abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 14:00:00 #1
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_210823
aan: Hummie
van: Dr. Love
op: 29 okt. 99

Beste Hummie,

Hierbij, namens een hele hoop trouwe kijkertjes, maar in ieder geval namens 1, de casting briefing voor de nieuwe BB-bewoonsters.

1.

Meisje, ca. 25, randstedelijk, aantrekkelijk, hip, beetje hersens als 't ff kan.
Moet in de komende weken Bart en Maurice aanzetten tot haantjesgedrag. Leuk voor de doelgroep (20-34) van V. en zorgt voor spanning in het huis en op tv.

2.

Vrouw, ca. 35, allochtoon, sympathiek, interessant qua levensbeschouwing en -ervaring. Moet Ruud inzichten verschaffen zoals Bianca dat kon en kan Willems keukenmonopolie breken. Zorgt er misschien zelfs wel voor dat kijkers ook 'ns een keer wat leren.

FOK!kers, ben ik nog wat vergeten?

Bemint eer ge bezint
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 14:05:00 #2
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_210824
Ja, je bent even vergeten dat je naar V. kijkt....
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_210825
Ja dat ze zonder accent spreekt (dat randstedelijke meisje dan!). Dat ze absoluut niet gedient mag zijn van lichamelijk contact (het knuffelen enzo.).
Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

pi_210826
Kapot is leuker
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 14:58:00 #5
1026 Quelling
A hubba hubba and a ding dang
pi_210827
Ik wil graag tweelingzusjes van 17 die een rustig plekje nodig hebben om te studeren voor hun eindexamen, maar dat zal wel aan mij liggen.
When I was a sperm
I had alot to learn.

vrijdag 29 oktober 1999 @ 15:03:00 #6
1070 doosje1
praatjes vullen geen gaatjes
pi_210828
Zou ik mezelf ook kunnen aanmelden? Ben voor alles in en wil best de hertesprong met de heren doen
Wie niet waagt blijft maagd

pi_210829
Nah, voor echte humor wil ik een homofiel in het huis, type 'Extreme' inclusief leer. Dat samen met een extreme hanenkamdame, inclusief veiligheids-spelden door neus, tepel en lip.

Mocht dit niet lukken kan ik ook prima leven met de gedachte dat er enkele zwarte randgroepjongeren komen met licht gewelddadig gedrag. Niet te, de hut hoeft niet in EEN keer verbouwd te worden.

Ook heb ik nog nooit een junk back to basic gezien en lijkt me dat een erg plezierig kijkspel opleveren.

Als het maar geen klonen worden van de huidige bewoners. Beetje meer pit en opstand mag er wel komen. Bij de opmerking in de DBK waarin verteld werd dat ze net kleine kinderen waren, had ik in ieder geval mijn mond wel iets verder open getrokken dan het gezapige gegaap van Ruud. 'Wat kleine kinderen? Sodemieter toch op man, aanslag op ons leven met dat klote touwlopen. Zorg liever voor goed materiaal. En laat gvd die lekkere meiden onderhands eens komen!'

Toch een happy weekend!

*** I have this condition ***
  Moderator vrijdag 29 oktober 1999 @ 15:12:00 #8
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_210830
Doosje,
wel even je plaatje op het internetje zetten hè, en niet alleen op je eigen computertje. Of doe je dit expres om je geschiktheid voor BB en het vereiste VOO-niveau te onderstrepen

Ik sluit me aan bij Dr Love: een mooi meisje van een jaar of 25. Motivatie is eigenlijk gewoon dat ik elke dag naar BB kijk, en dan liever naar een lekker koppie wil kijken dan naar het tronie van zo'n vette lelijke zeug als Mona.

En alsjeblieft, geen politiek correct gedrag alsjeblieft. Niet zo'n brave huisneger van het type Humberto Tan met zo'n gecultiveerd accentje. Goedenafunt.

Homo? kan. Doemaar een lesbo dan, want er moeten twee vrouwen bij vind ik. Alleen dan niet zo'n foeilelijke pot met stekeltjeshaar, maar echt een lekker wijf. En dat Bart dan wat gaat proberen en het deksel op zijn neus krijgt.

Het kan nog leuk worden! Ik heb er weer zin in. Hopelijk verpest VOO het niet met twee saaie kandidaten.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert (Datum 29 Oktober 1999).]

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 15:16:00 #9
1070 doosje1
pi_210831
Lieve Gert,

Ik probeer me aan het niveau aan te passen en ben dol op slurfjes vandaar het plaatje Mijn borsten passen trouwens niet op een foto (grin)

Knuffel van (mijn)doosje

vrijdag 29 oktober 1999 @ 15:17:00 #10
1026 Quelling
A hubba hubba and a ding dang
pi_210832
quote:
op 10-29-1999 om 03:07 PM schreef Herman het volgende:
En laat gvd die lekkere meiden onderhands eens komen!'

Daar heb je toch andere programma's voor Herman?

When I was a sperm
I had alot to learn.

Moderator vrijdag 29 oktober 1999 @ 15:19:00 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_210833
Doosje, lieverd, ik wil maar zeggen: we zien je plaatje niet, want hij verwijst naar een D:-schijf, en niet naar een internet-lokatie.

Zoentje terug van mijn slurfje.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 15:22:00 #12
1070 doosje1
pi_210834
Sabbeltje

pi_210835
Mijn stem heb je Doosje. Krijgen we in ieder geval wat direktere of tenminste suggestievere dialogen. Altijd leuk
Van vlekken moet jij je niks aantrekken

vrijdag 29 oktober 1999 @ 15:46:00 #14
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_210836
aan: Hummie
van: Dr.Love

SPOEDJE

Aanvulling op Casting Briefing

Na suggestie van Gert: Meisje 1 mag inderdaad een bi-sletje zijn met zwaar exhibitionistische en nymfomane neigingen. Kleine clitpiercing geen bezwaar.

Mevrouw 2: inderdaad geen Humberto "de Witte Neger" accent, maar wel verstaanbaar s.v.p. Ze moet echt iets beter Nederlands spreken dan Ruud!

Bemint eer ge bezint
  Moderator vrijdag 29 oktober 1999 @ 15:47:00 #15
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_210837
Doosje, je stelt me teleur hoor, met zo'n standaard-plaatje van Fok!Zine. Heb je niet wat beters? Ik had op z'n minst een olifantenslurf verwacht..

Of heb je geen ruimte ergens op het internet?

Moderator vrijdag 29 oktober 1999 @ 15:55:00 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_210838
Is een geestelijk gehandicapte trouwens geen optie? En nouniet gaan roepen dat die al aanwezig zijn in het BB-huis. Ik bedoel, een echte onvervalste mongool. Die zich gewoon in een hoek gaat staan afrukken als-ie daar zin in heeft.
En een gat door een muur slaat als-ie boos is. En waarvan driekwart van zijn eten naast ipv in zijn mond verdwijnt.
Alhoewel, dat is drie dagen leuk en dan ga je je daar ook weer aan irriteren.

Nee, doe toch maar gewoon een lekker wijf. Maar wel eentje met de een of andere stoornis. Nymfomanie is natuurlijk zeer welkom. Zo'n dame die Ruud wel kan hebben: "ik zit vaker aan mijn frutje dan jij aan je slurfje hoor Ruud."

Maar een kleptomane brengt natuurlijk ook de nodige spanning met zich mee. Of een pathologische leugenares. Och, er zijn zoveel opties. Leuk!

vrijdag 29 oktober 1999 @ 15:59:00 #17
691 luciano
ondertitelloos
pi_210839
quote:
op 10-29-1999 om 03:03 PM schreef doosje1 het volgende:
Zou ik mezelf ook kunnen aanmelden? Ben voor alles in en wil best de hertesprong met de heren doen

Kom zaterdagavond maar naar HALLO , GROTE/KLEINE BAJA , LE BATEAU , CAFE 'T PLEIN , SKIHUT OFZO , dan mag je mij wel fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff een hééééééééééééél poosje bespringen !

vrijdag 29 oktober 1999 @ 16:09:00 #18
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_210840
Ik vind bij nader inzien de elders door ***---MIRRORMAN---*** gesuggereerde seriejunk of heroïnemoordenaar ook geen gek idee...

Maar dan wel als nummer 2. Nummer 1 blijft het bi-sletje zoals eerder gebrieft.

Bemint eer ge bezint
pi_210841
quote:
op 10-29-1999 om 03:07 PM schreef Herman het volgende:

Ook heb ik nog nooit een junk back to basic gezien en lijkt me dat een erg plezierig kijkspel opleveren.

Wat een goed plan! Rolf X -back to basic- :
Hallo bewoners, er mag 1 iemand iets uit de verwen kast pakken. Rolf slaat iedereen neer, kijkt bijzonder agressief uit zijn ogen, slaat per ongeluk Karin dood, omdat zij een brief van haar kinderen wou, en rent naar de coke, die zijn vriend, (ja, Rolf is homo) heeft opgestuurd. Helaas bleek het speed te zijn en Rolf die dacht ff rustig te worden, wordt extra hyper, en slaat de rest ook dood.
Geen probleem, hoor. Hummie met de Zonnesteek zet er gewoon weer 6 nieuwe bij!
Helaas zit daar ook een junk bij die bij de volgende verwenkast-operatie, Rolf X doodmept. Ach, gooien we toch gewoon Daphnorexia in het BB-huis! Die eet niet, dus is het ook geen ramp dat die weekopdracht nooit gehaald wordt!

Saving the world in style...at least they say....
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 16:20:00 #20
1070 doosje1
pi_210842
Lieve jongens,

Ik ben toch wel blij dat jullie zo enthousiast reageren. Een beetje (veel) sex moet toch echt wel kunnen. Daarom ben ik een voorstander om in Big Brother een paar oversexte vrouwen neer te zetten. De dames die er tot nu toe ingezeten hebben doen behoorlijk schijnheilig op sexgebied. Mijn motto is "jeuk is erger dan pijn" Wat de foto betreft, ik zit op mijn werk tussendoor even lekker te Internetten en moet nog eens bekijken hoe ik er een toepasselijk plaatje in kan zetten.
Sabbeltjes van doosje

vrijdag 29 oktober 1999 @ 16:29:00 #21
439 Inimini
Smile, your on candid camera
pi_210843
quote:
op 10-29-1999 om 03:55 PM schreef Gert het volgende:
Is een geestelijk gehandicapte trouwens geen optie? En nouniet gaan roepen dat die al aanwezig zijn in het BB-huis. Ik bedoel, een echte onvervalste mongool. Die zich gewoon in een hoek gaat staan.....bla bla bla

Misschien is er nog plek over voor jou !

Is het al tijd voor aktie ?

vrijdag 29 oktober 1999 @ 16:38:00 #22
1070 doosje1
pi_210844
Iniminie,

ik vind dat je een paar heerlijke billen hebt. Kunnen wij niet samen in dat huis gaan zitten. Een nadeel.... ik kan mijn handen niet thuis houden

vrijdag 29 oktober 1999 @ 16:41:00 #23
439 Inimini
Smile, your on candid camera
pi_210845
Ik ben zeer vereerd (denk ik)
Is het al tijd voor aktie ?

vrijdag 29 oktober 1999 @ 16:46:00 #24
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_210846
quote:
op 10-29-1999 om 03:55 PM schreef Gert het volgende:
Is een geestelijk gehandicapte trouwens geen optie? En nouniet gaan roepen dat die al aanwezig zijn in het BB-huis. Ik bedoel, een echte onvervalste mongool. Die zich gewoon in een hoek gaat staan afrukken als-ie daar zin in heeft.
En een gat door een muur slaat als-ie boos is. En waarvan driekwart van zijn eten naast ipv in zijn mond verdwijnt.
Alhoewel, dat is drie dagen leuk en dan ga je je daar ook weer aan irriteren.

Beste Gert,
Een dergelijke op verstandelijk gehandicapte medemensen vindt ik discriminerend, en verwerpelijk !!
Hier verraad je je niveau....
Walgelijk !! , en rijp om van Fok! gehaald te worden.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 16:46:00 #25
1070 doosje1
pi_210847
Mjammie,

Ik ben dol op lekkere mannenbillen laat staan blote billen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: