Volgens mij had hij gezegd dat hij vanaf zijn 13e op de f-side stond, terwijl hij toen zelf 56 was ofzoquote:
Over dennis in de kick off, die ik vandaag zagquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar heb jij het nou weer over kwibus
Wie is Dennis en wat is de kick off?quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Over dennis in de kick off, die ik vandaag zag
Ledenvergadering, wat ik me kan herinneren.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Had hij dat tegen mensen gezegd of gewoon echt in een interview of iets?
jezus, jij als oud ajax fan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wie is Dennis en wat is de kick off?
Da's waar.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Juve zuigt als een pasgeborene aan een tiet.
Ik hoop dat mijn eerstvolgende vriendin net zo goed zuigt als Juve.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Juve zuigt als een pasgeborene aan een tiet.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn eerstvolgende vriendin net zo goed zuigt als Juve.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
Elsemieke beviel niet?quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn eerstvolgende vriendin net zo goed zuigt als Juve.
Winterstop?quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ben benieuwd of Steek blijft als er een grote club komt in de winterstop
De F-side bestaat pas sinds de ArEnA er is! Zelf gezien op Discovery bij Football Hooligans International!quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:22 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Hij wilde zich populair maken en vertelde dat hij toen en toen op de f-side stond.
Niet wetende dat die toen nog niet bestond.
Een scriptie over hooligansquote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:25 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
De F-side bestaat pas sinds de ArEnA er is! Zelf gezien op Discovery bij Football Hooligans International!![]()
![]()
Over hooligans gesproken.. heb 'n acht (8) voor mijn scriptie. Zet ik Johan toch even mee in de schaduw naar ik denk.
Nederlands recht. Ging er min of meer over waarom de Engelse voetbalwetgeving en mogelijk de Nederlandse voetbalwetgeving problemen opleveren ten opzichte van artt. 6 (recht op een eerlijk proces) en 8 (recht op eerbiediging van de persoonlijke levenssfeer) EVRM en het vrij verkeer van personen binnen de Europese Unie.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:28 schreef toma het volgende:
[..]
Een scriptie over hooligans![]()
Wat voor vage opleiding doe je dan?
pfffff... wat ben ik blij dat ik geen rechten studeerquote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:30 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Nederlands recht. Ging er min of meer over waarom de Engelse voetbalwetgeving en mogelijk de Nederlandse voetbalwetgeving problemen opleveren ten opzichte van artt. 6 (recht op een eerlijk proces) en 8 (recht op eerbiediging van de persoonlijke levenssfeer) EVRM en het vrij verkeer van personen binnen de Europese Unie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |