Oe ja raak me waar het zeer doet, mijn gewichtquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:44 schreef Thijster het volgende:
heb je nadat je die bigtasty van je op had dat kleine meisje naast je opgegeten?
Alle kattenmoordenaars moeten opgehangen worden, al was het maar voor het openen van dit topic en het verkondigen van zijn verhaal.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:47 schreef ToT het volgende:
Ik denk niet dat Fok dat zal doen.
Wie zegt dat hij inderdaad deze persoon is (misschien wil hij diegene op deze manier naaien) en wie zegt dat dit hele voorval überhaupt wel gebeurd is?
Omdat het zo vaak voorkomt zijn mensen daar ongevoelig voor geworden. Bovendien is zo'n aanslag in Irak of Israël nogal een ver-van-je-bed-show.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:28 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Die onschuldige mensen die worden opgeblazen, is dat hun eigen schuld?
Waarom zijn die minder zielig dan een kat?, omdat het mensen zijn?.
Ik denk dat als iemand hier zou plaatsen dat-ie een bomaanslag op mensen had gepleegd men hier ook op die hoax had gereageerd hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:03 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Omdat het zo vaak voorkomt zijn mensen daar ongevoelig voor geworden. Bovendien is zo'n aanslag in Irak of Israël nogal een ver-van-je-bed-show.
Rotjes naar katten gooien is dan toch wel een heel ander verhaal. Heerst nog een taboe op en zo.
Het is tijd voor een tegengeluid. De partij tegen de dieren. Yes, we can!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:03 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Rotjes naar katten gooien is dan toch wel een heel ander verhaal. Heerst nog een taboe op en zo.
En massaal katten naar rotjes gooien...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:13 schreef Petertje81 het volgende:
[..]
Het is tijd voor een tegengeluid. De partij tegen de dieren. Yes, we can!
Bomaanslagen zijn in een mindere mate mijn probleem dan een zieke fokker.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:08 schreef Almere-Dude het volgende:
Sommige mensen gaan hier helemaal over de zeik en bij het nieuws van een bomaanslag hoor je ze niet.
Zie het even in perspectief mensen.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:44 schreef Thijster het volgende:
heb je nadat je die bigtasty van je op had dat kleine meisje naast je opgegeten?
Dan is het ook geen ver van mijn bed show meer.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:07 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk dat als iemand hier zou plaatsen dat-ie een bomaanslag op mensen had gepleegd men hier ook op die hoax had gereageerd hoor
Wie maakt de lemmingquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:07 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk dat als iemand hier zou plaatsen dat-ie een bomaanslag op mensen had gepleegd men hier ook op die hoax had gereageerd hoor
Dat komt niet overeen met het beeld dat ik van TS had: Een aandachtsgeile puber die nog thuis woont bij zijn ouders.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
We hebben een bingo! Thijster heeft net in een pm toegegeven dat hij deze klootzak is: http://my.opera.com/Thijster/info/
Welke volwassen man gooit nog rotjes dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:39 schreef Catullus het volgende:
[..]
Dat komt niet overeen met het beeld dat ik van TS had: Een aandachtsgeile puber die nog thuis woont bij zijn ouders.
En bang zijn voor de buurvrouwquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Welke volwassen man gooit nog rotjes dan?Naar katten!
![]()
Zo ongelooflijk triest
I second that, en dus zijn de gegevens van 'Matthijs Beukema' hier niet gepast.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Welke volwassen man gooit nog rotjes dan?Naar katten!
![]()
Zo ongelooflijk triest
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:03 schreef Catullus het volgende:
[..]
I second that, en dus zijn de gegevens van 'Matthijs Beukema' hier niet gepast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |