quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Er zijn wel 100 andere manieren om iets gedaan te krijgen, dit is de meest egoïstische in mijn ogen.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:52 schreef Ole het volgende:
Ik vind het nog steeds wel stoer van Petra dat ze hier heeft durven posten en is blijven posten.
Nogmaals geef aan waar ik dat structureel doe, ik wil het juist hebben over de algemene opzet van het programma, dat deugt volgens mij niet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:52 schreef Ole het volgende:
Op de man spelen? Volgens mij zijn jullie daar nogal mee bezig!
quote:Jullie kennen haar helemaal niet, en haar persoonlijke situatie ook niet. Zelf zou ik het ook niet in mijn hoofd halen om aan zo'n programma mee te doen. Al zou ik geld toe krijgen!
En daar ben ik principeel op tegen, we willen teveel en als we het niet kunnen dokken dan maar zo. Werk toch gewoon voor wat je wilt en leef niet boven je stand, bovendien is het ook niet helemaal waar wat je zegt, want bij dit programma kunnen ze het best financieel bolwerken, het schiet alleen niet op, dat is alles.quote:Je weet dat ze in zo'n programma de extremen uitvergroten. Dat wist Petra ook toen ze er aan begon, en dat weet je ook als je naar zo'n programma kijkt. Ik kijk naar dit programma puur uit leedvermaak, geef ik ook toe. Vooral ook dat ik dan denk: goh, valt het bij mij allemaal nog mee! Op dit sentiment spelen veel programma's in tegenwoordig. Begin bij Oprah, en via "De opvoedpolitie"en eindig bij De Afvallers XXL.
En ja, mensen die deelnemen en 'met de billen bloot gaan' krijgen er wel iets voor terug: een mooier huis voor de één, 20 kg lichter voor de ander, en de derde krijgt gratis psychische hulp, of een nanny. Zaken die deze mensen anders niet kunnen betalen.
In ruil daarvoor sta je voor lul op tv, dat is waar.
Ik zag de voorstukjes, ergerde me kapot en ben maar eens gaan kijken, wat resulteerde in nog meer ergernis.quote:Nogmaals, ik zou het zelf nooit doen, maar een ander? Ik kijk er graag naar.
Jullie kijken er toch ook wel eens naar? Helemaal niet erg.
Juist daar gaan we maar even niet op, zo kan ik het ook, weer een klassiek voorbeeld van zwart-wit denken en de zaak eenzijdig willen zienquote:Tja, die straatbewoner, het zal wel.
Stoer, durven....we staan hier toch niet op het schoolplein? Ik vind het gewoon bijzonder dat ze hier post, maar wat is er nou gedurfd aan dat ze het blijft doen, ik zou het eerder abnormaal vinden als ze ineens wegbleef bij een beetje kritiek.quote:Ik vind het nog steeds wel stoer van Petra dat ze hier heeft durven posten en is blijven posten.
Zie jij dat anders? Ook prima.
Vast niet, maar ik zou het wel een reden vinden om niet aan zo een programme deel te nemen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:58 schreef xxjosjex het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk.
Ik denk alleen niet dat ze meedoet aan het programma om haar man bewust voor schut te zetten op tv.
In die aflevering die bij Boulevard kwam, werd die vent wel degelijk tegen zijn wil gefilmd, die wilde er echt niet aan meedoen, maargoed dat weet ik ook niet precies eerlijk gezegd.quote:Ben wel benieuwd, die man kan toch zelf ook zeggen dat ie weigerd mee te doen met het programma? Dan gaat het hele verhaal toch ook gewoon niet door, met opnames enzo?? Vrije wil houdt toch niet op met bestaan zodra er camera's op je kop staan gericht??
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dus jij bent dat dikke luie mens waar ik mij net aan heb lopen ergeren?
OMG, waarom zijn jullie zo onzelfstandig, laten jullie je mannen na een 40 urige werkweek de zooi opruimen en als ze dat dan niet voorelkaar krijgen zetten jullie je kerels publiekelijk voor joker.
Misselijkmakend.
Behang afscheuren, opruimen en behangen kan iedereen, zelfs mensen met ettelijke kilo's overgewicht, zou zelfs wel goed voor je zijn om wat meer in beweging te zijn.
Leer eens lezen, hij richt een posting n.a.v. een quote van jou, aan jouquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:07 schreef Ole het volgende:
NB: er loopt in KLB ook een topic over dit programma. Was die niet van jou?
Misschien hoort deze discussie meer daar thuis. Maar ok.
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dan nog wat als jij goed gelezen hebt dan weet je dat ik er zelf een topic over heb geopend in KLB, volgens mij sluit dit uitstekend aan met hetgeen Loedertje het over had.
fout. ik was te snel met mijn postquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Leer eens lezen, hij richt een posting n.a.v. een quote van jou, aan jou
[..]
Daar was op tv niets van te zien, 1 grote bende, ook op huishoudelijk gebied.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:07 schreef Ole het volgende:
Ms zat ze wel te werken achter die laptop.Hoe weet hij dat nou?
Die eerste zin ging alleen over de persoon in kwestie, daarna had ze het duidelijk over jullie (ik neem niet aan dat ze daarmee insinueerde dat die vrouw zo dik was dat er meervoud voor gebruikt moet worden ipv enkelvoud).quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:07 schreef Ole het volgende:
Deze post van Loedertje vind ik nogal op de man. Jij bent het ermee eens.
[..]
Dat weet jij niet, dit is speculeren, maar zij heeft een pré op ons, omdat ze behalve de tv-uitzending meer heeft gehad om haar mening op te baseren.quote:En dat van die straatbewoner:
Die oordeelt op basis van het feit dat hij haar achter haar laptop heeft gezien en ze koffie zat te drinken?
Misschien, misschien, misschien, speculaties, speculaties, ik zeg niet dat die buurvrouw de meest objectieve bron ter wereld is, maar dat wat ze zegt best in ogenschouw genomen mag worden, ze is per slot ook gewoon een user hier waarnaar geluisterd mag worden.quote:Ms zat ze wel te werken achter die laptop.Hoe weet hij dat nou?
En zelf drinkt hij zeker nóóit koffie ook.
Tuurlijk
Daar ga ik niet over.quote:
NB: er loopt in KLB ook een topic over dit programma. Was die niet van jou?
Misschien hoort deze discussie meer daar thuis. Maar ok.
Nee zo zal ze dat niet bedoeld hebbenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die eerste zin ging alleen over de persoon in kwestie, daarna had ze het duidelijk over jullie (ik neem niet aan dat ze daarmee insinueerde dat die vrouw zo dik was dat er meervoud voor gebruikt moet worden ipv enkelvoud).
[..]
True, ik ken haar ook alleen van hier posten. Maar haar buurvrouw ookquote:Dat weet jij niet, dit is speculeren, maar zij heeft een pré op ons, omdat ze behalve de tv-uitzending meer heeft gehad om haar mening op te baseren.
[..]
OKquote:Misschien, misschien, misschien, speculaties, speculaties, ik zeg niet dat die buurvrouw de meest objectieve bron ter wereld is, maar dat wat ze zegt best in ogenschouw genomen mag worden, ze is per slot ook gewoon een user hier waarnaar geluisterd mag worden.
[..]
Ok.. nou ja, Mike moet maar zien.quote:Daar ga ik niet over.
Dan wijs ik je wederom op het klaagbaak topic alwaar ik exact hetzelfde schreef in het algemeen over luie vrouwen die denken dat hun man een butler is en 24 uur per dag kan werken als het mevrouw uitkomt zodat mevrouw met haar armen over elkaar de opdrachten die zij heeft gegeven op haar luie krent kan doen, het liefst met een telefoon en laptop binnen handbereik zodat ze haar familie en vriendinnen kan bellen om te gaan klagen als hij niet doet wat zij heeft opgedragen.quote:
Mooi, daar hou ik wel vanquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:21 schreef Ole het volgende:
Deze discussie zal nog wel even lopen denk ik
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mooi, daar hou ik wel van![]()
@ Loedertje, ik vind het bewonderenswaardig dat je als vrouw zo denkt, de meeste vrouwen zien het als verraad van hun geslacht om dit maar te durven denken, er zijn echt vrouwen die zo zijn zoals jij beschreef en dat mag gezegd worden.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
@ Loedertje, ik vind het bewonderenswaardig dat je als vrouw zo denkt, de meeste vrouwen zien het als verraad van hun geslacht om dit maar te durven denken, er zijn echt vrouwen die zo zijn zoals jij beschreef en dat mag gezegd worden.
Niet alleen daar in jouw wijk hoor, hier kan men er ook wat vanquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:51 schreef Stali het volgende:.
Hier in de wijk is het gros van de vrouwen zo. En die mannen zijn in hun vrije tijd alleen maar aan het klussen. Nu zijn het ook geen types waarvan je denkt, goh die leest ook wel eens een boek maar dit terzijde. Al dat werk wordt gewoon van die mannen verwacht.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:55 schreef Loedertje het volgende:
En frappant is vaak wel dat die vrouwen de zwembandjes dragen, de mannen de rest
Eerder met luie afhankelijke zeurende vrouwen, de omvang maakt weinig uitquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:04 schreef DroogDok het volgende:
[..]
![]()
Wat is jouw probleem precies met zwaardere vrouwen vraag ik mij af?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Niet alleen daar in jouw wijk hoor, hier kan men er ook wat van
(zelfde afkomst denk ik)
Hehe, ik ben ook een wanhoopsgeval met betrekking tot bijvoorbeeld een gasleiding (belde m'n broertje die heel gemakkelijk begon te kletsen over warteltjes en weet ik veel wat) dus vol goede moed naar de gamma met dat verhaal alwaar een verkoper mij serieus aankeek en vroeg wanneer ik dat plan dan wilde gaan uitvoeren omdat hij dan zou zorgen dat hij op dat moment niet in mijn woonplaats zou zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:06 schreef xxjosjex het volgende:
Ben het grotendeels wel met je eens hoor loedertje, maar ik hou nog altijd wel in mijn achterhoofd dat er genoeg vrouwen zijn die je echt niet een hamer in de hand wil geven, want dan gaat het finaal fout....
En er zijn ook genoeg mannen die "het allemaal zelf beter kunnen" en niet willen dat vrouw-lief zich bemoeid met "hun" kluswerk...
Ben zelf ook de algelopen weken zelf aan het klussen, maar zoek ook hulp waar nodig. Vind het leuk om te doen en ook om nieuwe dingen te leren. Maar kan me voorstellen dat er vrouwen zijn die het gewoon echt niet willen...
Het stikt er hier in de omgeving van, ze vielen mij nooit zo op in andere plaatsen, hier zijn ze oververtegenwoordigd.quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:10 schreef Loedertje het volgende:* Hij betaald te weinig alimentatie (dan neem je zelf een baantje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |