abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 april 2008 @ 11:58:13 #126
164802 xxjosjex
no way jose.....
pi_57978757
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 11:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Er zijn wel 100 andere manieren om iets gedaan te krijgen, dit is de meest egoïstische in mijn ogen.

Dat kan natuurlijk.
Ik denk alleen niet dat ze meedoet aan het programma om haar man bewust voor schut te zetten op tv.

Ben wel benieuwd, die man kan toch zelf ook zeggen dat ie weigerd mee te doen met het programma? Dan gaat het hele verhaal toch ook gewoon niet door, met opnames enzo?? Vrije wil houdt toch niet op met bestaan zodra er camera's op je kop staan gericht??
It's all a blur!!!
  vrijdag 11 april 2008 @ 11:59:09 #127
164802 xxjosjex
no way jose.....
pi_57978785
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 11:52 schreef Ole het volgende:

Ik vind het nog steeds wel stoer van Petra dat ze hier heeft durven posten en is blijven posten.

Eens!!
It's all a blur!!!
pi_57978832
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 11:52 schreef Ole het volgende:
Op de man spelen? Volgens mij zijn jullie daar nogal mee bezig!
Nogmaals geef aan waar ik dat structureel doe, ik wil het juist hebben over de algemene opzet van het programma, dat deugt volgens mij niet.
quote:
Jullie kennen haar helemaal niet, en haar persoonlijke situatie ook niet. Zelf zou ik het ook niet in mijn hoofd halen om aan zo'n programma mee te doen. Al zou ik geld toe krijgen!
quote:
Je weet dat ze in zo'n programma de extremen uitvergroten. Dat wist Petra ook toen ze er aan begon, en dat weet je ook als je naar zo'n programma kijkt. Ik kijk naar dit programma puur uit leedvermaak, geef ik ook toe. Vooral ook dat ik dan denk: goh, valt het bij mij allemaal nog mee! Op dit sentiment spelen veel programma's in tegenwoordig. Begin bij Oprah, en via "De opvoedpolitie"en eindig bij De Afvallers XXL.
En ja, mensen die deelnemen en 'met de billen bloot gaan' krijgen er wel iets voor terug: een mooier huis voor de één, 20 kg lichter voor de ander, en de derde krijgt gratis psychische hulp, of een nanny. Zaken die deze mensen anders niet kunnen betalen.
In ruil daarvoor sta je voor lul op tv, dat is waar.
En daar ben ik principeel op tegen, we willen teveel en als we het niet kunnen dokken dan maar zo. Werk toch gewoon voor wat je wilt en leef niet boven je stand, bovendien is het ook niet helemaal waar wat je zegt, want bij dit programma kunnen ze het best financieel bolwerken, het schiet alleen niet op, dat is alles.
quote:
Nogmaals, ik zou het zelf nooit doen, maar een ander? Ik kijk er graag naar.
Jullie kijken er toch ook wel eens naar? Helemaal niet erg.
Ik zag de voorstukjes, ergerde me kapot en ben maar eens gaan kijken, wat resulteerde in nog meer ergernis.
quote:
Tja, die straatbewoner, het zal wel.
Juist daar gaan we maar even niet op, zo kan ik het ook, weer een klassiek voorbeeld van zwart-wit denken en de zaak eenzijdig willen zien
quote:
Ik vind het nog steeds wel stoer van Petra dat ze hier heeft durven posten en is blijven posten.
Zie jij dat anders? Ook prima.
Stoer, durven....we staan hier toch niet op het schoolplein? Ik vind het gewoon bijzonder dat ze hier post, maar wat is er nou gedurfd aan dat ze het blijft doen, ik zou het eerder abnormaal vinden als ze ineens wegbleef bij een beetje kritiek.
Een heer met stijl
pi_57978866
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 11:58 schreef xxjosjex het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk.
Ik denk alleen niet dat ze meedoet aan het programma om haar man bewust voor schut te zetten op tv.
Vast niet, maar ik zou het wel een reden vinden om niet aan zo een programme deel te nemen.
quote:
Ben wel benieuwd, die man kan toch zelf ook zeggen dat ie weigerd mee te doen met het programma? Dan gaat het hele verhaal toch ook gewoon niet door, met opnames enzo?? Vrije wil houdt toch niet op met bestaan zodra er camera's op je kop staan gericht??
In die aflevering die bij Boulevard kwam, werd die vent wel degelijk tegen zijn wil gefilmd, die wilde er echt niet aan meedoen, maargoed dat weet ik ook niet precies eerlijk gezegd.
Een heer met stijl
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 april 2008 @ 12:07:29 #130
22592 crew  Ole
pi_57978982
Deze post van Loedertje vind ik nogal op de man. Jij bent het ermee eens.
quote:
Op donderdag 10 april 2008 21:12 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Dus jij bent dat dikke luie mens waar ik mij net aan heb lopen ergeren?
OMG, waarom zijn jullie zo onzelfstandig, laten jullie je mannen na een 40 urige werkweek de zooi opruimen en als ze dat dan niet voorelkaar krijgen zetten jullie je kerels publiekelijk voor joker.

Misselijkmakend.

Behang afscheuren, opruimen en behangen kan iedereen, zelfs mensen met ettelijke kilo's overgewicht, zou zelfs wel goed voor je zijn om wat meer in beweging te zijn.

En dat van die straatbewoner:
Die oordeelt op basis van het feit dat hij haar achter haar laptop heeft gezien en ze koffie zat te drinken?

Ms zat ze wel te werken achter die laptop. Hoe weet hij dat nou?
En zelf drinkt hij zeker nóóit koffie ook.
Tuurlijk

NB: Misschien hoort deze discussie meer in het topic in KLB thuis. Maar ok.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † vrijdag 11 april 2008 @ 12:10:07 #131
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57979041
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 12:07 schreef Ole het volgende:

NB: er loopt in KLB ook een topic over dit programma. Was die niet van jou?
Misschien hoort deze discussie meer daar thuis. Maar ok.
Leer eens lezen, hij richt een posting n.a.v. een quote van jou, aan jou
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

Dan nog wat als jij goed gelezen hebt dan weet je dat ik er zelf een topic over heb geopend in KLB, volgens mij sluit dit uitstekend aan met hetgeen Loedertje het over had.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 april 2008 @ 12:11:09 #132
22592 crew  Ole
pi_57979070
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 12:10 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Leer eens lezen, hij richt een posting n.a.v. een quote van jou, aan jou
[..]

fout. ik was te snel met mijn post
  † In Memoriam † vrijdag 11 april 2008 @ 12:13:42 #133
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57979119
quote:

Daar was op tv niets van te zien, 1 grote bende, ook op huishoudelijk gebied.
De tuin heeft ze laten doen door haar familie, het huis gratis en voor nix door rtl.

Ik merk weinig van eigen inzet, niet in dat programma, niet vanuit haarzelf en niet vanuit haar naaste omgeving zoals in dit geval de buurman.
pi_57979124
quote:
Deze post van Loedertje vind ik nogal op de man. Jij bent het ermee eens.
[..]
Die eerste zin ging alleen over de persoon in kwestie, daarna had ze het duidelijk over jullie (ik neem niet aan dat ze daarmee insinueerde dat die vrouw zo dik was dat er meervoud voor gebruikt moet worden ipv enkelvoud).
quote:
En dat van die straatbewoner:
Die oordeelt op basis van het feit dat hij haar achter haar laptop heeft gezien en ze koffie zat te drinken?
Dat weet jij niet, dit is speculeren, maar zij heeft een pré op ons, omdat ze behalve de tv-uitzending meer heeft gehad om haar mening op te baseren.
quote:
En zelf drinkt hij zeker nóóit koffie ook.
Tuurlijk
Misschien, misschien, misschien, speculaties, speculaties, ik zeg niet dat die buurvrouw de meest objectieve bron ter wereld is, maar dat wat ze zegt best in ogenschouw genomen mag worden, ze is per slot ook gewoon een user hier waarnaar geluisterd mag worden.
quote:

NB: er loopt in KLB ook een topic over dit programma. Was die niet van jou?
Misschien hoort deze discussie meer daar thuis. Maar ok.
Daar ga ik niet over.
Een heer met stijl
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 april 2008 @ 12:21:16 #135
22592 crew  Ole
pi_57979286
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 12:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Die eerste zin ging alleen over de persoon in kwestie, daarna had ze het duidelijk over jullie (ik neem niet aan dat ze daarmee insinueerde dat die vrouw zo dik was dat er meervoud voor gebruikt moet worden ipv enkelvoud).
[..]
Nee zo zal ze dat niet bedoeld hebben
quote:
Dat weet jij niet, dit is speculeren, maar zij heeft een pré op ons, omdat ze behalve de tv-uitzending meer heeft gehad om haar mening op te baseren.
[..]
True, ik ken haar ook alleen van hier posten. Maar haar buurvrouw ook
quote:
Misschien, misschien, misschien, speculaties, speculaties, ik zeg niet dat die buurvrouw de meest objectieve bron ter wereld is, maar dat wat ze zegt best in ogenschouw genomen mag worden, ze is per slot ook gewoon een user hier waarnaar geluisterd mag worden.
[..]
OK
quote:
Daar ga ik niet over.
Ok.. nou ja, Mike moet maar zien.
Ik ga werken

Deze discussie zal nog wel even lopen denk ik
  † In Memoriam † vrijdag 11 april 2008 @ 12:27:12 #136
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57979426
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 12:21 schreef Ole het volgende:

Nee zo zal ze dat niet bedoeld hebben
Dan wijs ik je wederom op het klaagbaak topic alwaar ik exact hetzelfde schreef in het algemeen over luie vrouwen die denken dat hun man een butler is en 24 uur per dag kan werken als het mevrouw uitkomt zodat mevrouw met haar armen over elkaar de opdrachten die zij heeft gegeven op haar luie krent kan doen, het liefst met een telefoon en laptop binnen handbereik zodat ze haar familie en vriendinnen kan bellen om te gaan klagen als hij niet doet wat zij heeft opgedragen.
pi_57979555
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 12:21 schreef Ole het volgende:

Deze discussie zal nog wel even lopen denk ik
Mooi, daar hou ik wel van

@ Loedertje, ik vind het bewonderenswaardig dat je als vrouw zo denkt, de meeste vrouwen zien het als verraad van hun geslacht om dit maar te durven denken, er zijn echt vrouwen die zo zijn zoals jij beschreef en dat mag gezegd worden.
Een heer met stijl
pi_57979994
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 12:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Mooi, daar hou ik wel van

@ Loedertje, ik vind het bewonderenswaardig dat je als vrouw zo denkt, de meeste vrouwen zien het als verraad van hun geslacht om dit maar te durven denken, er zijn echt vrouwen die zo zijn zoals jij beschreef en dat mag gezegd worden.
.

Hier in de wijk is het gros van de vrouwen zo. En die mannen zijn in hun vrije tijd alleen maar aan het klussen. Nu zijn het ook geen types waarvan je denkt, goh die leest ook wel eens een boek maar dit terzijde. Al dat werk wordt gewoon van die mannen verwacht.
De meeste van die vrouwen trekken het ook niet dat ik fulltime werk want dan ben je per definitie een slechte moeder. .

Mijn man is ook geen echte klusser. Hij is opgegroeid met oudere broers en de oudste werd enkel betrokken wanneer er in huis wat gedaan moest worden. Partner en ik werken allebei, doen allebei het huishouden en we (ver)prutsen ook nog weleens wat af in huis en wat we niet kunnen laten we doen.
Wanneer je gelijkwaardigheid kent in een relatie dan komt het verdorie toch niet in je op om je partner voor schut te gaan zetten op tv? Je bent allebei verantwoordelijk voor wat je wel of niet samen opbouwt en natuurlijk niet alleen de man.
  † In Memoriam † vrijdag 11 april 2008 @ 12:55:25 #139
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57980084
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 12:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

Ik ervaar eigenlijk wel best vaak dat mijn soortgenoten niet blij zijn als ik mij met dit soort dingen bemoei
De waarheid mag toch gezegd worden?
Dat afhankelijke gejank van vrouwen binnen of na een relatie is gewoon tenenkrommend. Altijd is alles de schuld van *de man*, niet kijken naar oplossingen maar fijn in een slachtofferrol gaan zitten klagen tot (weer) een ander je helpt.

En neen, ik ben echt geen emancipatietype, van mij mag hij de vuilnis fijn buiten blijven zetten

Kijk eens op een zaterdag om je heen in de stad, vaders die met overvolle tassen achter hun vrouw aan sjokken, madam moet inkopen doen, heeft doordeweeks geen zin want dan moet manlief werken en het is toch wel handig dat het ezeltje meeloopt, al is het maar om de troep te zeulen die zij aanschaft van zijn salaris

En frappant is vaak wel dat die vrouwen de zwembandjes dragen, de mannen de rest
  † In Memoriam † vrijdag 11 april 2008 @ 12:58:10 #140
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57980147
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 12:51 schreef Stali het volgende:

.

Hier in de wijk is het gros van de vrouwen zo. En die mannen zijn in hun vrije tijd alleen maar aan het klussen. Nu zijn het ook geen types waarvan je denkt, goh die leest ook wel eens een boek maar dit terzijde. Al dat werk wordt gewoon van die mannen verwacht.
Niet alleen daar in jouw wijk hoor, hier kan men er ook wat van
(zelfde afkomst denk ik )
  vrijdag 11 april 2008 @ 13:04:48 #141
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_57980313
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 12:55 schreef Loedertje het volgende:
En frappant is vaak wel dat die vrouwen de zwembandjes dragen, de mannen de rest

Wat is jouw probleem precies met zwaardere vrouwen vraag ik mij af?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 11 april 2008 @ 13:06:09 #142
164802 xxjosjex
no way jose.....
pi_57980344
Ben het grotendeels wel met je eens hoor loedertje, maar ik hou nog altijd wel in mijn achterhoofd dat er genoeg vrouwen zijn die je echt niet een hamer in de hand wil geven, want dan gaat het finaal fout....
En er zijn ook genoeg mannen die "het allemaal zelf beter kunnen" en niet willen dat vrouw-lief zich bemoeid met "hun" kluswerk...

Ben zelf ook de algelopen weken zelf aan het klussen, maar zoek ook hulp waar nodig. Vind het leuk om te doen en ook om nieuwe dingen te leren. Maar kan me voorstellen dat er vrouwen zijn die het gewoon echt niet willen...
It's all a blur!!!
  † In Memoriam † vrijdag 11 april 2008 @ 13:10:30 #143
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57980454
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 13:04 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Wat is jouw probleem precies met zwaardere vrouwen vraag ik mij af?
Eerder met luie afhankelijke zeurende vrouwen, de omvang maakt weinig uit

• * Hij betaald te weinig alimentatie (dan neem je zelf een baantje
  • * Hij heeft geen tijd om de slaapkamer te behangen (dan doe je alvast het voorwerk, ruk het behang eraf, zet alle spullen klaar, zorg voor zijn lievelingsmaaltijd en BEGIN ergens...
  • * Er staat onkruid in de tuin, hij doet nix ! (hallo, harken en schoffels zijn niet speciaal gemaakt voor mannen ...)
  • * Hij doet de kinderen nooit in bad (nee, hij moet 8 uur per dag werken en wil sávonds misschien ook even napuffen)
  • * Hij dit, hij dat...

En dan de dames nog die continu bezig zijn om pappa in het bijzijn van de kinderen te vertellen dat hij te weinig met zijn nazaten doet...yuk.
  • pi_57980513
    quote:
    Op vrijdag 11 april 2008 12:58 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Niet alleen daar in jouw wijk hoor, hier kan men er ook wat van
    (zelfde afkomst denk ik )
    . Yups! Jij kent ze ook.

Heb trouwens maar 1 aflevering gezien met die makelaar.
    Wat je daar duidelijk in kon zien is dat die man bezig was met een kleine eenmanszaak. Die heeft met oog op de toekomst een pand met potentie gekocht en uiteindelijk loopt dat nergens op uit. Als je nu zelf helemaal niks kan dan zeg je toch tegen je man: 'tot hier en niet verder. We verkopen het en van dat geld kopen of huren we fatsoenlijke woonruimte'. Maar nee hoor, zo'n vrouw haalt liever haar partner op de Nederlandse televisie door het slijk i.p.v. hem met beide benen weer op de grond te zetten. Dan ben je allebei wat mij betreft niet jofel meer. En om zoiets te doen en om zoiets van je partner te pikken.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er nog huwelijken op de klippen zijn gelopen door dit programma.
    Maar dat hoor je dan natuurlijk weer niet.
      † In Memoriam † vrijdag 11 april 2008 @ 13:13:39 #145
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_57980520
    quote:
    Op vrijdag 11 april 2008 13:06 schreef xxjosjex het volgende:
    Ben het grotendeels wel met je eens hoor loedertje, maar ik hou nog altijd wel in mijn achterhoofd dat er genoeg vrouwen zijn die je echt niet een hamer in de hand wil geven, want dan gaat het finaal fout....
    En er zijn ook genoeg mannen die "het allemaal zelf beter kunnen" en niet willen dat vrouw-lief zich bemoeid met "hun" kluswerk...

Ben zelf ook de algelopen weken zelf aan het klussen, maar zoek ook hulp waar nodig. Vind het leuk om te doen en ook om nieuwe dingen te leren. Maar kan me voorstellen dat er vrouwen zijn die het gewoon echt niet willen...
    Hehe, ik ben ook een wanhoopsgeval met betrekking tot bijvoorbeeld een gasleiding (belde m'n broertje die heel gemakkelijk begon te kletsen over warteltjes en weet ik veel wat) dus vol goede moed naar de gamma met dat verhaal alwaar een verkoper mij serieus aankeek en vroeg wanneer ik dat plan dan wilde gaan uitvoeren omdat hij dan zou zorgen dat hij op dat moment niet in mijn woonplaats zou zijn.

Nee, ik kan ook niet alles maar probeer toch veel zelf voordat ik het aan iemand anders overdraag
    Volgens mij is daar niets mis mee, een passieve houding en gaan janken is niet de juiste instelling.
      † In Memoriam † vrijdag 11 april 2008 @ 13:15:59 #146
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_57980572
    quote:
    Op vrijdag 11 april 2008 13:13 schreef Stali het volgende:

. Yups! Jij kent ze ook.
    Het stikt er hier in de omgeving van, ze vielen mij nooit zo op in andere plaatsen, hier zijn ze oververtegenwoordigd.
      vrijdag 11 april 2008 @ 22:29:26 #147
    15132 SigmundFreud
    ...vertelt u wie u bent
    pi_57992478
    Heeft iemand een link naar de uitzending van 3 april? Volgens mij ontbreekt deze als enige in de gemist-lijst.
    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
    pi_57992595
    quote:
    Op vrijdag 11 april 2008 13:10 schreef Loedertje het volgende:
  • * Hij betaald te weinig alimentatie (dan neem je zelf een baantje
  • Hij leerd te wijnig Nederlans.
  • pi_57993648
    quote:
    Op vrijdag 11 april 2008 22:35 schreef veldmuis het volgende:

[..]

• zwak
    Een heer met stijl
      vrijdag 11 april 2008 @ 23:44:32 #150
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_57994108
    quote:
    Op vrijdag 11 april 2008 22:35 schreef veldmuis het volgende:

[..]

• Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
    Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')