Zou heel goed kunnen, anti-Huub stemmen bedoel je?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:23 schreef Kinga het volgende:
Deel van stemmen aan Lieke naar Amanda gegaan?
Ja maar dat gaat hij niet leuk vinden. Komende tijd gaat hij of zich heel erg ergeren aan haar of hij gaat poeslief doen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:24 schreef Mokum020 het volgende:
Brian:" Wat goed Aman...helemaal bovenaan..."
Nee sukkel, daar staat Huub !
Jaap doet toch niets?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:26 schreef Carlaa het volgende:
Ik denk dat Amanda zo populair is geworden omdat er een heleboel bij Huub zijn afgehaakt. Toch wil een oud-Huub stemmer niet op Bwian stemmen.
Maar waarom Jaap zó gezakt is??
Ik kan veel hebben en ben een grote jongen hoor..quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
geeft toch niets, ik moest lachen, altijd goed toch? En nee ik lachte je niet uit ik lachte je toe!
Da's ook logisch omdat er nog maar 5 bewoners zijn..... Huub keldert als je het zo bekijkt.... 50% van 8 wannabees of 42 van 5 wannabees.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:25 schreef avonne het volgende:
Het schuift aardig naar elkaar toe.
Voor Brian is het echt weinig, hoor, vergeleken met vroeger !!
Dat idee heb ik al maanden... krijg gewoon het idee dat Jaap zijn plaats steeds afstaat...quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:25 schreef elcastel het volgende:
Halen ze Amanda en Jaap niet door elkaar ? Wie stemt er nou op Amanda ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |