mja dat vermoed ik ook..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:20 schreef maniack28 het volgende:
Ik denk dat dit een dramaseizoen wordt met downtime
Voor zover valt er weinig te bieden als HT down is...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:24 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Der is wel een bovennatuurlijk waar ik het hoogste bod op heb. KFC Minnertsga. Je gedraagt je ej
waar blijft de taart danquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:34 schreef Grumpey het volgende:
Maareh, wat wel nieuwswaarde heeft, ik ben vandaag jarigjeuh! Gelijk maar gevierd met een aardbeving hier in Engeland met een kracht van 5,3 op de schaal van richter
Ik zag het net op hyves idd. Gefeliciteerdquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:34 schreef Grumpey het volgende:
Het is altijd downtime in begin van nieuw seizoen, wanneer zien jullie in dat het geen nieuwswaarde meer heeft?
Maareh, wat wel nieuwswaarde heeft, ik ben vandaag jarigjeuh! Gelijk maar gevierd met een aardbeving hier in Engeland met een kracht van 5,3 op de schaal van richter
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:34 schreef Grumpey het volgende:
Het is altijd downtime in begin van nieuw seizoen, wanneer zien jullie in dat het geen nieuwswaarde meer heeft?
Je werd niet toevallig 53, 8, 35, 2 of 15 (dat er ook nog enige vorm van logica in zou kunnen zitten)quote:Maareh, wat wel nieuwswaarde heeft, ik ben vandaag jarigjeuh! Gelijk maar gevierd met een aardbeving hier in Engeland met een kracht van 5,3 op de schaal van richter
Is niet explosief gestegen, ze hebben een error gehad waardoor er 2 weken lang geen teams gedelete/bot werden.. Althans, zoiets heeft HT-Tjecken ergens op Global geroepen.. Normaal gesproken zou dat dus over een paar weken weer rechtgetrokken moeten worden..quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:09 schreef TheVulture het volgende:
Valt me wel op dat het aantal users de afgelopen weken weer explosief is gestegen met zo'n 50.000 mensen
Feli...quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:34 schreef Grumpey het volgende:
Feli Grumpsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |