* -SG- logt uitquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:27 schreef Yurzinho het volgende:
Ook 1-3 gewonnen. Nadat ik opnieuw had ingelogd kon ik het verslag zien. Gelukkig geen blessures, 1 gele kaart..
1 gele kaart en 1 gewondequote:
0-2 in de 1e helft, 3-2 in de tweede helftquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
27-02-2008 17:00 (Beker) Dynamo Delft - Paul.L 3 - 2
Verder geeft 'ie alleen maar errors, dus geen idee hoe, wie wat en waar.. Je bent iig door
quote:27-02-2008 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 119 059 ¤ aan entreegeld.
nee vergeten in te stellenquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:05 schreef Yurzinho het volgende:
Ik denk dat we allemaal wel piccen?
6-0quote:K.F.C. Minnertsga
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd speel het rustig
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid briljant
Middenveld slecht (hoog)
Rechterverdediging goed (hoog)
Centrale verdediging uitstekend (zeer hoog)
Linkerverdediging uitstekend (laag)
Rechteraanval uitstekend (zeer hoog)
Centrale aanval uitstekend (laag)
Linkeraanval slecht (zeer hoog)
En nog steeds op zoek naar een spits. 3,3 mil geboden, maar dat zal het wel niet blijven ...quote:Thys Saarman (76392593)
24 jaar en 106 dagen, goed in vorm, gezond
Beste prestatie voor deze club neergezet in deze wedstrijd.
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 04-03-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 102 080
Loon: 46 970 ¤/week
Eigenaar: FC Zwitserleven
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: buitenaards Spelhervatting: matig
mja ik ook..quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ook al tegen een mede VIer
Voor t eerst in de historie van FC RKDEO een bedrag van 2 miljoen op de bank staanquote:24-02-2008 Geld maakt gelukkig 15 196490
Dat idee had ik dus ook, dat er flink in middenveld enzo is gesneden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:58 schreef maniack28 het volgende:
In de nieuwe engine is de aanval dus echt flink getweaked, pas 1x eerder kunnen testen... bizar dit
mja en uiteindelijk verlies je er dan van..quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:16 schreef nicomart het volgende:
Ik heb gelukkig een VII.. wel een psv supporter, dus dat zijn altijd vervelende potjes om naar te kijken
Hopelijk gebeurd het een keertje niet dit keerquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:26 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja en uiteindelijk verlies je er dan van..
Met een beetje mazzel stelt ie een ongerechtigde speler op!quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hopelijk gebeurd het een keertje niet dit keer
mja die zit..quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel stelt ie een ongerechtigde speler op!
mja heel spannend zo'n WOquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:53 schreef Outpost76 het volgende:
Wat werkt Hattrick trouwens slecht zeg.keer op keer errors dat hattrick te langzaam reageert.
Komend weekend zullen ze wel weer problemen hebben met alle wedstrijden dus stel mn sms dienst maar vast in. Altijd spannend zo een 1e wedstrijd van t seizoen.![]()
Das niet echt spannend nee. Maarja mn 1e wedstrijd in de VI tegen de mede promovendus vind ik wel spannend!! Ik moet r 1 onder me houden om niet te degraderen dus misschien hem welquote:
En toen was t weer foetsie:quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:52 schreef Outpost76 het volgende:
En weer een mijlpaal erbij
[..]
Voor t eerst in de historie van FC RKDEO een bedrag van 2 miljoen op de bank staan
Toch verkocht... op de lijst gezet voor 200k... eruit gegaan voor dik 350k! Nieuwe aanvallende vleugelspeler aangetrokken met uitstekend vleugelspelquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:33 schreef Anno20 het volgende:
Hoeveel zou ik ongeveer voor deze speler moeten kunnen krijgen momenteel?? Ik dacht zelf aan 200k-250k... Transfervergelijking staat op 150k-200k
Rodrigo Aranda Rubio (160651068)
25 jaar en 65 dagen, uitstekend in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Krachtig
Volgende verjaardag: 10-04-2008
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 3 480
Loon: 1 044 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Annooo
Waarschuwingen: 2
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:10 schreef Daemon19 het volgende:
Iemand nog op zoek naar een 21-jarige reusachtige spits met redelijk passen en slecht ervaring?
Die er daarnaast ook 3 miljoen voor over heeft?
Nou heeft hij zo een goed karakter.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En toen was t weer foetsie:
Eindelijk een vleugelspeler gekocht.
Krijg je alsnog dit :quote:Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Wat is hattrick eigenlijk ook een hufterspelquote:28-02-2008
Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:20 schreef Outpost76 het volgende:
Nou heb ik gewonnen maar ik had liever verloren. Ik vind t maar niks zo 2x per week je A team nodig te hebben. Wat betekend dat voor je vorm van de restVolgende week dus maar gewoon mn B team opstellen.
Ik moest voor mn briljant vleugel met formi passen ook al meer dan 2 miljoen betalen. De prijzen gaan nergens meer over. met 1000 tsi meer is ie ineens ipv 8 ton meer dan 2 miljoen waard. Heel vaag maar ja das altijd aan t begin van t nieuwe seizoen. Ook al is dat met trainies nu wat anders omdat ze niet meer van leeftijd veranderen voor t begin van t nieuwe seizoen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:42 schreef One_conundrum het volgende:
Weer overboden![]()
je zou zeggen dat 3,4 miljoen wel genoeg is voor een bovennatuurlijk scoren met koppen
quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:45 schreef Lennox het volgende:
Jaar of 26/27 is wel te doen.
3,4 mil op geboden, maar op soortgelijke ben ik al regelmatig overboden. ik hoop voor zondag toch wat moois op te pikkenquote:Ivar van Zeeland (83732391)
25 jaar en 39 dagen, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 11-05-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 60,100 (6,010 ¤)
Loon: 19,310 ¤/week
Eigenaar: Brigantiers
Waarschuwingen: 0
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: briljant
Of net als ikke een niveautje lager kijkenquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:15 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
[..]
3,4 mil op geboden, maar op soortgelijke ben ik al regelmatig overboden. ik hoop voor zondag toch wat moois op te pikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |