Ja dit is een serieus probleem, heb dat altijd als ik met m`n vriend aan het zoenen ben. Thuis vind ik het niet zo`n probleem maar op straat wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:24 schreef GambinoT het volgende:
Is dit ECHT serieus of?!
Niet zoenen in het openbaar.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:30 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ja dit is een serieus probleem, heb dat altijd als ik met m`n vriend aan het zoenen ben. Thuis vind ik het niet zo`n probleem maar op straat wel.
Mijn vriend en ik zien elkaar alleen in de weekenden, en aan einde van het weekend zonder elkaar te zoenen afscheid namen is niks.quote:
Zoen binnen. Zet hem de deur uit. Klaar.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:33 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik zien elkaar alleen in de weekenden, en aan einde van het weekend zonder elkaar te zoenen afscheid namen is niks.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:15 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Moet dus eigelijk altijd wel maandverband dragen om te zorgen dat m`n broek niet nat word.
Nou, als jij zo nat bent zijn jullie toch heel het weekend binnen (quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:33 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Mijn vriend en ik zien elkaar alleen in de weekenden
Heb ik geen problemen mee als m`n vriend een stijve krijgt, word z`n broek toch niet nat van of hij moet al klaarkomen van zoenen maar das gelukkig bij mijn vriend niet het geval.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:40 schreef GasTurbine het volgende:
Zouden vrouwen er eigenlijk problemen mee hebben als een sjaak zijn jodokus niet kan beheersen tijdens het zoenen in het openbaar?
ultradun maandverband voel je ook niks vanquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:05 schreef simmu het volgende:
investeer in go9ede inlegkruisjes, dat zit niet zo rot als maandverband
En in de 'vriendinnengroep'? Of andere users?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:57 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Heb ik geen problemen mee als m`n vriend een stijve krijgt, word z`n broek toch niet nat van of hij moet al klaarkomen van zoenen maar das gelukkig bij mijn vriend niet het geval.
Je gaat toch geen maandverbandje tussen de vering van je Visa porren?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
mn ex stond ook altijd te soppen. maandverbandje will do.
Mn ex heeft inderdaad de bijrijdersstoel van mn eerste Visa ook wel eens nat gemaakt ja.... En verder is je opmerking niet grappigquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:32 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Je gaat toch geen maandverbandje tussen de vering van je Visa porren?![]()
Koop een C6, die vering schijnt te zweven ipv soppen.
Nou..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn ex heeft inderdaad de bijrijdersstoel van mn eerste Visa ook wel eens nat gemaakt ja.... En verder is je opmerking niet grappig
Ik ben wel altijd nat en nog natter als ik aan mijn vriend denk, maar niet zo erg dat ik een maandverband moet dragen...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:15 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Ik word erg snel nat. Zelfs als ik gewoon met m`n vriend sta te zoenen word ik al nat. Vind dit een erg groot probleem. Als ik bij m`n vriend ben geweest en hij wacht op station samen met mij op de trein en we staan te zoenen word ik dus ook nat. Moet dus eigelijk altijd wel maandverband dragen om te zorgen dat m`n broek niet nat word.
Nog meer vrouwen die er last van hebben en is er wat aan te doen?
quote:Op maandag 25 februari 2008 00:20 schreef EricT het volgende:
Jongens krijgen toch ook een harde van (goed) zoenen? En wij dragen nieteens maandverband
quote:Op zondag 24 februari 2008 20:48 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ik ben wel altijd nat en nog natter als ik aan mijn vriend denk, maar niet zo erg dat ik een maandverband moet dragen...
Daar schijnt ook wel iets voor te zijn, maar daar moeten we het maar niet over hebben. Ikzelf kan van een goed getimede en gemikte zoen van mijn vriendin zeker wel stijf worden, net als zij daardoor wel nat kan worden, maar dat er echt maandverband ed nodig is, nee zo snel gaat het niet. Ik zou overigens óf dun maandverband, of even een inlegkruisje gebruiken, die zijn er voor gemaakt. Niet opgewonden raken lijkt me ook wat lastig op commando te regelen?quote:Op maandag 25 februari 2008 00:20 schreef EricT het volgende:
Jongens krijgen toch ook een harde van (goed) zoenen? En wij dragen nieteens maandverband
Haha nee hoor, ik zoen niet meer met anderen sinds ik mijn vriend ken, ben wel altijd nat en geilquote:Op maandag 25 februari 2008 14:58 schreef EricT het volgende:
[..]
begrijp ik het goed? Als je staat te zoenen dan wordt je nat en als je daarbij ook nog aan je vriend denkt wordt je nog natter?
Dus:
-Je hebt een vriend en..
-Je zoent ook met anderen jongens
Klopt dat?
Boft jouw vriend evenquote:Op maandag 25 februari 2008 16:09 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Haha nee hoor, ik zoen niet meer met anderen sinds ik mijn vriend ken, ben wel altijd nat en geilmaar als ik hem een paar dagen niet heb gezien en aan hem denk word ik nog natter
quote:Op maandag 25 februari 2008 16:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Boft jouw vriend even![]()
Alle meisjes die ik heb gehad
werden pas kledder nat na een
intense bef-behandeling
Pech ?!quote:Op maandag 25 februari 2008 16:21 schreef EricT het volgende:
[..]
heb jij ff pech
of niet natuurlijk
Nee idd ik vind het ook niet echt pech, toch is het wel lekker als er al meteen wat vocht bij zit. Anders hang je je tong in zo'n emmer zandquote:Op maandag 25 februari 2008 16:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Pech ?!Een hele middag seksen en beffen etc. Vind ik geen pech.
Alleen dat de orgasme bij haar wat langer duurde was jammer, maar wel
lekker, dan bouwt het zich op en is het net een bom dat ontploft
maar dan 'klaarkomsel'![]()
Hahaha idd, ach als je goed liktquote:Op maandag 25 februari 2008 16:33 schreef EricT het volgende:
[..]
Nee idd ik vind het ook niet echt pech, toch is het wel lekker als er al meteen wat vocht bij zit. Anders hang je je tong in zo'n emmer zand
Ook oudere vrouwen kunnen nog erg nat worden.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:59 schreef lxa het volgende:
ik zie echt het probleem niet.
straks benje oud en werkt het allemaal niet meer, ga je dan ook zeuren over vaginale droogte?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:01 schreef Shagya het volgende:
[..]
Ook oudere vrouwen kunnen nog erg nat worden.
Kom je toch bij mij wonenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:15 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Ik word erg snel nat. Zelfs als ik gewoon met m`n vriend sta te zoenen word ik al nat. Vind dit een erg groot probleem. Als ik bij m`n vriend ben geweest en hij wacht op station samen met mij op de trein en we staan te zoenen word ik dus ook nat. Moet dus eigelijk altijd wel maandverband dragen om te zorgen dat m`n broek niet nat word.
Nog meer vrouwen die er last van hebben en is er wat aan te doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |