quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:25 schreef speknek het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die eindeloos door blijft raaskallen over z'n werk..
Als je samenwoont zijn er genoeg momenten dat je niets tegen elkaar te zeggen hebt. Gewoon, omdat er niets spannends is gebeurd wat die ander niet ook meegemaakt heeft. Dan kun je nog wel genieten van lekker uit eten gaan.
Ideaal zo een apparaat. Geniale uitvinding.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:05 schreef Lindytje het volgende:
Ja, dan snap ik niet dat je met elkaar nog uit eten gaat....
Ga dan gezellig samen met je bord op schoot voor de tv zitten...
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:18 schreef karr-1 het volgende:
Als je in stilte bij elkaar kunt zijn zonder dat het oncomfortabel wordt, dan vind ik dat een bewijs van echte liefde.
Precies! Het lijkt me eigenlijk onmogelijk om de hele tijd maar tegen elkaar aan te kunnen lullen. Op een gegeven moment heb je alle gespreksstof toch wel gehadquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:18 schreef karr-1 het volgende:
Als je in stilte bij elkaar kunt zijn zonder dat het oncomfortabel wordt, dan vind ik dat een bewijs van echte liefde.
Er was toch zo'n "spreekwoord" van : als je je op je gemak voelt als er een stilte valt, zit het wel goed. Zoietsquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:05 schreef jitzzzze het volgende:
Maar dat is toch raar? Dan zit je daar anderhalf uur tegenover iemand zonder ook maar één woord tegen die ander te zeggen..
Ik blij dat ik adhd heb. Ik heb áltijd wel wat te vertellenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:44 schreef conleche het volgende:
Nou, ik zou het wel een beetje raar vinden om uit eten te gaan en dan niets tegen elkaar te zeggen hebben, hoor! Ik zie ook weleens van die stelletjes en dat lijken me dan ook direct heel saaie mensen. Wel zo leuk als je nog wat te bespreken hebt samen, anders kan je idd net zo goed met je bordje voor de TV hangen!
En de smoes van dat de stiltes niet ongemakkelijk zijn omdat je van elkaar houdt: Pffff, die verveelde, ongeinteresseerde smoelwerken, daar spreekt weinig liefde uit.....
Precies. Mij is ooit verteld dat er 2 dingen zijn waaraan je kunt zien dat een relatie goed is. Dat is als je ook stil kunt zijn zonder dat het oncomfortabel wordt of het zogenaamde plonsmoment. Dat laatste wil zeggen dat je je niet schaamt om uitgebreid te gaan zitten schijten terwijl je partner er bij wijze van spreke naast staat te douchen of zo.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er was toch zo'n "spreekwoord" van : als je je op je gemak voelt als er een stilte valt, zit het wel goed. Zoiets
Gelukkig kun je niet over de relatie van een ander oordelen. Je hoeft ook niet permanent stil te zijn, maar je hoeft ook niet oeverloos te ouwehoeren over niets.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:44 schreef conleche het volgende:
En de smoes van dat de stiltes niet ongemakkelijk zijn omdat je van elkaar houdt: Pffff, die verveelde, ongeinteresseerde smoelwerken, daar spreekt weinig liefde uit.....
Uh nee, je hoeft niet altijd wat te zeggen. Als je bv. een lange autoreis maakt of zo, dan zeg ik ook weleens een uurtje niks. Maar het gaat hier over een etentje in een restaurant en dan vind ik het altijd wel prettig om het over iets te hebben.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:59 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Gelukkig kun je niet over de relatie van een ander oordelen. Je hoeft ook niet permanent stil te zijn, maar je hoeft ook niet oeverloos te ouwehoeren over niets.
Zo spannend is mijn werk nou ook weer niet dat ik er uren over kan pratenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:25 schreef speknek het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die eindeloos door blijft raaskallen over z'n werk..
Als je samenwoont zijn er genoeg momenten dat je niets tegen elkaar te zeggen hebt. Gewoon, omdat er niets spannends is gebeurd wat die ander niet ook meegemaakt heeft. Dan kun je nog wel genieten van lekker uit eten gaan.
Zo ziet het er dan ook vaak uit inderdaadquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:07 schreef Rutgerr het volgende:
Topic doet me denken aan die boerenkinkel met z'n date tijdens 40 dagen zonder seks
Je kunt het ook wel ergens over hebben, je hoeft geen stommetje te spelen natuurlijk. Maar je moet ook nietr de behoefte hebben om maar te blijven praten over niets.....quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Uh nee, je hoeft niet altijd wat te zeggen. Als je bv. een lange autoreis maakt of zo, dan zeg ik ook weleens een uurtje niks. Maar het gaat hier over een etentje in een restaurant en dan vind ik het altijd wel prettig om het over iets te hebben.
En Conleche ouwehoert vrijwel nooit oeverloos en zeker niet over niets![]()
Heb je wat te compenseren ofzo? Dat je jezelf zo bezighoudt met de levens van anderen?quote:
Nee hoor, ik hoef gelukkig niets te compenseren.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:37 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Heb je wat te compenseren ofzo? Dat je jezelf zo bezighoudt met de levens van anderen?
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:10 schreef giscard het volgende:
Mijn vriendin houdt ook haar mond.
Heel verstandig.
Ze houdt niet van blauwe plekken.
Haha, ik lachte hardop maar dat maakt niet uit want ik ben toch thuis!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:21 schreef Gripper het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben elkaar ook niks meer te vertellen, dus gaan we altijd als we uit eten gaan de hele avond andere stelletjes bespreken:
"Moet je kijken, die jongen daar met die banaan in z'n oor, moet je zien hoe die als een blije eikel tegen zn vriendin aan zit te lullen, hij kan echt geen moment zn bek houden. Ze hebben zeker coke gesnoven ofzo, dat ze zo actief doen. En moet je nou kijken, hoeveel mayo zn vriendin bij dr aardappels doet. Lekker verstandig met zo'n vet lijf, en wij straks maar betalen als ze een open hart klep operatie moet. Gatverdamme zeg, wat een maf stel. Wij zijn echt veel leuker he,honneponnesnoeziepoekeltje
? "
Wij vermaken ons wel hoor!
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:58 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Precies. Mij is ooit verteld dat er 2 dingen zijn waaraan je kunt zien dat een relatie goed is. Dat is als je ook stil kunt zijn zonder dat het oncomfortabel wordt of het zogenaamde plonsmoment. Dat laatste wil zeggen dat je je niet schaamt om uitgebreid te gaan zitten schijten terwijl je partner er bij wijze van spreke naast staat te douchen of zo.
Sprak onze ervaringsdeskundigequote:Op maandag 25 februari 2008 16:27 schreef T3rr0r het volgende:
Ernie met een banaan in z'n oor, waar praat je dan zoal over met je vriendin? En heb je nooit het idee dat ze geen flikker aan je lulverhalen vindt?
nou gadver de gadverquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:58 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Precies. Mij is ooit verteld dat er 2 dingen zijn waaraan je kunt zien dat een relatie goed is. Dat is als je ook stil kunt zijn zonder dat het oncomfortabel wordt of het zogenaamde plonsmoment. Dat laatste wil zeggen dat je je niet schaamt om uitgebreid te gaan zitten schijten terwijl je partner er bij wijze van spreke naast staat te douchen of zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |