abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56897876

Wie is Darren Hayes?
quote:
Darren werd geboren als jongste van drie kinderen. Hij heeft nog een oudere broer, Peter John en zus, Tracey. Hij liep school in het Mabel Park Infants and High school, waar hij afstudeerde in 1989. Daarna studeerde hij aan het Kelvin Grove University om zijn diploma als leraar te halen. In 1993 reageerde hij op een advertentie van Daniel Jones die op zoek was naar een leadzanger voor zijn groep 'Red Edge'. Hij haalde het in de auditie, ondanks dat zijn stem het begaf. In 1994 ging de groep uit elkaar, omdat ze naast een contract hadden gegrepen. Hayes en Jones besloten verder samen te werken onder de naam 'Crush'. Deze naam werd veranderd naar Savage Garden omdat er al rechten waren genomen op die groepsnaam in Groot-Brittanniė. De inspiratie voor hun nieuwe naam haalden ze uit een novelle The Vampire Lestat van Anne Rice. Ook in 1994 trouwde Darren met zijn toenmalige vriendin Colby Taylor. Op 19 juni 2006 huwde hij opnieuw. Deze keer met de man waar hij al twee jaar bij is, Richard Cullen.
Een zanger dus!

Savage Garden, ken ik die niet ergens van?

Als het goed is wel! Een pop band van de eind jaren '90 met enkele hits zoals: The Moon and Back en Truly Madly Deeply (die moet je wel kennen).

Afin, maaruh, Darren Hayes dus?

De stijl van Darren Hayes zelf is wat meer electronisch en meer tempo, eigenlijk net als George Micheal die ook later in z'n carriere meer electronisch werd. Voor sommigen is dit top, anderen hebben liever de balads. Beide komen in ieder geval aan hun trekken want naast z'n electronische pop albums ( zoals deze ), zong hij ook enkele balads ( zie hier, en hier).

Ok, een goede artiest dus... En live uit Amsterdam?

Jazeker! Tenminste, dat was hij - Donderdag, 21 Februari 2008. Ik kom net terug ervan en oh wat heb ik genoten. Ik ging eigenlijk alleen omdat mijn vriendin zo'n fan is, maar z'n professionaliteit tijdens z'n optreden was top! Hij beheersde het publiek en z'n podium en trakteerde de fans met liedjes die nog nooit uitgebracht waren en zelfs een remix van z'n eigen liedje met een hoog stukje van The Artist Formely Known As Prince (even vergeten welk liedje dat was ook al weer).

Zeer mooi concert en ik betwijfel het niet dat men het met mij eens is (uit het volle Topic deel 1 nam ik aan dat meer Fokkers ernatoe gingen!)
pi_56899626
Verdorie dat heb ik gemist Check elke week de mojo agenda maar daar stond t niet in dus ik wist t gewoon niet Heb je toevallig foto's/filmpjes gemaakt? Waar in Amsterdam was t?
pi_56904085
Hij deed een stukje Kiss en When Doves Cry.

Geweldig concert! Heb genoten. Die gast performed echt goed live. Wat een stem! Zelfs mijn vriendin die ik meegesleept had vond hem echt goed. Zo lekker uitbundig en man wat een energie heeft die gast.
Ik ben blij dat hij in eigen beheer is gegaan. Onder columbia hadden we hem vast niet gezien. Maar hij is echt uit "the closet" gekomen. Sommige dingen on stage..
En ook liedjes spelen van Savage Garden echt super. Zijn electronic style is echt super en lekker dansbaar. En de ballads

Wel baalde ik van de locatie. Marcanti is zooo geen concert venue. Het geluid was bij sommige liedjes om te huilen. Het vervormde gewoon helemaal. En dan was zijn stem bijna niet te horen meer. Echt zonde. Vooral bij "I Want You" (the chic-a-cherry cola song ) baalde ik als een stekker.
En ook nog eens 50 cent chargen voor de wc's. Wat een kut tent. Dude kon makkelijk naar melkweg, paradiso of patronaat.

Ik ging eigenlijk gelijk nadat er liedjes werden afgespeeld na het toegift weg. Vanwege het parkeren. Ik hoorde gegil uit de zaal... was er iets wat ik gemist had?
Ik ga zijn concert dvd eens halen.. Eindelijk na al die tijd zijn muziek gevolgd te hebben zie ik hem eens live.
Hoop dat ie weer gauw terug komt
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_56906819
Ew de filmpjes zijn gelijk al weggehaald
pi_64281307
Z'n nieuwe DVD is wel leuk. Ik had er alleen wat meer van verwacht. De clips zijn allemaal erg abstract. Het had van mij wat menselijker mogen zijn.
pi_76612830
Ah, hier zijn jullie.

Sinds december 2008 niet meer gepost. Pfoe.

Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_76624122
We kunnen het hier ook nog over Savage Garden hebben toch?
Jimmy Carter:
pi_77208113
'Listen All You People' zit zo goed in elkaar...
Jimmy Carter:
pi_77834051
Jimmy Carter:
pi_78167615
'This Delicate Thing We've Made' is toch gewoon een zgn. concept-album.. zouden jullie niet zeggen?
Jimmy Carter:
pi_78603960
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 00:03 schreef NelsonWandelaar het volgende:
'This Delicate Thing We've Made' is toch gewoon een zgn. concept-album.. zouden jullie niet zeggen?
Jimmy Carter:
pi_78833066
Ik vind het in ieder geval een geniale plaat die nog lang niet verveelt.
Jimmy Carter:
pi_79118708
How To Build A Time Machine
Jimmy Carter:
pi_83525120
Op z'n site is ongeveer net zo veel leven als in dit topic.
Jimmy Carter:
pi_83526458
Misschien is hij lekker aan het rentenieren.
pi_83552700
Z'n nieuwe album is bijna klaar. Single eind dit jaar. Kan niet wachten
pi_83553018
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:15 schreef Kworb het volgende:
Z'n nieuwe album is bijna klaar. Single eind dit jaar. Kan niet wachten
Super!

Is er al een titel bekend?
Jimmy Carter:
pi_83553540
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:23 schreef NelsonWandelaar het volgende:

[..]

Super!

Is er al een titel bekend?
Nee, hij doet altijd heel geheimzinnig.

Dat is z'n laatste making the album vlog.
pi_83732170
Leuk!
Hij maakt er wel werk van de fans op de hoogte te houden..
Jimmy Carter:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')