering af!
www.PetPlan.nl/KattenVerzekering
Dan wordt het een schopje FPquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:35 schreef Re het volgende:
wel kut voor TS met zijn nerd internet grapje... heeft hij straks een ijzeren staaf in z'n nek liggen .... maar goed hij heeft wel een mooi memorandum op fok!
soort verkapte Darwin award is wel op zijn plaats...
dat zal wel veel bezoekers trekkenquote:
Ooh, dus als het een mooie was, had je niets gegooid?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:17 schreef Thijster het volgende:
tering zeg, het was maar zo'n huis tuin en keuken kutkat.
was niet eens een mooie...
We have real enemies in the world. These enemies must be found. They must be pursued and they must be defeated.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:17 schreef Thijster het volgende:
tering zeg, het was maar zo'n huis tuin en keuken kutkat.
was niet eens een mooie...
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:34 schreef Thijster het volgende:
als het zo'n siamese kat was geweest ofzo had ik het idd niet gedaan, weet je hoeveel geld dat kan gaan kostenniet normaal
Je getroll begint een beetje overduidelijk te worden. Probeer het iets subtieler te brengen, hoewel er vast wel weer mensen zijn die happen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:34 schreef Thijster het volgende:
als het zo'n siamese kat was geweest ofzo had ik het idd niet gedaan, weet je hoeveel geld dat kan gaan kostenniet normaal
Nee nog niet, die ben ik net aan het branden.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja
Vogeltjesdans heeft teveel Rambo films gekeken
Dan moet hij alleen vanwege dat feit al in elkaar gebeukema't worden.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:31 schreef ToT het volgende:
Kijk, ik vind het heel nobel van Vogeltjesdans: als het 100% feitelijk vaststaat dat TS de waarheid spreekt, dan mag Vogeltjesdans zéker z'n gang gaan.
Maar ik had begrepen dat de TS nogal een relnicht is die vaker dit soort topics opent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |