De laatste is altijd wel de leukste ja.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kijk meer uit naar de aflevering van volgende week dan naar die van vanavond.
Die is ook altijd leuk, de onthullingen van en hoe ze hebben gedaan de mol danquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kijk meer uit naar de aflevering van volgende week dan naar die van vanavond.
Dat gaat wel erg ver zeg! Dat document! Tja, we zullen het zien.. vanavond of volgende week!quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:14 schreef Steven184 het volgende:
Heb er al weer helemaal zin in. Op een ander forum heeft iemand 6 pagina's uitleg staan waarom Edo de mol zou zijn.
download
Ik vind veel dingen vrij ver gezocht om een theorie te bevestigen, maar bijvoorbeeld de kleuren van zijn shirts en dat in combo met de topito's vind ik wel een goede aanwijzing.
[ afbeelding ]
Vooralsnog blijf ik toch op Dennis, want als hij echt driefm niet wist(afl.2) terwijl hij daar werkt en prinsesdag als Hagenees niet weet, tsja.
Daarnaast nog een leuke: van alle kandidaten is er in de vooruitblik op de week erop een keer een scene in spiegelbeeld te zien, behalve van Dennis. De mol houdt de kandidaten een spiegel voor?
Zal volgende week worden. Maar gaat heel ver inderdaad, ik heb het niet meer dan vluchtig doorgekeken omdat die persoon 110% zeker is.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:19 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat gaat wel erg ver zeg! Dat document! Tja, we zullen het zien.. vanavond of volgende week!
Nou, dat zou stom zijn. Ik volg het altijd omdat ik dan in de laatste aflevering kan zien wat de mol allemaal heeft uitgespooktquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:44 schreef Bayswater het volgende:
Ik denk dat er geen mol was dit keer. Lijkt mij ook wel leuk.
Volgende week jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |