eenschquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat klopt, Karel was leukerdat zo wie zo..Maar Pieter Jan doet ook niet slecht.
Ik had het hooguit 10 minuten volgehoudenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Dennis vertelde aan Hans Schiffers dat ie 50 minuten in de kist gelegen heeftDat is erg lang..vind ik dan !!!
Ik werd al claustrofobisch toen ik het op tv zagquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik had het hooguit 10 minuten volgehouden
Doorslaggevende hint.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:16 schreef rimmel het volgende:
Ja, maar een mol voelt zich wel thuis onder de grond
ZIjn mollen gewendquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:25 schreef Duizendpootje het volgende:
ik vond het trouwens wel lomp hoe Edo die deksel van de kist open maakte
bergen zand lag er nog op wat dennis vol in zijn gezicht kreeg, prettige manier om weer boven de grond te komen!
Angela was nog beterquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat klopt, Karel was leukerdat zo wie zo..Maar Pieter Jan doet ook niet slecht.
Echt beter ja of nee... ben ik eigenlijk niet uit... maar Angela is natuurlijk wel meer Wie Is De Mol dan Karelquote:
Angela was wel iets beter denk ik, maar dat is vooral subjectief. Karel was ook heel goed, Karel was soms wat zakelijker, met Angela soms wat meer in de groep, heb ik het idee. Alletwee wel leuk, alletwee beter dan Pieter-Jan, maar die doet het ook behoorlijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:47 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Echt beter ja of nee... ben ik eigenlijk niet uit... maar Angela is natuurlijk wel meer Wie Is De Mol dan Karel![]()
Vroeger (voor de BN-ers) was Wie Is De Mol spannender, geheimzinniger, "duisterder" enz....voor zover ik me kan herinneren dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |